Datové analýzy
Po sběru dat leží čistá data v některém z nástrojů a čekají na analýzu. Našim klientům jsme následně partnerem pro jakoukoliv analýzu a vyhodnocení dat. Snažíme se držet určitý standard pro každého klienta, aby byly anylýzy mezi sebou v čase porovnatelné. Analýzy se zároveň technologicky vyvíjet a držet krok s dobou. (Tyto dvě věci zkombinovat je občas poněkud oříšek). Dle typu nástroje a očekávaných výsledků se liší i úroveň automatizace, kterou lze použít.
Nejčastější analýzy se týkají vyhodnocení kampaní, vyhodnocení úprav na webu, odhalení nedostatků v obsahu i omezení v použitelnosti webu. Takové výstupy pak vedou k vylepšení uživatelské zkušenosti s webem (UX zlepšení) či zvýšení konverzního poměru webu. Rádi odhalujeme místa ke zlepšení, na kterých můžeme s klientem pracovat, a snažíme se zkrátit a optimalizovat cestu zákazníka, tedy odstranit co nejvíce překážek. Není pro nás problém ad hoc klientovi objasnit nejasnosti ohledně webové analytiky a jejich zákoutí, protože nás to prostě baví.

Námi prováděné analýzy dělíme do několika základních skupin
- Analýza rychlosti webu
- Analýza nákupního košíku
- Datová UX analýza dané stránky nebo části webu.
- Zákaznické analytika
- Zákaznické segmentace
Pokud jste nenalezli analýzu přesně dle vašich potřeb. Tvoříme analýzy samozřejmě také přesně na míru klientům, popřípadě kombinujeme a upravujeme analýzy stávající. Naše hluboká znalost webové analytiky a zkušenosti z marketingu vám dokážou pomoci vytvořit celý plán od sběru dat až k finálním obchodním rozhodnutím.
Řešíte tuto problematiku a nevíte si rady? Ozvěte se nám na marketing@digitalniarchitekti.cz
Nebo jen milujete webovou analytiku stejně jako my? Napište nám na sociálních sítí, kde můžeme rozvířit diskusi na téma, které vás zajímá. Facebook | LinkedIn