Webová analytika pro manažery – správné řízení a hodnocení marketingu

unikátní školení pro manažery

Termíny:

Připravujeme termíny na podzim 2019

Pro interní in-house školení a workshop marketingová strategie nás prosím kontaktujte

Uskutečněné termíny:

  • Ostrava – 9. 4. 2019
  • Plzeň – 16. 4. 2019​
  • Praha – 30. 4. 2019

Kapacita školení: 10 účastníků
Délka školení: 7 hodin + přestávka na oběd (1h)

Po více než roce příprav představujeme unikátní školení webové analytiky zamířené na manažery a vedoucí pracovníky v marketingu. Marketingový ředitel, brandový manažer, category manažer či jiný vedoucí pracovník v marketingu, kteří přichází do styku s marketingovými daty, reklamou a propagací svých produktů především v digitálním prostředí, potřebuje rozumět webové a digitální analytice. Musí mít přehled o svých investicích do marketingu a jejich reálných přínosech. Nesmí se nechat uchlácholit povrchním reportingem a na data se musí koukat v souvislostech, pokud chce posouvat marketing své společnosti, produktu či projektu dále. Musí mu být vlastní pojmy jako mikro konverze, makro konverze, cesta zákazníka, atribuce reklamních kanálů, tedy takzvaný omnichannel marketing nebo konverzní trychtýře. Měl by maximálně využívat vizualizace dat, pro usnadnění práce sobě, svému týmu i agenturám, se kterými spolupracuje. Je důležité, aby si uvědomit časté chyby ve webové analytice a ve spolupráci se svými agenturami a partnery pracoval na jejich odstranění. Musí se dívat na svá vlastní data zasvěceným okem a hledat příležitosti pro další rozvoj obsahu i marketingových kanálů.

Přesně o těchto tématech je naše školení Webová analytika pro manažery, které chceme naučit budovat smysluplný marketing založený na datech. Budeme se bavit na rovinu a s ukázkou jasných příkladů založených na naší praxi.

Přijďte zvýšit kompetenci vás i vašeho týmu a uchopte vaše data do pevných rukou. Pod vedením zkušeného lektora a konzultanta vás naučíme přemýšlet o webové a digitální analytice v souvislostech a ukážeme si, jak uchopit data z webové analytiky do pevných rukou.

Školení není zaměření na to naučit se pracovat s Google Analytics, ale naučit se přemýšlet o webové a digitální analytice. Tomu odpovídá i obsah kurzu. Částí kurzu webové analytiky je i workshop, při kterém budete pracovat na cílech vašich projektů a cestě zákazníka.

Obsah kurzu webové analytiky pro manažery

  • Nastavení cílů pro marketing a webovou analytiku
  • Cesta zákazníka – její nastavení, řízení a optimalizace
  • Práce se zákaznickými trychtýři a konverzními funelly
  • Měřící strategie – co to je a proč ji používat
  • Trendy ve webové analytice
  • Časté chyby ve webové analytice a jak se jim vyhnout
  • Role digitálního analytika ve vaší společnosti
  • Jak správně značit odkazy a jak s označením pracovat
  • Cyklus dat a webové analytiky
  • Webová analytika a cookies
  • Reporting – co požadovat po svých zaměstnancích a agenturách
  • Plánování a hodnocení kampaní
  • Segmentace zákazníků a segmentace dat
  • Využití vizualizace dat z pohledu manažera

Celým kurzem se budou prolínat příklady dobré praxe.

Je kurz vhodný právě pro vás?

Ano, pokud pracujete na pozici marketingového ředitele, brand manažera, category manažera či jiné vedoucí pozice v marketingu společnosti.
Ano, pokud se chcete naučit přemýšlet o webové a digitální analytice v souvislostech.
Ano, pokud se chcete naučit řídit vaše investice do marketingu a vše smysluplně plánovat
Ano, pokud se chcete zdokonalit v plánování cílů pro vaše digitální projekty.
Ano, pokud chcete umět řídit cestu zákazníky od prvního kontaktu s vaší značkou až do úspěšného ukončení spolupráce.
Ano, pokud chcete získat rámec, jak pracovat s webovou analytikou a nenechat se zahltit množstvím dat.
Ano, pokud chcete získat přehled o častých chybách a problémech ve webové analytice.
Ano, pokud vás zajímají trendy a technologie ve webové a digitální analytice.

Ne, pokud se chcete naučit základní práci s Google Analytics, Google Tag Managerem, Google Data Studiem či Google Optimize. Pro tyto případy chystáme jiná školení.

Co se na kurzu naučíte?

Naučíme vás nastavovat marketingové cíle digitálních projektů nejen v Google Analytics
Budete umět pracovat s nástrojem cesta zákazníka, který vám umožní přesně vyhodnovat vaše marketingové aktivity
Zvládnete připravit a řídit zákaznické trychtýře a konverzní funelly
Dostanete nástroj pro přípravu měřící strategie, pro vaše projekty
Podíváme se na trendy ve webové analytice, nnapříklad na progresivní nástroje jako Smartlok či Facebook Analytics / Facebook Pixel
U všech vašich budoucích projektů se vyhnete se častým chyby ve webové analytice
Zjistíte jaká je role digitálního analytika a jak může pomoci vaší společnosti
Konečně se naučíte jak správně značit odkazy a jak s označením pracovat
Přiblížíme vám cyklus dat a webové analytiky
Otevřeme téma webové analytiky a cookies
Prozradíme na co si dát pozor při reporting a zjistíte, co požadovat po svých zaměstnancích a agenturách
Dostanete nástroj na plánovaní a hodnocení marketingových kampaní a marketingových aktivit
Naučíme vás realizovat segmentace zákazníků a segmentace dat
Budete milovat datové vizualizace a to, jak vám ušetří čas.

Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!

Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace od Digitálních architektů zdarma v ceně 1200 Kč!

Cena školení

6 000 Kč

4 500 Kč do 30. 8. 2019

Registrace