Hodnocení a rozvoj vyspělosti marketingu firmy

Modely vyspělosti, které hodnotí vyzrálost postupů a procesů v nejrůznějších oblastech lidské činnosti, jsou již tradiční součástí pracovních postupů. Ani my – Digitální architekti jsme nezůstali stranou a pro interní potřeby pracujeme s vyspělostním modelem, který hodnotí převážně vyspělost organizace marketingu společnosti jako celku a její práci s digitální analytikou. Je nutné si uvědomit, že tento vyspělostní model nehodnotí výkon marketingu jako takového, […]

Číst více
Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy a strategické řízení marketingu

V rámci MeasureCampu 2018 v Brně jsme organizovali workshop pod názvem Marketing Meter – indikátor vyspělosti marketingu firmy, který vedl náš hlavní analytik Marek Čech. Nápad na tento workshop vychází ze zkušenosti, kterou máme stejně jako většina marketingových konzultantů a agentur, s klienty. Velmi často je marketing společnosti řízen náhodným až punkovým způsobem a to bez ohledu na velikost firmy. V takové situaci se marketingový […]

Číst více