Měření návštěvnosti

Balíček Google Analytics

Vědět, jak se návštěvníci chovají na vašich stránkách, je jedním z hlavních předpokladů pro úspěšné podnikání v online světě. Abyste  poznali vaše návštěvníky, musíte mít data o jejich chování a ta následně vyhodnocovat.

Kde ale sbírat relevantní data o návštěvnících?

Přímo na vašich stránkách.

Co vám návštěvnická analytika přinese?

Informace o slabých místech vašich webových stránek; přehled o tom, které marketingové kanály vám fungují nejlépe; co od vašich stránek návštěvníci očekávají a další konkrétní informace a doporučení, díky kterým budete moct zlepšit své stránky a služby a tím zvýšit prodeje.

Je k měření potřeba drahý měřící nástroj?

Není. Bezplatná verze nástroje Google Analytics pro většinu standardních měření ohledně chování vašich návštěvníků bohatě stačí, pokud se správně nastaví.

Co pro Vás my můžeme udělat?

  • Implementace Google Analytics od profesionálů
    protože ho nejprve musíte na své stránky dostat

google-analytics-logo

Vlastníme mezinárodní certifikaci Google Analytics Individual Qualification

  • Správné nastavení základních funkcí
    pro optimální fungování nástroje a sběr dat
  • Nastavení základních filtrů
    abyste nesbírali data, která nepotřebujete nebo nechcete
  • Nastavení měření cílů
    abyste věděli, co měřit a proč
  • Nastavení Ecommerce
    ať máte přehled o nákupech na vašem eshopu v kontextu chování zákazníků na webu
  • Příprava dashboardů
    přehled hlavních sledovaných metrik dělaných vám na míru, abyste byli pravidelně a hlavně okamžitě v obraze díky relevantním datům
  • Zaškolení
    abyste se sami dokázali v nástroji orientovat

Cena služby 4500 Kč včetně DPH

Cena se může změnit na základě speciálních požadavků či náročnosti implementace (specifické technické řešení, rozsáhlá měřící strategie). I s těmito projekty vám rádi pomůžeme, využijte prostor pro poznámky ve formuláři níže.

Jak celá služba funguje?

V ceně jsou započítány dvě schůzky. První je informační, kde se pobavíme o vašem podnikání, abychom věděli, jaká data jsou pro vás důležitá a celé nastavení jim uzpůsobili. To abyste nesbírali kameny a při tom vám unikalo zlato.
Druhá schůzka je po třech měsících. Podíváme se s vámi na data, která jste za tu dobu nasbírali a formou konzultace se pobavíme o výsledcích a dalších konkrétních krocích.

Objednávka služby

Vaše jméno (vyžadováno)

Jméno společnosti (vyžadováno)

Webová adresa pro měření (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Kontaktní telefon (vyžadováno)

Poznámky (speciální technické požadavky, nastavení rozsáhlé měřící strategie)

Ochrana proti spamu