Školení: Nástroj Smartlook

Pro interní in-house školení a workshop naučení se pracovat s nástrojem Smartlook nás prosím kontaktujte.

Kapacita školení: neomezená Délka školení: 4,5 hodiny + hodinová přestávka na oběd

Odcházejí vám uživatele z vašeho webu či mobilní aplikace? Chcete vědět proč se tomu tak děje? My, Digitální architekti řešíme tyto otázky pomocí Smartlook nástroje. Smartlook slouží pro provedení kvalitativní analýzy a tedy detekování důvodů, proč vám zákazníci utíkají z webu a nedokončí svůj nákup. Jednoduše je to nástroj pro analyzování chování uživatelů, kteří navštíví váš web či mobilní aplikaci. Zjistíte tak, jak se jednotlivý zákazníci chovají, co je na vašich stránkách mate, zda jim váš web/mobilní aplikace dává smysl, upozorní na technické chyby a mnoho dalšího. 

Pokud tedy ve vaší firmě využíváte nástroje kvantitativní analyzy (GA4, Google Analytics, Adobe Analytics, Matomo), měli byste zvážit i tu kvalitativní a definovat konkrétní nedostatky, kvůli kterým ztrácíte své zákazníky. Budete tak schopni potvrdit či vyvrátit hypotézy, které jsou stanovené na základě dat z GA a udělat následná opatření, která zapříčiní zvýšení konverzí na vašem webu či aplikaci.

Digitální architekti jsou tu pro vás a rádi vás naučíme s tímto nástrojem pracovat. Zveme vás na workshop, kde se seznámíte s nástrojem Smartlook, naučíte se vkládat kódy, ukážeme vám, co všechno jde se Smartlookem dělat, kdy, kde a jak ho použít a best practices, které maximálně zefektivní technickou stránku vašeho webu či aplikace. S nástrojem Smartlook jsme partneři a máme s ním mnohaleté zkušenosti, známe mnoho tipů a triků a v naší práci ho používáme téměř dennodenně, proto se s vámi rádi o své znalosti a zkušenosti podělíme.

Workshop bude pro vás a váš tým sestavený na míru, abychom vám poskytli co nejvyšší úspěšnost a tipy, které se budou skutečně týkat vaší současné situaci. Zároveň se nemusíte bát omezené kapacity, protože školení proběhne v nástroji Google Meet s pořízením záznamu.

Obsah kurzu Smartlook

  • Smartlook z pohledu analytiky
  • Kvantitativní a kvalitativní analytika
  • Představení nástroje – seznámení s rozhraním
  • Jak nástroj technicky funguje
  • Co nástroj umí a kdy používat jednotlivé části
  • Teplotní mapy – co jsou a jak fungují, jak nastavit, tipy jaké eventy nastavit
  • Eventy – co jsou a jak fungují, jak nastavit, tipy jaké eventy nastavit
  • Trychtýře – co jsou a jak fungují, jak nastavit, tipy jaké eventy nastavit
  • Segmenty – jak filtrovat nahrávky a tvořit segmenty
  • Pokročilé funkce – přehledy, kohorty, JavaScriptové chyby, dev tools, API
  • Dlouhodobá práce s nástrojem aneb CRO process
  • Dokumentace nastavení nástroje
  • Identifikace uživatelů a vlastní události
  • Dotazy

Je kurz vhodný právě pro vás?

Ano, pokud nevíte proč uživatelé odcházejí z vašeho webu či mobilní aplikace.
Ano, pokud chcete maximálně porozumět vašim zákazníkům a jejich chování na webu či aplikaci.
Ano, pokud chcete testovat a optimalizovat designu vstupní stránky pro vaše kampaně.
Ano, pokud si chcete ověřit hypotézy založené na datech z Google Analytics (např. vypadnou konverze a ve Smartlooku lze odhalit, že nešel odeslat formulář).
Ano, pokud chcete zmapovat cestu návštěvníků vašeho webu či mobilní aplikace.
Ano, pokud jste markeťák, UX/CX konzultant či CRO konzultant a chcete své služby posunout na vyšší úroveň.

Co se na kurzu naučíte?

Ukážeme vám, jak Smartlook funguje ze strany analytiky, ze strany techniky a seznámíme vás s jeho rozhraním.
Vysvětlíme vám, co patří pod kvantitativní a kvalitativní analytiku, ukážeme si příklady jednotlivých analýz a charakterizujeme si rozdíly mezi oběma disciplínama.
Ukážeme vám, jak vkládat kódy do webu – implementace Google Tag Manager a Shoptet.
Naučíte se používat jednotlivé funkce, které nástroj umí a vysvětlíme si, kdy je nejlepší tyto funkce využívat a kde.
Podrobněji vás naučíme pracovat s teplotními mapami. Co to teplotní mapy jsou, jak je nastavit a rady, které využijete ve své práci.
Vysvětlíme a naučíme vás co to jsou eventy, jak je nastavit a tipy na závěr.
Naučíte se pracovat s trychtýři, budete vědět co jsou zač, jak je nastavit a na konec vám poradíme tipy, které se vám budou hodit do další práce.
Ukážeme si příklady nahrávek, vysvětlíme si co nahrávky jsou, jak je nastavit a poznámky, které vám zefektivní práci.
Budete vědět co to jsou segmenty, jak je nastavit a ukážeme vám hacky, které budete moct využít do další práce.
Naučíme vás pracovat i s pokročilými funkcemi jako jsou přehledy, kohorty, JavaScriptové chyby, dev tools či API.
Ukážeme vám, jak přistupovat k nástroji z dlouhodobého hlediska, vysvětlíme vám tedy, co to jsou CRO procesy.
Sami na konci našeho workshopu budete umět identifikovat uživatele a vlastní události.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, který budete chtít společně s námi rozlousknout, jsme více než schopni jej vyřešit a identifikovat kořen problému.

Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!

Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace od Digitálních architektů zdarma v ceně 1700 Kč!

Cena školení

Cena dle požadavků či dohodou.


Máte zájem o školení? Ozvěte se na [email protected].

Přejít nahoru