Nastavení heatmap a funnelů ve Smartlooku

Pro správné fungování marketingu je třeba pohlížet na data i kvalitativně (proč) nejen kvantitativně (kolik). 

K tomu v Digitálních architektech využíváme nástroj Smartlook, díky kterému lze odhalit chování zákazníků v rámci nákupních trychtýřů a konverzních cest. Na data, která v analytických nástrojích říkají o kolik se něco změnilo a pak se lze podívat optikou “proč se to stalo”. 

Díky širokým možnostem Smartlooku hned několika způsoby:

Heatmapy – takzvané teplotní mapy pomohou odhalit slabá místa webu, kde se uživatelé ztrácejí v jednotlivých stránkách, ať už z důvodu délky stránky, nebo velkého množství špatně odlišených prvků.

Funnely – lidé na Vašem webu vkládají zboží do košíku, ale nenakupují? Za pomoci správně vytvořených trychtýřů snadno odhalíte, v jaké části nákupního procesu ztrácíte potenciální zákazníky a proč.


Zajímá Vás co dalšího můžete odhalit s nástrojem Smartlook?

Pro ty, kteří si vše chtějí nejprve vyzkoušet, nabízí Smartlook zkušební verzi nejvyššího balíčku, kde si můžete vyzkoušet práci s neomezeným množstvím událostí a heatmap. 

Pokud s nástrojem potřebuje poradit, rádi Vám pomůžeme! Nejčastěji pomáháme našim klientům s implementací či pravidelnou analýzou dat ze Smartlooku.

Pokud si chcete Smartlook vyzkoušet, existuje 10 denní trial.

Přejít nahoru
Scroll to Top