Přihlašte se na Večerní školu marketingu

Udělej něco pro sebe a svou kariéru v marketingu!
Díky naší specalizaci na digitální analytiku se budeme soustředit primárně na měření a hodnocení marketignu a zároveň jeho dlouhodobý rozvoj.

Budeme začínat od úplných základů a půjdeme k pokročilejším věcem, takže kurzem projdete i s nulovými znalostmi.

Jediné co od vás budeme potřebovat, je vyplnění kontaktního formuláře a díky tomu budeme vědět, že je o kurz zájem a zrealizovat jej pro vás ?.

Následně proběhne hovor, na kterém zjistíme, zda je večerní škola vhodná právě pro vás.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ



    Co vás bude čekat?

    Pokud o kurzy budete mít zájem, plánujeme zrealizovat Večerní školu marketingu na podzim roku 2023, v prostorách našich plzenských kanceláří na adrese Veleslavínova 20/9, Vnitřní Město – Plzeň.

    Vyplněním a odesláním kontaktního formuláře zajistíte to, že kurzy proběhnou, takže neváhejte a vyplňte jej!  Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat a zjistíme, zda je večerní škola vhodná pro vás.

    Celkem
    13 setkání

    Praktické
    příklady

    Individuální
    přístup

    Čtyři vybraní uchazeči kurz zdarma

    “Pojď se naučit jak budovat smysluplný marketing. Předáme ti ucelený balík znalostí, které ti umožní pochopit moderní digitální omnichannel marketing.”

    Co je obsahem Večerní školy marketingu?

    Pod vedením zkušených lektorů si projdete oblasti, kterými se zabývají denně v praxi:

    Marketingová metodika a strategie dle STDC – značka, produkt, zákazník/persona, publikum, obsah, marketing, měření aneb základní stavební kameny marketingu každé společnosti či projektu.
    Cesta zákazníka – jak souvisí cesta zákazníka a design thinking s marketingem, co to je, jak o ní přemýšlet a v čem nám v marketingu pomáhá, proč se stává moderním a populárním přístupem 
    Akvizice a marketingové kanály – placené kampaně a organické vyhledávání, jaké existují marketingové kanály, jak o nich přemýšlet 
    Měřící strategie – jak přemýšlet o měsíčním i dlouhodobém hodnocení marketingu, jaké metriky využít? jaká data se v marketingu nachází a co má smysl měřit
    Konverze a konverzní cesta – jak sledovat pohyb uživatelů na stránkách, na co se zaměřit a jak optimalizovat konverzní cestu
    Chování zákazníků – jaké signály mohou napovědět chování uživatelů, jak na základě nich testovat persony a na co se zaměřit
    Analýzy – jakou roli v marketingu hrají analýzy, jak se na ně dívat, jak komunikovat jejich výstupy
    Vizualizace – datové vizualizace je stále zajímavějším tématem především díky dostupnosti nástrojů, podíváme se na to o co jde a jak o ní přemýšlet, vyzkoušíme si i tvorbu manažerských přehledů v Looker Studiu.
    UX – user experience, tedy uživatelská zkušenost hraje stále větší roli při tvorbě produktů, služeb a webů pro náš věk, vysvětlíme si základy a zkusíme si základní podobu návrhů pro webové stránky a aplikace

    Během celého programu můžete pracovat na vašem projektu, ať již skutečném či imaginárním a vše si hned vyzkoušet.

    Budeme pracovat s nástroji jako Google Analytics, Looker Studio, Facebook Ads či Google Ads.

    Kdo jsou lektoři Večerní školy marketingu?

    Bude se o tebe starat jeden ze spoluzakladatelů nebo zaměstnanců firmy, vše bude záležet na tvé specializaci, při Večerní škole se ale seznámíš určitě se všemi:

    Marek Čech

    CEO & webová analytika

    Marek působí v roli ředitele a koordinuje strategické a obchodní aktivity firmy. Má také na starosti implementační tým, který se stará o měření webů a aplikací našich klientů.

    Michal Pich

    CTO, datové analýzy a integrace

    Míša má nastorosti oblasti analýzy dat a jejich vizualizací. U analýz jsou to všechny ETL procesy; u vizualizací pak to, aby byly datové analýzy vůbec použitelné.

    Martin Štacko

    Webová analytika & Smartlook

    Marťasovo hlavní pracovní náplní je péče o současné či budoucí klienty a nástroj Smartlook, kde se stará o vše – od implementace po doporučení k optimalizaci webu či aplikací.

    Bára Soukupová

    Datová analytika a AI

    Barča odpovídá za vizualizace a reporty, které tvoří na základě dat od Míši. Současně má na starosti srovnávání atribučních modelů, tvorbu RFM analýz a automatické kontroly dat.

    Tomáš Ondříšek

    Webová analytika

    Tom se soustředí primárně na kvantitativní a kvalitativní analýzy za pomoci uživatelských trychtýřů, GA4, Smartlooku a dalších. Dále řeší optimalizaci konverzí převážně na eshopech.

    Proč existuje Večerní škola marketingu Digitálních architektů?

    Jsme mladá progresivně rostoucí plzeňská firma, která chce nabídnout studentům, mladým lidem a zájemcům o marketing možnost kvalitního vzdělání založeného na praktických zkušenostech. Zároveň chceme komunikovat dále náš ucelený pohled na moderní marketing a posunout tak celý obor dále.

    Pro 4 vybrané uchazeče je škola zdarma.

    Požadujete nějaké technické zkušenosti?

    • Požadujeme, abys uměl pracovat s počítačem, internetem a nedělaly ti problém Google Dokumenty, kde budou sdíleny studijní materiály.
    • Hledáme obrovskou chuť naučit se něco nového v oblasti marketingu. Večerní školy se můžeš účastnit i bez předchozího vzdělání jen s drobným povědomím o marketingu (ano stačí nám, že jsi po v prváku odchodil předmět na marketing nebo si udělal po večerech Digitální garáž).
    • Při výběru účastníků večerní školy můžeme, ale nemusíme preferovat některou z následujících dovedností či znalostí – Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Docs, Google Ads, Big Query, JavaScript, Google Scriptu, výhodou je i obecná znalost HTML, CSS a fungování webů jako takových.

    Dobrý, ale co budu skutečně dělat?

    Jednou za týden přijdeš k nám do krásných kancelářských prostor na adrese Veleslavínova 20/9, Vnitřní Město – Plzeň, kde se seznámíš s tématem daného týdne. Odejdeš s bojovými úkoly, tipy pro další vzdělání, které dle svých možností během týdne plníš. Následně na dalším setkání projdeme body z minula a cyklus se opakuje. Budeš součástí speciálního kanálu v nástroji Slack, kde můžeš komunikovat se všemi lektory večerní školy.

    Ti nejšikovnější mohou již v průběhu Večerní školy dostávat drobné úkoly na reálných projektech a po konci Večerní školy marketingu se můžeme bavit o další formě spolupráce jako je třeba stáž, externí spolupráce či zaměstnanecký poměr.

    Jak se přihlásit?

    Pokud cítíš, že se chceš naučit něco nového a že Večerní škola marketingu je to, co by ti teď sedlo a posunulo tě dál ve tvé marketingové kariéře, tak vyplň a pošli kontaktní formulář výše.

    Přejít nahoru