Postup nastavení Measurement Protocol (MP)
V našem předešlém článku jsme vám představili, co to vlastně Measurement Protocol (MP) je, jaké jsou jeho ne/výhody a možnosti […]
V našem předešlém článku jsme vám představili, co to vlastně Measurement Protocol (MP) je, jaké jsou jeho ne/výhody a možnosti […]
Google Analytics 4 je důležitý analytický nástroj, díky kterému můžete sledovat a analyzovat návštěvnost na vašem webu či e-shopu. Nástroj
Zjednodušený postup vyloučení interní návštěvnosti v GA4 Přečíst více
V tomto článku naleznete materiály k přednášce Analytické fuckupy a jak se jim vyhnout od našeho ředitele a vedoucího analytického oddělení
Tento návod vás provede postupem, jak založit Google Cloud projekt. V případě, že na novém účtu (Gmail či Google Workspace) použijete
Digitální architekti jsou partnerem nástroje Cookiebot, který doporučujeme k vyřešení aktuální situace pro malé a střední online projekty. Pokud potřebujete pomoci
UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou speciální tagy, které mohou být přidány do URL adresy. Přidáním těchto parametrů se nezmění
Často používané metriky a jejich doporučené hodnoty. First Paint (FP)First paint ukazuje čas, kdy prohlížeč vykreslil první barvu na obrazovku. Do této barvy
Jak jste se mohli na českém internetu dočíst, Seznam přišel v dubnu 2017 s novinkou v podobě Seznam Webmaster. Tuto platformu či chcete-li rozhraní lze přirovnat k tomu co
Jak dostat data ze Seznam Webmaster do Google dokumentu? Přečíst více
Ze zkušenosti z klientských projektů bývá častým dotazem při práci s webovou analytikou a hodnocením návštěvnosti webových stránek může být např. “na co klikali návštěvníci” či “jaké
Věčný námět mnoha analytických a marketingových blogísků. Případovka do šuplíku nebo skutečně užitečná věc? Co na to Digitální architekti? Dá se, ALE bez