Přestaňte ztrácet zákazníky díky Smartlooku

Začněte přemýšlet o kvalitativních stránkách webové analytiky! Digitální architekti pro kvalitativní analýzu využívají nástroj Smartlook, který má mnoho excelentních funkcí. 

Jde například o testování a optimalizaci vstupních stránek pro kampaně či ověření hypotéz při tvorbě nových webových stránek či aplikací. Umožňuje poodhalit chování zákazníků, nastínit cestu zákazníka a upozornit na technické chyby. Je pravou rukou každého User Experience (UX) či Customer Experience (CX) konzultanta a markeťáka, co to s digitálem myslí vážně.

Navrhovaná řešení na úpravu webu již nebudou obsahovat nahodilé, nepodložené a zkreslené názory konzultantů, ale budou založeny na chování vašich uživatelů.

implementace smartlook



    Jaké funkce jsou v nástroji nejužitečnější?

    Události

    Události a to především kvůli neomezenosti jejich počtu a možnosti vytvářet je zpětně.

    Teplotní mapy

    Teplotní mapy (heat mapy) pro pochopení chování zákazníků a jejich technologické vybavenosti.

    Trychtýře

    Trychtýře díky jejich neskutečně snadnému použití.

    Segmenty

    Segmenty pro snadnou orientaci v nahrávkách.

    Přehledy

    Přehledy umožňují vybrat nejpoužívanější údaje na úvodní stránku účtu.

    Pokud Vás celá nabídka Smartlooku zaujala, rádi Vám pomůžeme s implementací či analýzou dat.

    S čím Vám Smartlook pomůže?

    Pomůže odhalit, co můžeme vylepšit na produktu a jakou cestou zvýšit konverze.
    Ukáže, jak fungují vstupní stránky kampaní (jaký obsah uživatelé vidí, a jak interagují).
    S problémy se zobrazením na menších přenosných zařízeních, responsivitou a použitelností.
    Při nepochopení jednotlivých CTA prvků a dalších elementů webu zákazníky (např. tlačítka, na které se nekliká ale mělo by).
    K používání neinteraktivních prvků webu (obrázky vypadající jako tlačítka, text vypadající jako odkaz).
    S nefukčními CTA prvky – tlačítka, formuláře (množství opakovaných tzv. Rage kliků).
    K odhalení dalších bariér v cestě zákazníka na stránce pomocí událostí a funellů (uživatel má dělat kroky A, B, C a D, ale u B končí, proč?).
    S neošetřenými chybovými hláškami a komunikací se zákazníkem (sledujeme interakci s chybovými okny i chyby v konzoli).
    S odhalení úzkých míst na cestě zákazníka (kde opouští konverzní trychtýř).
    K optimalizaci složitých formulářů a řešení odpadlíků (je formulář pochopitelný, jak ho uživatelé vyplňují).
    Zda lidé konzumují nabízený obsah (za pomoci teplotních a scrol map).
    Pro pochopení průchodu košíkem a jeho konverznost.

    Přestaňte ztrácet zákazníky díky Smartlooku

    Začněte přemýšlet o kvalitativních stránkách webové analytiky! Digitální architekti pro kvalitativní analýzu využívají nástroj Smartlook, který má mnoho excelentních funkcí. 

    Jde například o testování a optimalizaci vstupních stránek pro kampaně či ověření hypotéz při tvorbě nových webových stránek či aplikací. Umožňuje poodhalit chování zákazníků, nastínit cestu zákazníka a upozornit na technické chyby. Je pravou rukou každého User Experience (UX) či Customer Experience (CX) konzultanta a markeťáka, co to s digitálem myslí vážně.

    Navrhovaná řešení na úpravu webu již nebudou obsahovat nahodilé, nepodložené a zkreslené názory konzultantů, ale budou založeny na chování vašich uživatelů.

    implementace smartlook



      Jaké funkce jsou v nástroji nejužitečnější?

      Události

      Události a to především kvůli neomezenosti jejich počtu a možnosti vytvářet je zpětně.

      Teplotní mapy

      Teplotní mapy (heat mapy) pro pochopení chování zákazníků a jejich technologické vybavenosti.

      Trychtýře

      Trychtýře díky jejich neskutečně snadnému použití.

      Segmenty

      Segmenty pro snadnou orientaci v nahrávkách.

      Přehledy

      Přehledy umožňují vybrat nejpoužívanější údaje na úvodní stránku účtu.

      Pokud Vás celá nabídka Smartlooku zaujala, rádi Vám pomůžeme s implementací či analýzou dat.

      S čím Vám Smartlook pomůže?

      Pomůže odhalit, co můžeme vylepšit na produktu a jakou cestou zvýšit konverze.
      Ukáže, jak fungují vstupní stránky kampaní (jaký obsah uživatelé vidí, a jak interagují).
      S problémy se zobrazením na menších přenosných zařízeních, responsivitou a použitelností.
      Při nepochopení jednotlivých CTA prvků a dalších elementů webu zákazníky (např. tlačítka, na které se nekliká ale mělo by).
      K používání neinteraktivních prvků webu (obrázky vypadající jako tlačítka, text vypadající jako odkaz).
      S nefukčními CTA prvky – tlačítka, formuláře (množství opakovaných tzv. Rage kliků).
      K odhalení dalších bariér v cestě zákazníka na stránce pomocí událostí a funellů (uživatel má dělat kroky A, B, C a D, ale u B končí, proč?).
      S neošetřenými chybovými hláškami a komunikací se zákazníkem (sledujeme interakci s chybovými okny i chyby v konzoli).
      S odhalení úzkých míst na cestě zákazníka (kde opouští konverzní trychtýř).
      K optimalizaci složitých formulářů a řešení odpadlíků (je formulář pochopitelný, jak ho uživatelé vyplňují).
      Zda lidé konzumují nabízený obsah (za pomoci teplotních a scrol map).
      Pro pochopení průchodu košíkem a jeho konverznost.
      Přejít nahoru
      Scroll to Top