Jednoduchá tvorba UTM parametrů pro měření kampaní
Všimli jste si, že některé z vašich kampaní se správně neměří? Vidíte v GA4 příliš často hodnoty jako „(not set)“ nebo zdroje kampaní nevidíte vůbec? Pravděpodobně máte špatně nastavené UTM parametry. Náš nástroj vám je sám vytvoří a vy je pouze zkopírujete.
STÁHNĚTE SI UTM BUILDER
5 jednoduchých kroků k vlastní URL
- Vyplňte požadované médium (social, affilate, email, cpc,…).
- Následně si zvolte zdroj, například Facebook, TikTok, Google.
- Jméno kampaně je čistě na vás, dodržujte jen základní pravidla, například, že mezery jsou nežádoucí. Použijte proto spodní podtržítko „_“.
- Dále content a klíčové slovo, jak vidíte ve vzoru.
- Posledním krokem je URL vašeho webu nebo e-shopu, na který směřuje reklama. Hned poté se vám vedle vypíše celá URL, kterou stačí zkopírovat.