Školení od Digitálních architektů

Workshop vás provede tvorbou smysluplné marketingové strategie prostřednictvím rámce STDC (See – Think – Do – Care). Vysvětlíme vám proč je strategický marketing důležitý, jaké jsou jeho souvislosti a co máte udělat proto, aby vám fungoval. 

Zaměříme se především na následující témata, která nám pomohou propojit vaše marketingové aktivity do scénářů a zákaznických cest.

  • Značka – Proč jsme? – naše poslání
  • Značka – Kdo jsme? – náš brand
  • Značka – Kde jsme? – naše konkurence a trh
  • Produkty – Co děláme?  – naše produkty a služby
  • Zdroje – Co chci investovat? – časová, finanční a lidská investice
  • Publikum – Pro koho to děláme? – zákazníci a persony
  • Obsah a marketing – Jak se o nás dozví? – obsah, kanály, strategie
  • Měření – Co chci dosáhnout? – cíle a očekávání
  • Měření – Jak vše vyhodnotím? – hlavní metriky
Začněte budovat smysluplný marketing na pevných základech s Digitálními architekty.
  • Praha - 7. 2. 2019
  • Ostrava - 13. 2. 2019
  • Plzeň - 19. 2. 2019
0

Cena do 14. 1. 2019 3 500 Kč

Workshop je zaměřen na webovou analytiku a její význam pro moderní a smysluplný marketing. Digitální svět umožňuje detailní vyhodnocení chování vašich zákazníků, jehož pochopení pomůže v rozvoji vašeho marketingu. Vše začíná tvorbu měřící strategie a jejím napojením na obchodní a marketingovou strategii firmy. 

Hlavním nástrojem, se kterým budeme pracovat jsou Google Analytics a na ně navázané služby jako Google Tag Manager a Google Data Studio. Podíváme se i na úžasnou sílu nástroje Smartlook či Facebook Analytics. 

Rozebereme trendy ve webové analytice pro rok 2019, pojmenujeme i nejčastější chyby a problémy v jejím nastavení a hlavně jak se jim vyhnout.

Jen to co měříte, jste schopni řídit. Přijďte zjistit, jak využít měření pro správné řízení a hodnocení marketingu s Digitálními architekty.

 

  • Ostrava - 9. 4. 2019
  • Plzeň - 16. 4. 2019
  • Praha - 30. 4. 2019
0
Zvýhodněná cena do 1. 4. 2019

Plná cena: 4 500Kč