GOOGLE ANALYTICS 4:

Vytěžte data z vašeho eshopu na maximum!

Myslíte to se svým digitálním projektem vážně? Pak potřebujete správná data a ty získáte díky Google Analytics 4 (GA4)!

Nastavení GA4 není jedna z nejjednodušších, ale my jsme profesionálové!

Díky GA4 získáte detailnější informace o interakcích uživatelů ve vašem e-shopu, budete moci si segmentovat svá publika nebo třeba přesněji měřit metriky v Google Ads. Ale to není VŠE!

Pokud si ještě stále nejste jistí, zda jsou GA4 pro vás, možná vám pomůžou FAQ.

implementujeme za vás




    Měření dat a eventů na webu díky Ga4


    Změna datového modelu

    U GA4 se jedná o zcela nový datový model. Na rozdíl od Universal Analytics, GA4 používají event-based model, kde je klíčová identifikace jednotlivých událostí a transakcí.

    Sjednocená zařízení

    Jedním z největších taháků nových GA4 je bezpochyby možnost měřit webové aplikace a zároveň mobilní aplikace na jednom místě. Nastavení není z nejjednodušších, ale my to umíme!

    Nové reporty

    GA4 mají dobře zpracované posílání dat do Looker Studia (GDS), díky kterému budete mít data stále k dispozici. Kromě toho zde najdete vymakanou verzi trychtýřů, jež je zatím nejlepší jakou jsme viděli.

    Nová perspektiva

    Máme za sebou již desítku implementací GA4 u našich klientů a ukazuje se, že nový datový model založený na událostech, které si můžete sami pojmenovat, poskytuje velkou volnost v návrhu struktury události.

    SPADÁTE DO JEDNÉ Z TĚCHTO KATEGORIÍ?

    GA4 JE LEPŠÍ V KAŽDÉM OHLEDU

    GA3 končí v červenci 2023. Ještě 6 měsíců po ukončení v červenci 2023 se půjde k datům dostat, pak už nic. Oficiální import do GA4 zatím není, vše musíte řešit vlastní cestou pomocí externích nástrojů (např. Keboola, Supermetrics, vlastní skript). Případně může exportovat základní agregované reporty ručně například, návštěvnost, transakce a tržby dle source  medium, což většinu menších a středních projektů bohatě uspokojí. Stahovat denní data či nejde bože raw data bez toho aniž byste věděli proč nemá smysl.

    Nutnost přejít na GA4 tedy klepe na dveře všem digitálním projektům, eshopům i aplikacím. Především u zaběhlých projektů právě s cílem zajistit plynulou migraci, doporučujeme svěřit celou implementaci právě díky datové migraci a zachování kontinuity profesionálům. GA4 nabízí sice nabízí automatickou out of the box pomoc pro základní metriky a ukazatele, které je vhodné sledovat pro váš zákaznický kmen (predikce, CLV apod.) Je ale jasné, že jsou to data spíše indikativní. Můžete je použít jako odrazový můstek k větší datové maturitě. To vše při respektování aktuální požadavků na ochranu soukromí uživatelů.


    GOOGLE ANALYTICS 4:

    Vytěžte data z vašeho eshopu na maximum!

    implementujeme za vás




      Měření dat a eventů na webu díky Ga4


      Změna datového modelu

      U GA4 se jedná o zcela nový datový model. Na rozdíl od Universal Analytics, GA4 používají event-based model, kde je klíčová identifikace jednotlivých událostí a transakcí.

      Sjednocená zařízení

      Jedním z největších taháků nových GA4 je bezpochyby možnost měřit webové aplikace a zároveň mobilní aplikace na jednom místě. Nastavení není z nejjednodušších, ale my to umíme!

      Nové reporty

      GA4 mají dobře zpracované posílání dat do Looker Studia (GDS), díky kterému budete mít data stále k dispozici. Kromě toho zde najdete vymakanou verzi trychtýřů, jež je zatím nejlepší jakou jsme viděli.

      Nová perspektiva

      Máme za sebou již desítku implementací GA4 u našich klientů a ukazuje se, že nový datový model založený na událostech, které si můžete sami pojmenovat, poskytuje velkou volnost v návrhu struktury události.

      SPADÁTE DO JEDNÉ Z TĚCHTO KATEGORIÍ?

      GA4 JE LEPŠÍ V KAŽDÉM OHLEDU

      GA3 končí v červenci 2023. Ještě 6 měsíců po ukončení v červenci 2023 se půjde k datům dostat, pak už nic. Oficiální import do GA4 zatím není, vše musíte řešit vlastní cestou pomocí externích nástrojů (např. Keboola, Supermetrics, vlastní skript). Případně může exportovat základní agregované reporty ručně například, návštěvnost, transakce a tržby dle source  medium, což většinu menších a středních projektů bohatě uspokojí. Stahovat denní data či nejde bože raw data bez toho aniž byste věděli proč nemá smysl.

      Nutnost přejít na GA4 tedy klepe na dveře všem digitálním projektům, eshopům i aplikacím. Především u zaběhlých projektů právě s cílem zajistit plynulou migraci, doporučujeme svěřit celou implementaci právě díky datové migraci a zachování kontinuity profesionálům. GA4 nabízí sice nabízí automatickou out of the box pomoc pro základní metriky a ukazatele, které je vhodné sledovat pro váš zákaznický kmen (predikce, CLV apod.) Je ale jasné, že jsou to data spíše indikativní. Můžete je použít jako odrazový můstek k větší datové maturitě. To vše při respektování aktuální požadavků na ochranu soukromí uživatelů.

      Přejít nahoru
      Scroll to Top