Datové analýzy

Po sběru dat a následném zpracování a transformaci čekají očištěná data v některém z nástrojů a čekají na analýzu. Našim klientům jsme následně partnerem pro jakoukoliv analýzu a vyhodnocení dat. 

Možnosti datových analýz

Obvykle pracujeme na kombinaci základních jednorázových auditů, pravidelném monitoringu a v některých případech na rozsáhlých a pokročilých řešení.

  • Analýza rychlosti webu 
  • Analýza nákupního košíku
  • Datová UX analýza dané stránky nebo části webu
  • Zákaznická analytika (kdo objednává jednou a kdo vícekrát, jaké jsou velikosti objednávek) – možná definice zákazníka, s kterou lze následně pracovat dle interních anonymních ID v marketingových kanálech
  • Zákaznické segmentace
  • Chybovost Google Analytics (porovnání server logu a Google Analytics)

Kromě uvedených analýz realizujeme výstupy na míru vašim potřebám. Společně si můžeme vydefinovat data ke sběru, následně provedeme jejich očištění a budeme s nimi pracovat dle toho, co potřebujete pro interní analytiku či práci s marketingovými nástroji.

Naše hluboká znalost webové analytiky a zkušenosti z marketingu vám dokážou pomoci vytvořit celý plán od sběru dat až k finálním obchodním rozhodnutím.

K čemu obvykle datové analýzy slouží?

Nejčastější analýzy z naší architektí dílny se týkají:

  • vyhodnocení kampaní,
  • finanční plánování marketingu,
  • vyhodnocení úprav na webu, 
  • odhalení nedostatků v obsahu i omezení v použitelnosti webu. 

Takové výstupy pak vedou k vylepšení uživatelské zkušenosti s webem (UX zlepšení) či zvýšení konverzního poměru webu

Rádi odhalujeme místa ke zlepšení, na kterých můžeme s klientem pracovat, a snažíme se zkrátit a optimalizovat cestu zákazníka, tedy odstranit co nejvíce překážek. Pokud klient potřebuje pomoci s objasněním nejasností ohledně webové analytiky nebo jejích zákoutí, jsme tu pro něj.

Standard našeho řešení

Snažíme se držet určitý standard pro každého klienta, aby byly anylýzy mezi sebou v čase porovnatelné. Analýzy se zároveň technologicky vyvíjet a držet krok s dobou (ač kombinace těchto dvou kritérií bývá občas oříšek).

Dle typu nástroje a očekávaných výsledků se liší i úroveň automatizace, kterou lze použít. 

Bezpečnostní limity a požadavky

Práce s údaji o zákaznících vyžaduje maximální zabezpečení. Proto pracujeme v Google Cloud, který nabízí nespočet bezpečnostních certifikátů.

Apelujeme také na klienty, abychom používali namísto e-mailových adres a reálných dat o uživatelích anonymní ID. Například Shoptet toto řešení anonymních ID nepodporuje – obvykle si e-maily převádíme pod anonymní uživatelská ID sami.

Scroll to Top