Google Tag Manager: Nová funkce Trigger Group (Skupina pravidel)

Na konci března 2019 vydal Google pro Google Tag Manager (GTM) nový trigger (pravidlo chování) s názvem Trigger Group. Pojďme se podívat co dělá. Tento trigger do GTM nepřináší nic převratně nového, očekával jsem ho už v době, kdy jsem se poprvé o Google Tag Manageru dozvěděl. Přesto značí cestu, kterou se Google ubírá a umožňuje značné zjednodušení práce analytikům, kteří měření nastavují. […]

Číst více
Sjednotili jsme webovou analytiku napříč projekty a dostali jí do kondice, jako nikdy předtím

Tato případová studie poodhaluje naši spolupráci s Pivovary Staropramen, s. r. o., ukazuje, že i brandové weby si zaslouží webovou analytiku a představuje náš přístup k problematice. Za Pivovary Staropramen hovoří Tomáš Šebesta, Media & Digital Manager. Společným úsilím klienta a Digitálních architektů jsme aktualizací standardů měření Google Analytics, Google Tag Manageru a následné vizualizaci v Google Data Studiu odhalili zajímavá data, která společnost využije pro […]

Číst více
GTM: Geolokace a počasí ve webové analytice?

Věčný námět mnoha analytických a marketingových blogísků. Případovka do šuplíku nebo skutečně užitečná věc? Co na to Digitální architekti? Dá se, ALE bez souhlasu uživatele k udělení polohy z prohlížeče k ničemu. To je v post-GDPR době docela problém, jednak z pohledu citlivosti uživatelů na sdílení těchto údajů a zároveň nalezení správného účelu zpracování osobních údajů. (toto zatím nemáme ověřeno případovou studií, neboť jsme zatím […]

Číst více