Školení: GA4 pro manažery

Pro interní in-house školení a workshop GA4 pro manažery nás prosím kontaktujte.

Kapacita školení: 5 účastníků Délka školení: 6 hodin + hodinová přestávka na oběd 

Školení, které jsou nyní k dispozici pro GA4 od předních českých i zahraničních analytiků, se věnují především implementační části GA4. Díky tomu, že se intenzivně věnujeme rozvoji analytické a datové vyspělosti našich klientů je nám jasné, že pouze implementační školení nestačí. Je zde totiž velká potřeba šířit informovanost o GA4 i mezi manažery. 

Manažery často zajímají úplně jiná témata než jak nastavit měření událostí či jaký SQL dotaz použít pro zpracování exportovaných dat. Nejčastější dotazy se točí kolem role datové vrstvy či server-side měření v implementaci GA4, celkových nákladech na přechod na GA4 či jak správně zorganizovat zaškolení pracovníků. 

V neposlední řadě je také zajímá jaké možnosti nástroj přináší a na jaká omezení je vhodné se připravit. V dnešní době se pak nelze vyhnout otázkám na ochranu soukromí, cookie a obecně veškeré dotazy kolem data governance či naopak jaké nové příležitosti nástroj poskytuje. 

Pokud jste v roli manažera, který se potřebuje informovat o všem co migrace na GA4 či jejich implementace Vaší firmě přinese a jak správně implementační projekt rozplánovat, je školení přesně pro Vás.

Celé školení se nese v rovině manažerského overview, smyslem školení není naučit se nástroj implementovat. Pro to je určené školení GA4 pro analytiky.

Obsah školení GA4 pro manažery

  • Data v digitálním marketingu
  • Proč a jak GA4
  • Hlavní rozdíly oproti GA3
  • Benefity GA4
  • Představení analytiky založené na událostech
  • Jak rozplánovat a řídit implementační projekt (13 kroků k úspěšné migraci)
  • Jak používat data z GA4 pro řízení marketingu
  • Testování atribučních modelů
  • Experimenty v marketingu
  • Role datové vrstvy v budoucnosti MarTech
  • Role Server-Side měření v GA4 i moderním marketingu
  • Data privacy governance a související témata
  • Budování analytické vyspělosti firmy
  • Budoucnost webové analytiky

Je kurz vhodný právě pro vás?

Ano, pokud chcete pochopit co jsou GA4 a jakou roli budou hrát v plánování a organizaci Vašeho marketingu v příštích letech.
Ano, pokud se potřebujete rozhodnout o tom, jak přistoupit k implementaci GA4 či migraci na GA4.
Ano, pokud chcete učinit vědomé rozhodnutí o Vašem budoucím MarTech stacku.
Ano, pokud vám není lhostejné téma privacy a data governance.
Ano, pokud si do ucelého rámce chcete poskládat buzzwordy jako GA4, privacy, consent, server-side, raw export a další.

Co se na kurzu naučíte?

Pochopíte jakou roli hrají GA4 v moderním MarTech stacku.
Budete se schopni rozhodnout o tom, jak přistoupit k implementačnímu a integračnímu projektu.
Ověříte si jaká je Vaše datová a analytická vyspělost a do časové osy projektu si budete schopni zodpovědně zařadit milníky jako je implementace consentů, implementace server-side měření.
Připomenete si, jak důležitou roli v marketingu hraje zákazník a jasné obchodní cíle.
Naučíme Vás budovat analytickou vyspělost firmy a společně poodhalíme možné budoucí vývoje digitální analytiky.
Naučíte se reagovat na buzzwordy, které se aktuálně potulují na marketingovém trhu. 

Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!

Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace od Digitálních architektů zdarma v ceně 1700 Kč!

Cena školení

Cena dle požadavků či dohodou.


Máte zájem o školení? Ozvěte se na [email protected].

Přejít nahoru
Scroll to Top