Google Tag Manager

V posledních letech se výrazně zvýšil počet marketingových, nástrojů, systému a reklamních sítí. S nimi přibývá i množství kódu, tzv. tagů, s jejichž implementaci musíte neustále obtěžovat vaše vývojáře. Zároveň nemáte kontrolu nad implementaci kódu, jejich spouštění a úprava napříč webem je složitá a kontrola funkčnosti tzv. Debugging velmi komplikovaná.

Vše má ale své řešení. V tomto případě je řešení označováno jako Tag Management system tedy nástroj pro správu značek. Tím nejdostupnějším pro širokou veřejnost je Google Tag Manager. 

Nástroj umožňuje jednoduše vkládat jednotlivé marketingové a analytické značky na vás web, umožňuje přesné nastavovat jejich spouštění  a testovat celou implementaci. 

Proč nástroj používáme

Stejně jako v případně Google Analytics se jedná o nejvíce používaný nástroj pro správu marketingových značek. Umožňuje vám plnou kontrolu nad měřením webu, nabízí přehlednou správu uživatelů a verzování. 

Umí pracovat s javascriptovým objektem dataLayer, která pomáhá ve zpracování dat do více systému a se zařazením požadavků do fronty, což je v případě asynchronní implementace nezbytná věc. 

Veškeré naše implementace webové analytiky stavíme vždy na Google Tag Manageru, který usnadňuje a zrychluje jednotlivé implementace. 

Přejít nahoru
Scroll to Top