ŠKOLENÍ PLZEŇ: Digitální marketing na léto – obsah, strategie, měření

Termín a místo konání: 27. června 2017 8:30, Měšťanská beseda Plzeň
Kapacita školení: 10 – 15 účastníků
Délka školení: 3 hodiny

Toto školení již bohužel proběhlo.

Chcete dostat informaci o dalších našich školení v Plzni i jinde?

* označuje povinná pole



/

( dd / mm )


Jak víme od spousty našich klientů, léto je ideální čas na to, dát do kupy marketing vaší společnosti, vyhodnotit uskutečněné kampaně a zavést nové procesy či strategie. Digitální architekti si proto připravili školení vhodné pro začátečníky i pokročilé marketéry, kde se naučíte pracovat s praktickým marketingovým rámcem, uvědomíte si důležitost měření návštěvnosti a převedete své marketingové cíle a strategie do konkrétních marketingových aktivit!

Udělejte si toto léto pořádek v marketingu a dejte mu smysl!

Měření, data, analýzy, výsledky, ale jak v nich najít ty správné odpovědi a informace?

Potřebujete vyhodnotit proběhlé kampaně a rozhodnout o efektivitě vložených prostředků?

Potřebujete naplánovat nové kampaně a strategie a oslovit ty pravé zákazníky?

Máte skvělý produkt či službu, ale nevíte, jak o něm informovat zákazníky?

Přesně tyto otázky a mnohé další zodpovíme ve školení Marketing na léto od Digitálních architektů.

STDC marketingový rámec? Cože?

Na školení budete pod vedením zkušeného lektora Marka Čecha pracovat s rámcem See-Think-Do-Care (STDC), který používáme jako hlavní nástroj při práci s našimi klienty a projekty. Podíváme se, jak strategie a cíle z STDC rámce převést do akce a konkrétních kampaní. Velký důraz bude kladen i na to, jak je pomocí webové analytiky vyhodnocovat.

STDC rámec segmentuje zákazníky na základě vztahu k vašemu produktu či službě. Lze říci, že je člení do tzv. fází nákupního procesu. To poskytuje úplně jiný pohled na vaše zákazníky, než na jaký jste byli doposud zvyklí. Již od prvních chvil, kdy začnete v rámci STDC o marketingu vaší společnosti a vašich zákaznících přemýšlet, otevřou se vám cesty a nápady pro nové marketingové aktivity, které by vás dříve nenapadli. Možná zjistíte, že jsou zákazníci, které jste úplně ignorovali nebo kanály, které jste vůbec nevyužili. Vše se zde točí kolem obsahu, strategií a měření a na tyto složky se detailně podíváme.

Rámec lze použít pro celý marketing společnosti, nejen pro digitální marketing.

Supr, ale jak to uvedu do praxe?

Rámec umožňuje spolu s komunikačními plány a návrhy kampaní smysluplně řídit váš marketing a nasměřovat ho k vytyčeným cílům. Důraz je kladen na daty podloženém vyhodnocování marketingových aktivit. Podíváme se na to, jak z cílů a strategií odvodit konkrétní marketingové aktivity, které vám jistě nebudou neznámé: kampaně a profily na sociálních sítích, PPC kampaně, informační emaily, webové stránky, blogové příspěvky, videa apod.

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

Konkrétní témata, která projdeme na školení a ve kterých se po jeho absolvování budete orientovat:

  • See-Think-Do-Care rámec – Co to je? Jak změní přístup k mým zákazníkům a marketingu mojí společnosti?
  • nastavování marketingových cílů
  • segmenty zákazníků, zákaznické persony
  • volba kanálů, cílení kampaní
  • měření a vyhodnocování kampaní
  • Google Analytics a další nástroje webové analytiky – Co to je? Proč je to dobré? Jak to nastavím?
  • PPC kampaně, sociální sítě, email marketing, SEO a jejich napojení na STDC
  • kromě všeho výše uvedeného bude i dostatek prostoru pro konkrétní dotazy z vaší každodenní práce

Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!

Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace zdarma v ceně 1000 Kč!

Cena

1 200 Kč

Termín a místo konání

27. června 2017 8:30, Měšťanská beseda Plzeň

Registrace