Školení digitálního marketingu a webové analytiky

Školení vhodná pro firmy i jednotlivce Kapacita školení: 3+ účastníků | Délka školení: přibližně 3 hodiny
Momentálně nabízíme tato školení, v případně zájmu nám zanechte kontakt ve formuláři, kde se domluvíme na detailech. Přesné termíny školení nejsou stanoveny. Termíny se stanovují po domluvě se zájemci o školení.

Digitální marketing je komplexní problematika, která vyžaduje množství času i zkušeností. Proč s ním, ale nezačít právě teď? Balíček školení od Digitálních architektů vám ukáže cestu, jak marketing vaší společnosti smysluplně plánovat pomocí STDC marketingové rámce, jak ho vyhodnocovat, jak tvořit obsah a podíváme si na právní problematiku související s marketingem i podnikáním na internetu (tzv. ecommerce), která bývá často opomíjena. Začátečníky i pokročilé marketéry naučíme přemýšlet o marketingu jinak, ukážeme vám, jak vše zapadá do sebe a jak je důležité vaše aktivity měřit a především vyhodnocovat. Bez digitální analytiky se totiž budete jen velmi těžko posunovat dále, zlepšovat své kampaně, webové stránky a obsah. A to je klíčový problém, protože přesně to jsou aktivity, kterými dosáhnete svých vytyčených obchodních cílů.

Balíček je tvořen čtveřicí na sebe navazujících školení, jejichž popis je uveden níže. Za zvýhodněnou cenu lze navštívit všechna školení. Pokud navštívíte všechna školení obdržíte na posledním školení certifikát potvrzující účast na školeních. Můžete si vybrat i jednotlivá školení dle vašich potřeb.

 

 


STDC rámec – obsah, marketing, měření


Kapacita školení: 10 účastníků
Délka školení: 3 hodiny

Balíček školení odstartujte představením STDC rámce. STDC rámec je nástroj či chcete-li soubor postupů a nástrojů, který používáme u všech našich klientů. Jeho hlavní výhody spočívají v uceleném pohledu na marketing společnosti a v logice jakou rámec využívá a vnáší do vašeho marketingu. STDC rámec segmentuje zákazníky na základě vztahu k vašemu produktu či službě. Lze říci, že je člení do tzv. fází nákupního procesu (v originále „consideration stages“). To poskytuje úplně jiný pohled na vaše zákazníky, než na jaký jste byli doposud zvyklí. Již od prvních chvil, kdy začnete v rámci STDC o marketingu vaší společnosti a vašich zákaznících přemýšlet, otevřou se vám nové cesty a nápady na nové marketingové aktivity, které by vás dříve nenapadli. Možná zjistíte, že jsou zákazníci či skupiny zákazníků, které jste úplně ignorovali nebo kanály, které jste vůbec nevyužili. Vše se zde točí kolem obsahu, marketingu a měření a na tyto složky se detailně podíváme.

Více o STDC marketingovém rámci a přístupu Digitálních architektů k tomuto nástroji naleznete v samostatném článku.

Co se naučím?

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

Konkrétní témata, která projdeme na školení a ve kterých se po jeho absolvování budete orientovat:

  • See-Think-Do-Care rámec – Co to je? Jak změní přístup k mým zákazníkům a marketingu mojí společnosti?
  • nastavování marketingových cílů
  • segmenty zákazníků, zákaznické persony
  • volba kanálů, cílení kampaní
  • měření a vyhodnocování kampaní
  • Google Analytics a další nástroje webové analytiky – Co to je? Proč je to dobré? Jak to nastavím?
  • PPC kampaně, sociální sítě, email marketing, SEO a jejich napojení na STDC
  • kromě všeho výše uvedeného bude i dostatek prostoru pro konkrétní dotazy z vaší každodenní práce

Mám zájem o školení


Google Analytics – měření, data, reporty a analýzy v digitálním marketingu


Kapacita školení: 10 účastníků
Délka školení: 3 hodiny

Pokračujeme školením na Google Analytics. Google Analytics je nástroj, který umožňuje implementovat měření návštěvnické analytiky do vašich webových stránek a aplikací. Jako součást ekosystému analytických a podpůrných nástrojů Google (Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio) umožňuje komplexně zpracovat digitální analytiku vaší společnosti. To znamená především vyhodnocovat vaše kampaně, použitelnost stránek, chování návštěvníků a umožňuje najít odpovědi na klíčové otázky z oblasti marketingu i obchodu vaší společnosti. Možnosti jsou prakticky neomezené, vše záleží na kreativitě a schopnostech vašeho datového analytika či analytického týmu.

Co se naučím?

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

Konkrétní témata, která projdeme na školení a ve kterých se po jeho absolvování budete orientovat:

  • představení nástroje Google Analytics
  • představení nástroje Google Tag Manager, Google Data Studio a Google Optimize
  • segmenty zákazníků, zákaznické persony
  • vysvětlení struktury a postupů používaných v jednotlivých nástrojích
  • tvorba měřící strategie a její důležitost
  • reporting vs analýzy – jaké jsou jednotlivé kroky implementace digitální analytiky

Mám zájem o školení

Copywriting pro firmy – obsah je král


Kapacita školení: 10 účastníků
Délka školení: 3 hodiny

Naučte se psát o svém byznysu v posledním školení z balíčku školeníDigitální marketing. Zjistěte, proč je tvrzení obsah je král tolik omílané a co to skutečně znamená! Naučte se v jednoduchých krocích lépe komunikovat o svém podnikání, svém poslání, svých produktech a službách. Odhalte svoji unikátní prodejní nabídku a tu dále komunikujte svým zákazníkům a celému světu.

Co se naučím?

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

  • jak odhalit svoji unikátní prodejní nabídku, svoji vyjímečnost
  • jak komunikovat své podnikání a své poslání
  • jak psát atraktivní popisky produktů a služeb
  • na co se dát při copywritingu pozor
  • jaké jsou nejčastější copywriterské chyby

Mám zájem o školení


Máte zájem o školení? Zanechte nám kontakt

Název školení (vyžadováno, podržením CTRL vyberte i více možností)

Vaše jméno (vyžadováno)

Jméno společnosti (vyžadováno)

Webová adresa společnosti/projektu (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Kontaktní telefon (vyžadováno)

Poznámky (speciální požadavky, poznámky)

Výše uvedené údaje jsou zpracovány ve smyslu zásad ochrany soukromí.


Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!

Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace zdarma! Stačí, když vás váš známý uvede v rezervaci v příslušném políčku formuláře.