Digitální marketing – obsah, marketing, měření + právo

Seriál školení Plzeň Kapacita školení: 12 účastníků | Délka školení: 4 x 3 hodiny

 

Cena seriálu školení: 10 000 Kč 7 500 Kč

 

Digitální marketing je komplexní problematika, která vyžaduje množství času i zkušeností. Proč s ním, ale nezačít právě teď? Seriál školení od Digitálních architektů vám ukáže cestu, jak marketing vaší společnosti smysluplně plánovat pomocí STDC marketingové rámce, jak ho vyhodnocovat, jak tvořit obsah a podíváme si na právní problematiku související s marketingem i podnikáním na internetu (tzv. ecommerce), která bývá často opomíjena. Začátečníky i pokročilé marketéry naučíme přemýšlet o marketingu jinak, ukážeme vám, jak vše zapadá do sebe a jak je důležité vaše aktivity měřit a především vyhodnocovat. Bez digitální analytiky se totiž budete jen velmi těžko posunovat dále, zlepšovat své kampaně, webové stránky a obsah. A to je klíčový problém, protože přesně to jsou aktivity, kterými dosáhnete svých vytyčených obchodních cílů.

Seriál je tvořen čtveřicí na sebe navazujících školení, jejichž popis je uveden níže. Za zvýhodněnou cenu lze navštívit všechna školení v seriálu. Pokud navštívíte všechna školení obdržíte na posledním školení certifikát potvrzující účast v celém seriálu. Můžete si vybrat i jednotlivá školení dle vašich potřeb.

 

Rezervovat místo v seriálu školení

 


STDC rámec – obsah, marketing, měření

Termín a místo konání: 5. září 2017 v 8:30, Měšťanská beseda Plzeň
Kapacita školení: 12 účastníků
Délka školení: 3 hodiny
Cena školení: 2 500 Kč

Seriál školení odstartujte představením STDC rámce. STDC rámec je nástroj či chcete-li soubor postupů a nástrojů, který používáme u všech našich klientů. Jeho hlavní výhody spočívají v uceleném pohledu na marketing společnosti a v logice jakou rámec využívá a vnáší do vašeho marketingu. STDC rámec segmentuje zákazníky na základě vztahu k vašemu produktu či službě. Lze říci, že je člení do tzv. fází nákupního procesu (v originále “consideration stages”). To poskytuje úplně jiný pohled na vaše zákazníky, než na jaký jste byli doposud zvyklí. Již od prvních chvil, kdy začnete v rámci STDC o marketingu vaší společnosti a vašich zákaznících přemýšlet, otevřou se vám nové cesty a nápady na nové marketingové aktivity, které by vás dříve nenapadli. Možná zjistíte, že jsou zákazníci či skupiny zákazníků, které jste úplně ignorovali nebo kanály, které jste vůbec nevyužili. Vše se zde točí kolem obsahu, marketingu a měření a na tyto složky se detailně podíváme.

Více o STDC marketingovém rámci a přístupu Digitálních architektů k tomuto nástroji naleznete v samostatném článku.

Co se naučím?

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

Konkrétní témata, která projdeme na školení a ve kterých se po jeho absolvování budete orientovat:

  • See-Think-Do-Care rámec – Co to je? Jak změní přístup k mým zákazníkům a marketingu mojí společnosti?
  • nastavování marketingových cílů
  • segmenty zákazníků, zákaznické persony
  • volba kanálů, cílení kampaní
  • měření a vyhodnocování kampaní
  • Google Analytics a další nástroje webové analytiky – Co to je? Proč je to dobré? Jak to nastavím?
  • PPC kampaně, sociální sítě, email marketing, SEO a jejich napojení na STDC
  • kromě všeho výše uvedeného bude i dostatek prostoru pro konkrétní dotazy z vaší každodenní práce


Google Analytics – měření, data, reporty a analýzy v digitálním marketingu

Termín a místo konání: 19. září 2017 v 8:30, Měšťanská beseda Plzeň
Kapacita školení: 12 účastníků
Délka školení: 3 hodiny
Cena školení: 2500 Kč

Seriál pokračuje školením na Google Analytics. Google Analytics je nástroj, který umožňuje implementovat měření návštěvnické analytiky do vašich webových stránek a aplikací. Jako součást ekosystému analytických a podpůrných nástrojů Google (Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio) umožňuje komplexně zpracovat digitální analytiku vaší společnosti. To znamená především vyhodnocovat vaše kampaně, použitelnost stránek, chování návštěvníků a umožňuje najít odpovědi na klíčové otázky z oblasti marketingu i obchodu vaší společnosti. Možnosti jsou prakticky neomezené, vše záleží na kreativitě a schopnostech vašeho datového analytika či analytického týmu.

Co se naučím?

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

Konkrétní témata, která projdeme na školení a ve kterých se po jeho absolvování budete orientovat:

  • představení nástroje Google Analytics
  • představení nástroje Google Tag Manager, Google Data Studio a Google Optimize
  • segmenty zákazníků, zákaznické persony
  • vysvětlení struktury a postupů používaných v jednotlivých nástrojích
  • tvorba měřící strategie a její důležitost
  • reporting vs analýzy – jaké jsou jednotlivé kroky implementace digitální analytiky


Právo v ecommerce a marketingu

Termín a místo konání: 10. října 2017 v 8:30, Měšťanská beseda Plzeň
Kapacita školení: 12 účastníků
Délka školení: 3 hodiny
Cena školení: 2 500 Kč

Česko je velmocí e-shopů a internetových podnikatelů. Možná mezi ně patříte i vy. S tímto druhem podnikání souvisí množství informací, které musíte poskytnout svým zákazníkům. Jedná se zejména o okruh povinně sdělovaných údajů spotřebitelům, problematiku souborů cookies, ochrany osobních údajů a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Vaše podnikání však musí být zajištěno nejen proti případným sankcím ze strany orgánů veřejné správy, ale i proti zásahům Vaší konkurence. Řeč bude tedy i ochraně duševního vlastnictví, zejména autorském právu, licencování, ochranných známkách a nekalé soutěži. Nenechte se zbytečně nachytat a zkomplikovat si vaše podnikání a udělejte si v právničině jasno díky tomuto školení.

Školení je v režii plzeňské Advokátní kanceláře Ambrož & Bílý (www.abpartners.cz), která se právě na problematiku e-commerce zaměřuje v rámci své praxe.

Co se naučím?

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

  • jaké náležitosti má mít webová prezentace podnikatele ne/obsahující nabídky služeb či zboží
  • smlouvy a další právní jednání v oblasti e-commerce
  • jak správně pracovat se všeobecnými obchodními podmínkami
  • na co si dát pozor při podnikání na internetu
  • jak funguje ochrana osobních údajů
  • digitální marketing a právo (webová analytika, email marketing, regulace reklamy)
  • licencování a autorské právo v online prostředí
  • možnosti ochrany duševního vlastnictví (ochranné známky, nekalá soutěž)


Copywriting pro firmy – obsah je král

Termín a místo konání: 24. října 2017 v 8:30, Měšťanská beseda Plzeň
Kapacita školení: 12 účastníků
Délka školení: 3 hodiny
Cena školení: 2 500 Kč

Naučte se psát o svém byznysu v posledním školení ze seriálu Digitální marketing. Zjistěte, proč je tvrzení obsah je král tolik omílané a co to skutečně znamená! Naučte se v jednoduchých krocích lépe komunikovat o svém podnikání, svém poslání, svých produktech a službách. Odhalte svoji unikátní prodejní nabídku a tu dále komunikujte svým zákazníkům a celému světu.

Co se naučím?

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

  • jak odhalit svoji unikátní prodejní nabídku, svoji vyjímečnost
  • jak komunikovat své podnikání a své poslání
  • jak psát atraktivní popisky produktů a služeb
  • na co se dát při copywritingu pozor
  • jaké jsou nejčastější copywriterské chyby


Máte zájem o školení? Zanechte nám kontakt

Název školení (vyžadováno, podržením CTRL vyberte i více možností)

Vaše jméno (vyžadováno)

Jméno společnosti (vyžadováno)

Webová adresa společnosti/projektu (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Kontaktní telefon (vyžadováno)

Poznámky (speciální požadavky, poznámky)

Výše uvedené údaje jsou zpracovány ve smyslu zásad ochrany soukromí.


Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!

Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace zdarma v ceně 1000 Kč! Stačí, když vás váš známý uvede v rezervaci v příslušném políčku formuláře.