Online školení Google Tag Manager – základy

Chcete se naučit pracovat s nástrojem Google Tag Manager tak, abyste byli schopní posílat správná data z webu do analytických nástrojů a reklamních systémů? Naučíme Vás, jak Google Tag Manager technicky funguje, jak se v něm orientovat a jak implmenetovat základní kódy pro celý web!

Je pro Vás toto školení nedostatečné a chcete se učit pokročilejší triky s Google Tag Managerem? Podívejte se, co nabízí školení GTM pro pokročilé!

Termín:15.2.2024
V kolik:9:00 – 13:30
Forma:Online školení v Google Meet
Kapacita školení:25 účastníků (min 5. účastníků)
Zaváděcí cena:4.900 Kč bez DPH

Školení na Google Tag Manager najdete napříč internetem velkou řadu. Málo z nich je ale v češtině a zaměřené na náš český digitální rybníček, proto v rámci tohoto školení přinášíme praktickou výuku práce s nástrojem Google Tag Manager od toho nejpovolanějšího, našeho CEO a analytika Marka Čecha. Školení je vhodné především pro začínající analytiky, markeťáky, specialisty případně pro ty kteří si chtějí osvěžit práci s nástrojem. Cílem školení samozřejmě je naučit Vás v nástroji pracovat, což se může hodit i majitelům eshopů či startupistům v oblasti SaaS aplikací.

To, že školení nese název Google Tag Manager – základy neznamená, že na školení projdeme jenom jednoduché věci. Budeme se od základu věnovat jednotlivým myšlenkovým konceptům, které Google Tag Manager při implementaci na web přínáší. Představíme si celou filozofii, proč používat správce značek jakým je Google Tag Manager, vysvětlíme si, co je datová vrstva (ne tak hluboko jako v našem masterclass školení) a jakou má roli v implementaci. Ukážeme si, jak měřit klíčové interakce na webu jakými jsou zobrazení stránek, kliky na tlačítka, odeslání formulářů apod.

Prakticky se podíváme na nastavení nejčastějších remarketingových a konverzních značek a ukážeme si i pár tipů na vytažení informací přímo ze stránek, či z datové vrstvy. Mimo jiné si ukážeme i základní implementaci cookie lišty Cookiebot.

A nesmíme zapomenout i na téma AI, kde si ukážeme, jak i při nastavování GTM využít umělou inteligenci schovanou v nástroji ChatGPT.

Díky tomuto školení získáte jasný přehled o tom, co Google Tag Manager je a není a naučíte se posílát správně data z webu do analytických nástrojů a reklamních systémů. Pochopíte technické fungování Google Tag Manager a naučíte se v něm orientovat i nastavit základy.

Obsah školení Google Tag Manager – základy

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud provozujete vlastní webové stránky a chcete pochopit, co Google Tag Manager dělá a naučit se jeho základní nastavení.
  • Ano, pokud jste markeťák či marketingový specialista a zajímá vás, jak vám Google Tag Manager pomůže.
  • Ano, pokud jste vývojář a chcete proniknout do problematiky Google Tag Manageru.
  • Ano, pokud chcete začít svojí kariéru ve webové analytice a chcete Google Tag Manager využívat, jako Váš každodenní nástroj.

Co se na školení naučíte?

Pochopíte Google Tag Manager. Odhalíte jaké přínosy má pro majitele webů a proč je tak široce rozšířen. Zjistíte, co vše lze implementací Google Tag Manageru získat a naučíte se nastavit základní značky pro analytiku a marketing.

Jako bonus se naučíte implementovat nástroj Cookiebot a pohrajete si s pár prompty v ChatGPT.

Ze školení získáte záznam pro budoucí použití, prezentační materiály a případně kódy a skripty, které bude lektor ukazovat.

Kdo školení vede?

Školení povede certifikovaný profesionál Marek Čech, který se práci s Google Tag Managerem věnuje již více než 10 let. V Digitálních architektech je aktuálně na pozici CEO a věnuje se komplexnějším implementačním projektům. Má za sebou rozsáhlé implementace Google Tag Manageru pro společnosti jakými je třeba Shoptet, Smartlook, Ochutnejorech.cz či skupina Saint-Gobain. Je velkým odborníkem na marketingové technologie a kromě detailních technických znalostí je schopen hledat dopady analytiky i na úrovni byznysových rozhodnutí.

Náš architektí tým si zakládá na odbornosti a kvalitě služeb. Nejen proto udržujeme strategická partnerství i individuální certifikace jednotlivých členů našeho týmu. 

Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!

Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace od Digitálních architektů zdarma v ceně 1700 Kč!

Máte zájem o školení

Pokud vás téma Google Tag Manager zajímá, chcete se v něm lépe orientovat a zefektivnit svojí práci v nástroji, pak je školení pro vás!

Vyplňte tedy tento formulář 👇. Po odeslání formuláře vám pošleme do 24 hodin fakturu, kterou je nutné obratem uhradit. Tím máte místo na školení jisté a obdržíte pak další údaje přímo od lektora.

Na školení již není možné se přihlásit. Nové termíny naleznete v budoucnu na tomto webu.

Budeme se na Vás těšit!
V případě zájmu méně než 5 účastníků si vyhrazujeme právo termín neotevřít.

Přejít nahoru
Scroll to Top