Školení od Digitálních architektů

Workshop vás provede tvorbou smysluplné marketingové strategie prostřednictvím rámce STDC (See – Think – Do – Care). Vysvětlíme vám proč je strategický marketing důležitý, jaké jsou jeho souvislosti a co máte udělat proto, aby vám fungoval. 

Zaměříme se především na následující témata, která nám pomohou propojit vaše marketingové aktivity do scénářů a zákaznických cest.

  • Značka – Proč jsme? – naše poslání
  • Značka – Kdo jsme? – náš brand
  • Značka – Kde jsme? – naše konkurence a trh
  • Produkty – Co děláme?  – naše produkty a služby
  • Zdroje – Co chci investovat? – časová, finanční a lidská investice
  • Publikum – Pro koho to děláme? – zákazníci a persony
  • Obsah a marketing – Jak se o nás dozví? – obsah, kanály, strategie
  • Měření – Co chci dosáhnout? – cíle a očekávání
  • Měření – Jak vše vyhodnotím? – hlavní metriky
Začněte budovat smysluplný marketing na pevných základech s Digitálními architekty.
  • Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si naše proškolené lektory ještě dnes
  • Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte

Po více než roce příprav představujeme unikátní školení webové analytiky zamířené na manažery a vedoucí pracovníky v marketingu. Marketingový ředitel, brandový manažer, category manažer či jiný vedoucí pracovník v marketingu, kteří přichází do styku s marketingovými daty, reklamou a propagací svých produktů především v digitálním prostředí, potřebuje rozumět webové a digitální analytice. 

Workshop je zaměřen na webovou analytiku a její význam pro moderní a smysluplný marketing. Digitální svět umožňuje detailní vyhodnocení chování vašich zákazníků, jehož pochopení pomůže v rozvoji vašeho marketingu. Vše začíná tvorbu měřící strategie a jejím napojením na obchodní a marketingovou strategii firmy. 

Rozebereme trendy ve webové analytice pro rok 2019, pojmenujeme i nejčastější chyby a problémy v jejím nastavení a hlavně jak se jim vyhnout.

Jen to co měříte, jste schopni řídit. Přijďte zjistit, jak využít měření pro správné řízení a hodnocení marketingu s Digitálními architekty.

  • Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si nás  proškolené lektory ještě dnes
  • Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte

Lidi nejsou stroje, neumí číst nekončené tabulky dat. Naučte se, jak vizualizovat data z nejrůznějších zdrojů ve zdarma dostupném nástroji.

  • Co je Data Studio?
  • Proč řešit vizualizaci dat?
  • Možnosti grafů v Google Data Studio.
  • Možnosti datových zdrojů v Google Data Studio.
  • Jak používat vypočtená pole?
  • Jak řešit blendování, spojování datových zdrojů?
  • Jak z Google Data Studio vytěžit maximum.
Začněte komunikovat příběh vaší firmy.
  • Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si naše proškolené lektory ještě dnes
  • Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte

Máme dva typy webové analytiky tu kvantitativní v ní jsou vedoucím nástrojem Google Analytics. Neříkáme nejpřesnějším ale tím hlavním. Pak tu máme kvalitativní analytiku a v ní válí český Smartlook. 

Naučte se, jak vytěžit maximum z toho nástroje od našich profíků, kteří s ním pracují denně, používají ho k optimalizaci zákaznické cesty i k optimalizaci nových prvků a vzhledů webu.

Někdy jen měřit nestačí, ale vidět proč se něco děje je statý grál v jehož středu stojí váš zákazník. Pochopte jeho chování ještě dnes. Žádejte tu nejlepší instruktáž pro nástroj Smartlook a zapasujte ho do vaší marketingové workflow.

  • Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si nás  proškolené lektory ještě dnes
  • Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte

Workshop vás provede tvorbou zákaznických person a zákaznických cest (v orig. customer journey či user journey). Popíšeme si, kdo je váš zákazník, jak vypadá jeho trychtýř a nákupní chování. Pojmenujeme si zájmové skupiny, které mají na zákazníka vliv a položíme základy optimalizaci konverzního poměru (v orig. CRO – conversion rate optimization).

Jedná se o workshop, který vás provede tvorbou základních stavebních kamenů pro váš úspěšných projekt. Charakterově se řadí mezi UX školení a my se již těšíme na všechny účastníky.

  • Proč používat cestu zákazníka?
  •  Co je to design thinking a jak souvisí s cestou zákazníka?
  • Zájmové skupiny a jejich vliv na cestu zákazníka.
  • Co je to cesta zákazníka?
  • Jak vytvořit a zmapovat cestu zákazníka?
  • Co je to zákaznická persona?
  • Jak souvisí zákaznická persona s cestou zákazníka?
Začněte budovat smysluplný marketing na pevných základech s Digitálními architekty. Žádejte naše prověřené workshopy.
  • Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si naše proškolené lektory ještě dnes
  • Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte

Znáte design thinking? Přemýšlení nad problémy a inovacemi, kde ve středu zájmu je člověk / zákazník? Přemýšlení, které klade důraz na okamžité aplikace navržených změn a inovací? Ano tak to je skvělé, pokud ne tak nevadí.

Jedním z nástrojů, který pod design thinking patří je design studio. Jedná se o metodu, která z větší skupiny lidí postupnými iteracemi získává finální podobu inovativního produktu či řešení problému. 

Vyžádejte si našeho lektora jako facilitátora pro design studio na půdě vaší společnosti.

Hojně využíváme i metody thinking hats, která z design studia vymáčkne maximum.

  • Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si nás  proškolené lektory ještě dnes
  • Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte

KONTAKT

Pro vaše digitální projekty žádejte jen smysluplnou webovou analytiku z Plzně u firmy Digitální architekti, s.r.o. 

Smysluplný marketing – žádejte ho vždy a všude.

Napište nám a my se s vámi, co nejdříve spojíme. Nebo rovnou zavolejte.