Měření souhlasů prostřednictvím Consent Rate
V rámci měření (ne)souhlasů na eshopech a webech používáme zcela unikátní metodu, jak detekovat přesný počet návštěvníků, kteří poskytli kompletní, …
V rámci měření (ne)souhlasů na eshopech a webech používáme zcela unikátní metodu, jak detekovat přesný počet návštěvníků, kteří poskytli kompletní, …
Smartlook přišel s další skvělou novinkou, která ho staví na úroveň velkých konkurentů a prostředí pro vývoj a měření chodu mobilních …
Crash reporting mobilních aplikací ve Smartlooku Přečíst více
TikTok Pixel je úryvek kódu HTML, který pomáhá inzerentům efektivně měřit reklamu sledováním akcí, chování a konverzí uživatelů na jejich …
Veškeré konference jsou pro nás vždy skvělou příležitostí, jak načerpat inspiraci do dalších měsíců. Proto jsme rádi, když je jedna …
TikTok Pixel je fragment kódu HTML, který sleduje akce, chování a konverze uživatelů na vašem webu. Přidává se na web …
NASA Space Apps Challenge je víkendová forma hackathonu, která se konala ve spolupráci primárně s NASA, ESA a dalšími vesmírnými agenturami …
NASA Space Apps Challenge 2022 – Can AI preserve our science legacy? Přečíst více
Celý marketingový a analytický trh zasáhla zpráva oznamující oficiální datum ukončení zpracování dat v Google Analytics 3 známých hlavně jako Universal …
Google Universal Analytics (GA3) končí, co nyní dělat? Přečíst více
Kvůli legislativní úpravě cookies, a s tím spojené nutnosti upravit a revidovat měření webové analytiky na webu, se dostáváme k velkému množství …
Aktualizováno 14.1.2022 – vysvětlení CMP (consent management platform) + praxe ze začátku rokuAktualizováno 3.12.2021 – přesnější definice používaných obratů, doplnění …
Často se dnes mluví o “řízení firmy/projektu/marketingu na základě dat”, o tom, jak “jsme data-driven” nebo že “děláme rozhodnutí na …