Workshop vás provede tvorbou smysluplné marketingové strategie prostřednictvím rámce STDC (See – Think – Do – Care). Vysvětlíme vám proč je strategický marketing důležitý, jaké jsou jeho souvislosti a co máte udělat proto, aby vám fungoval.
Zaměříme se především na následující témata, která nám pomohou propojit vaše marketingové aktivity do scénářů a zákaznických cest.
- Značka – Proč jsme? – naše poslání
- Značka – Kdo jsme? – náš brand
- Značka – Kde jsme? – naše konkurence a trh
- Produkty – Co děláme? – naše produkty a služby
- Zdroje – Co chci investovat? – časová, finanční a lidská investice
- Publikum – Pro koho to děláme? – zákazníci a persony
- Obsah a marketing – Jak se o nás dozví? – obsah, kanály, strategie
- Měření – Co chci dosáhnout? – cíle a očekávání
- Měření – Jak vše vyhodnotím? – hlavní metriky
- Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si naše proškolené lektory ještě dnes
- Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte
Po více než roce příprav představujeme unikátní školení webové analytiky zamířené na manažery a vedoucí pracovníky v marketingu. Marketingový ředitel, brandový manažer, category manažer či jiný vedoucí pracovník v marketingu, kteří přichází do styku s marketingovými daty, reklamou a propagací svých produktů především v digitálním prostředí, potřebuje rozumět webové a digitální analytice.
Workshop je zaměřen na webovou analytiku a její význam pro moderní a smysluplný marketing. Digitální svět umožňuje detailní vyhodnocení chování vašich zákazníků, jehož pochopení pomůže v rozvoji vašeho marketingu. Vše začíná tvorbu měřící strategie a jejím napojením na obchodní a marketingovou strategii firmy.
Rozebereme trendy ve webové analytice pro rok 2019, pojmenujeme i nejčastější chyby a problémy v jejím nastavení a hlavně jak se jim vyhnout.
Jen to co měříte, jste schopni řídit. Přijďte zjistit, jak využít měření pro správné řízení a hodnocení marketingu s Digitálními architekty.
- Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si nás proškolené lektory ještě dnes
- Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte
Google Data Studio
vytvořte z dat příběhy
Lidi nejsou stroje, neumí číst nekončené tabulky dat. Naučte se, jak vizualizovat data z nejrůznějších zdrojů ve zdarma dostupném nástroji.
- Co je Data Studio?
- Proč řešit vizualizaci dat?
- Možnosti grafů v Google Data Studio.
- Možnosti datových zdrojů v Google Data Studio.
- Jak používat vypočtená pole?
- Jak řešit blendování, spojování datových zdrojů?
- Jak z Google Data Studio vytěžit maximum.
- Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si naše proškolené lektory ještě dnes
- Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte
Smartlook
pro optimalizaci konverzní cesty
Máme dva typy webové analytiky tu kvantitativní v ní jsou vedoucím nástrojem Google Analytics. Neříkáme nejpřesnějším ale tím hlavním. Pak tu máme kvalitativní analytiku a v ní válí český Smartlook.
Naučte se, jak vytěžit maximum z toho nástroje od našich profíků, kteří s ním pracují denně, používají ho k optimalizaci zákaznické cesty i k optimalizaci nových prvků a vzhledů webu.
Někdy jen měřit nestačí, ale vidět proč se něco děje je statý grál v jehož středu stojí váš zákazník. Pochopte jeho chování ještě dnes. Žádejte tu nejlepší instruktáž pro nástroj Smartlook a zapasujte ho do vaší marketingové workflow.
- Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si nás proškolené lektory ještě dnes
- Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte
Cesta zákazníka
popište ji a naučte se ji řídit
Workshop vás provede tvorbou zákaznických person a zákaznických cest (v orig. customer journey či user journey). Popíšeme si, kdo je váš zákazník, jak vypadá jeho trychtýř a nákupní chování. Pojmenujeme si zájmové skupiny, které mají na zákazníka vliv a položíme základy optimalizaci konverzního poměru (v orig. CRO – conversion rate optimization).
Jedná se o workshop, který vás provede tvorbou základních stavebních kamenů pro váš úspěšných projekt. Charakterově se řadí mezi UX školení a my se již těšíme na všechny účastníky.
- Proč používat cestu zákazníka?
- Co je to design thinking a jak souvisí s cestou zákazníka?
- Zájmové skupiny a jejich vliv na cestu zákazníka.
- Co je to cesta zákazníka?
- Jak vytvořit a zmapovat cestu zákazníka?
- Co je to zákaznická persona?
- Jak souvisí zákaznická persona s cestou zákazníka?
- Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si naše proškolené lektory ještě dnes
- Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte
Design Studio
pro řešení problémů a produktové inovace
Znáte design thinking? Přemýšlení nad problémy a inovacemi, kde ve středu zájmu je člověk / zákazník? Přemýšlení, které klade důraz na okamžité aplikace navržených změn a inovací? Ano tak to je skvělé, pokud ne tak nevadí.
Jedním z nástrojů, který pod design thinking patří je design studio. Jedná se o metodu, která z větší skupiny lidí postupnými iteracemi získává finální podobu inovativního produktu či řešení problému.
Vyžádejte si našeho lektora jako facilitátora pro design studio na půdě vaší společnosti.
Hojně využíváme i metody thinking hats, která z design studia vymáčkne maximum.
- Z kapacitních důvodů nabízíme toto školení pouze in-house, vyžádejte si nás proškolené lektory ještě dnes
- Pro interní in-house školení pro váš tým nás kontaktujte
KONTAKT
Pro vaše digitální projekty žádejte jen smysluplnou webovou analytiku z Plzně u firmy Digitální architekti, s.r.o.
Smysluplný marketing – žádejte ho vždy a všude.
Napište nám a my se s vámi, co nejdříve spojíme. Nebo rovnou zavolejte.
- Plzeň, Česko
- +420 723 960 950
- obchod@digitalniarchitekti.cz