Smartlook – přestaňte ztrácet zákazníky

Uvědomělý markeťák či webový analytik by měl přemýšlet i o kvalitativní stránce webové analytiky a ne jen o té kvantitativní (Google Analytics, Adobe Analytics, Matomo). V Digitálních architektech používáme sadu nástrojů, které pouze a jedině při synergickém používání přináší očekávané výsledky a které se vždy hodí na různé případy a použití. Mezi nástroji pro kvalitativní analytiku patří třeba i Smartlook. Smartlook má oblasti, ve kterých je skutečně excelentním pomocníkem. Jde například o testování a optimalizaci vstupních stránek pro kampaně či ověření hypotéz při tvorbě nových webových stránek či aplikací. Umožňuje poodhalit chování zákazníků, nastínit cestu zákazníka a upozornit na technické chyby. Je pravou rukou každého User Experience (UX) či Customer Experience (CX) konzultanta a markeťáka, co to s digitálem myslí vážně.

Pro ty, kteří si vše chtějí nejrpve vyzkoušet nabízí Smartlook 10 denní trial nejvyššího balíčku Power, kde si můžete vyzkoušet práci s neomezeným množstvím událostí a heatmap. Pokud s nástrojem potřebuje poradit rádi Vám pomůžeme s implementací či analýzou dat ze Smartlooku.

Co nejčastěji odhalíme se Smartlookem?

Jaké funkce v nástroji považujeme za nejužitečnější?

Naše hodnocení nástroje Smartlook

Smartlooku dáváme 5 hvězdiček a to především díky jeho vysoké přidané hodnotě v konkrétních případech souvisejících s pochopením chování zákazníků (CX) a optimalizací designu webu, snadnému ovládání a vynikající podpoře. Je tím správným pomocníkem ve chvíli, kdy potřebujete kvantitativní (číselná) data z Google Analytics doplnit o kvalitativní data o zákaznících. Zároveň ho považujeme za nutnou součást sady nástrojů, kterou by měl markeťák či webový analytik používat. Používání nástroje samostatně samozřejmě spásné není.

Excelentní
5/5

Smartlook prostě milujeme a i proto jsme se stali v roce 2019 jeho implementačním partnerem. Díky tomu vám dokážeme ještě lépe pomoci se optimalizací trychtýřů a zákaznických cest na vašem webu či celkově optimalizací vstupních stránek. Zároveň vám zajistíme snažší uvedení nástroje do chodu marketingového oddělení a zajistíme potřebné vzdělání.

Hodina konzultace CRO a UX pro Smartlook zdarma

Pokud si zaregistrujete 10 denní Power trial Smartlook účet přes tlačítko níže získáte tak hodinu konzultace pro nastavení Smartlooku na Vašem webovém projektu s poradenství pro správnou volbu placeného balíčku zdarma.*

* Odkaz obsahuje affiliate odkaz, na základě něhož uvidíme Váš registrovaný účet v seznamu, pokud zde Váš účet nebude nárok na konzultaci zaniká. Pro získání konzultace nás kontaktujte na marketing@digitalniarchitekti.cz

Webinář - Jak nastavit Smartlook

Níže naleznete snímky k webináři Jak na Smartlook.

Omezení nástroje

Stejně jako všechny nástroje webové analytiky má i Smartlook svá omezení. Mezi ty na které narážíme nejčastěji patří pouze velmi jednoduché nastavení posloupnosti kroků ve trychtýři bez možnosti detailních podmínek a návaznosti událostí. U událostí nelze využít veškeré pokročilé CSS selektory, ale pouze jejich část, zároveň nezvládá v události podmínku typu AND a nejde tedy kombinovat různé dimenze (typicky bychom potřebovali podmínku typu jsem na stránce A a klikl jsem na tlačítko #button. Oproti asi hlavnímu konkurentovi nástroji HotJar má méně rozsáhlou sekci se vzdělávacími materiály o problematice UX a CX.