Postup nastavení Measurement Protocol (MP)
V našem předešlém článku jsme vám představili, co to vlastně Measurement Protocol (MP) je, jaké jsou jeho ne/výhody a možnosti […]
V našem předešlém článku jsme vám představili, co to vlastně Measurement Protocol (MP) je, jaké jsou jeho ne/výhody a možnosti […]
Google Analytics 4 je důležitý analytický nástroj, díky kterému můžete sledovat a analyzovat návštěvnost na vašem webu či e-shopu. Nástroj
Zjednodušený postup vyloučení interní návštěvnosti v GA4 Přečíst více
Analýza zákaznické zkušenosti (CX) je proces shromažďování a analýzy dat o zkušenostech zákazníků s produkty, službami a značkou firmy. Tato data
Analýza zákaznické zkušenosti (CX): Klíč k růstu a prosperitě Přečíst více
Aktualizace 24.4.2024: Konec Cookies 3. stran se dle nových informací posouvá na začátek roku 2025. Na změny si tedy ještě počkáme.
Consent Mode v2 a konec cookies 3. stran: nová úskalí pro reklamní systémy Přečíst více
V digitálním světě, kde se uživatelé pohybují napříč různými online platformami, je pro firmy klíčové porozumět chováním svých uživatelů. Tato
Cross-platform Analytics: Komplexní pohled na uživatelské chování Přečíst více
V rámci minulého roku (2023) se díky spolupráci Digitálních Architektů, Measure Design a Shoptetu podařilo nachystat základní podobu měření do
V digitálním věku, kde data představují palčivý zdroj pro inovace a rozhodování, ochrana soukromí a osobních údajů se stala klíčovým
WordPress se stal jednou z nejpopulárnějších platforem pro tvorbu webových stránek díky své jednoduchosti, flexibilitě a široké škále dostupných pluginů. Při
Webová analýza na platformě WordPress: Výhody, Nevýhody a Potřebné Pluginy Přečíst více
Definice GA4 Raw Data Export? Raw data jsou v současnosti velice častým tématem. Google Analytics 4 je nový analytický nástroj od
V první části článku Google Signály, jsme si detailně popsali, jaké služby v rámci Google Analytics tato funkce umožňuje. Pro zopakování