Večerní škola marketingu – Plzeň

“Pojď se naučit jak budovat smysluplný marketing. Předáme ti ucelený balík znalosti, který ti umožní pochopit moderní digitální omnichannel marketing.”

13 setkání individuální přístup      praktické znalosti

Udělej něco pro sebe a svou kariéru v marketingu. Díky specializaci Digitálních architektů na digitální analytiku zacílíme naší pozornost na měření a hodnocení marketingu a jeho dlouhodobé rozvíjení.

Proč existuje Večerní škola marketingu Digitálních architektů?

Jsme mladá progresivně rostoucí plzeňská firma, která chce nabídnout studentům, mladým lidem a zájemcům o marketing možnost kvalitního vzdělání založeného na praktických zkušenostech. Zároveň chceme komunikovat dále náš ucelený pohled na moderní marketing a posunout tak celý obor dále.

Proto otevíráme již podruhé Večerní školu marketingu.

Životopisy a motivační dopisy zasílejte do 9.2.2020.

Kolik večerní škola marketingu stojí?

Pro 4 vybrané uchazeče je škola zdarma.

Co říkají účastníci?

“Večerní škola marketingu byla skvělá příležitost, kterou bych si klidně ráda zopakovala znovu. Kluci jsou nejen super učitelé, ale i úžasní, inspirativní lidé. Během těch několika týdnů jsem si rozšířila obzory i získala přehled ve spoustě věcí. Ocenila jsem především možnost práce na vlastním projektu a ideální náročnost, prostě výzva, která se ale s trochou snahy dala zvládnout. Vždycky jsem se těšila na každou další lekci. Děkuju!”

– Petra Plachá

Pro koho je večerní školy marketingu určená?

Pro všechny zájemce o marketing nejen z řad středoškolských a vysokoškolských studentů, kteří neví jak začít a chtějí se nechat zasvětit do marketingu zkušenými lektory.

Budeme začínat od úplných základů a půjdeme k pokročilejším věcem.

Kdy bude večerní škola marketingu probíhat?

Večerní škola probíhá každou středu v 17:00 od 18.3.2020 na adrese Pobřežní 10 – Plzeň. Poslední setkání proběhne 10. 6. 2020.

Co je obsahem Večerní školy marketingu?

Pod vedením zkušených lektorů, kteří témata a postupy o kterých mluví, používají v praxi, projdete tyto oblasti:

Marketingová metodika a strategie dle STDC – značka, produkt, zákazník/persona, publikum, obsah, marketing, měření aneb základní stavební kameny marketingu každé společnosti či projektu.

Cesta zákazníka – jak souvisí cesta zákazníka a design thinking s marketingem, co to je, jak o ní přemýšlet a v čem nám v marketingu pomáhá, proč se stává moderním a populárním přístupem 

Akvizice a marketingové kanály – placené kampaně a organické vyhledávání, jaké existují marketingové kanály, jak o nich přemýšlet 

Měřící strategie – jak přemýšlet o měsíčním i dlouhodobém hodnocení marketingu, jaké metriky využít? jaká data se v marketingu nachází a co má smysl měřit

Konverze a konverzní cesta – jak sledovat pohyb uživatelů na stránkách, na co se zaměřit a jak optimalizovat konverzní cestu

Chování zákazníků – jaké signály mohou napovědět chování uživatelů, jak na základě nich testovat persony a na co se zaměřit

Analýzy – jakou roli v marketingu hrají analýzy, jak se na ně dívat, jak komunikovat jejich výstupy

Vizualizace – datové vizualizace je stále zajímavějším tématem především díky dostupnosti nástrojů, podíváme se na to o co jde a jak o ní přemýšlet, vyzkoušíme si i tvorbu manažerských přehledů v Google Data Studiu

UX – user experience, tedy uživatelská zkušenost hraje stále větší roli při tvorbě produktů, služeb a webů pro náš věk, vysvětlíme si základy a zkusíme si základní podobu návrhů pro webové stránky a aplikace

Během celého programu můžete pracovat na vašem projektu ať již skutečném či imaginárním a vše si hned vyzkoušet.

Budeme pracovat s nástroji jako Google Analytics, Google Data Studio, Facebook Ads či Google Ads.

Požadujete nějaké technické zkušenosti?

  • požadujeme, abys uměl pracovat s počítačem, internetem a nedělaly ti problém Google Dokumenty, kde budou sdíleny studijní materiály
  • hledáme obrovskou chuť naučit se něco nového v oblasti marketingu, Večerní školy se můžeš účastnit i bez předchozího vzdělání jen s drobným povědomím o marketingu (ano stačí nám, že jsi po v prváku odchodil předmět na marketing nebo si udělal po večerech Digitální garáž)
  • při výběru účastníků večerní školy můžeme, ale nemusíme preferovat některou z následujících dovedností či znalostí – Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Docs, Google Ads, Big Query, JavaScript, Google Scriptu, výhodou je i obecná znalost HTML, CSS a fungování webů jako takových

Dobrý, ale co budu skutečně dělat?

Jednou za týden přijdeš k nám do krásných kancelářských prostor na adrese Pobřežní 10 – Plzeň, kde se seznámíš s tématem daného týdne, odcházíš s bojovými úkoly, tipy pro další vzdělání, které dle svých možností během týdne plníš. Následně na dalším setkání projdeme body z minula a cyklus se opakuje. Budeš součástí speciální kanálu v nástroji Slack, kde můžeš komunikovat se všemi lektory večerní školy.

Ti nejšikovnější mohou již v průběhu večerní školy dostávat drobné úkoly na reálných projektech a po konci Večerní školy marketingu se můžeme bavit o další formě spolupráce jako je třeba stáž, externí spolupráce či zaměstnanecký poměr.

Kdo jsou lektoři Večerní školy marketingu?

Bude se o tebe starat jeden ze spoluzakladatelů nebo zaměstnanců firmy, vše bude záležet na tvé specializaci, při večerní škole se ale seznámíš určitě se všemi

Marek je mozkem celé operace, věnuje se marketingu v souvislostech, marketingovým strategiím, UX a v případě potřeby spravuje kampaně našich klientů

Jirka se staré o nové klienty a obchod, věnuje se vizualizaci dat a konzultaci dlouhodobých klientů

Michal se věnuje datům, implementačním projektům webové analytiky a analýzám

Martin je nejnovější přírůstek do týmu, seznamuje se zákoutími marketingu a je nepostradatelnou posilou našeho analytického a marketingového týmu

Jak se přihlásit?

Večerní škola marketingu jaro/léto 2020 – Životopisy a motivační dopisy zasílejte do 9.2.2020. Zdůrazněte proč se chcete zúčastnit Večerní školy marketingu a co plánujete udělat s nově získanými znalostmi. Ptáte se proč chceme životopisy? Celý koncept je oproti jiným podobným vzdělávacím programům postaven na individuálním přístupu, nechceme tu žádné anonymizované masovky jako na škole a proto nás zajímá s kým budeme mít tu čest.

Pokud cítíš, že se chceš naučit něco nového a že Večerní škola marketingu je to, co by ti teď sedlo a posunulo tě dál ve tvé marketingové kariéře, tak pošli stručný strukturovaný životopis a vyšperkovaný motivační dopis na: marek.cech@digitalniarchitekti.cz

Tým Digitální architekti - Nekoušeme
Tým Digitální architekti – Nekoušeme