Naplánujte marketingovou strategii s STDC rámcem (See-Think-Do-Care)

V tomto příspěvku se podíváme na STDC rámec (See-Think-Do-Care) a jeho využitím pro naplánování marketingové strategie vašeho projektu a firmy. Zodpovíme na otázky: Jak s STDC rámcem začít? Jak pracovat s STDC rámcem? Jak naplánovat a nastavit marketingovou strategii s STDC? Jak připravit marketingový plán v STDC? Jak definovat publika, obsah a marketing v STDC rámci? A mnohé další. Pusťme se tedy do toho. Aktualizováno: 26. 8. 2019

Číst více
STDC rámec – obsah, marketing, měření

Ve světě existuje množství marketingových nástrojů, marketingových postupů, marketingový rámců a pouček. Po dlouhém výběru, testování a zkoušení, jsme v Digitálních architektech dali zelenou STDC marketingovému rámci jako základnímu nástroji, který používáme pro práci s klienty. V článku se dozvíte, proč jsme se tak rozhodli a co vůbec STDC rámec přináší do marketingu společnosti. Aktualizováno 15.4.2018: V našem novém příspěvku se naučíte, jak naplánovat marketingovou strategii v STDC […]

Číst více