Tvorba a správa datových skladů
Datový sklad nám umožňuje postavit jednotné místo, kde leží data se kterými chceme pracovat a zároveň nám pomáhá s jejich zabezpečním. …
Datový sklad nám umožňuje postavit jednotné místo, kde leží data se kterými chceme pracovat a zároveň nám pomáhá s jejich zabezpečním. …
Data market znamená přesně to, co si pod tím každý představí – digitálně dostupný trh uvnitř firmy, kde si zaměstnanci …
Facebook Ads – Facebook business manager je reklamní platforma společnosti, která vám umožňuje vytvářet a upravovat reklamy pro sociální sítě, …
Celý marketingový a analytický trh zasáhla zpráva oznamující oficiální datum ukončení zpracování dat v Google Analytics 3 známých hlavně jako Universal …
Google Universal Analytics (GA3) končí, co nyní dělat? Přečíst více
Je pravděpodobné, že jste se v minulosti setkali s nástrojem Google Analytics (také označované, jako Universal Analytics). Velkou výhodou tohoto nástroje je …
Pokud jste letos začali přecházet na GA4, zjistili jste, že některé funkce v reportech, na které jste byly zvyklí v GA3, zatím …
Nastavení seskupení obsahu (content grouping) v Google Analytics 4 Přečíst více
Publikováno 16.2.2021, Aktualizováno 16.8.2021 V říjnu 2020 představil Google poslední inovaci analytického nástroje Google Analytics pod názvem Google Analytics 4 …
Analytika a práce s daty je v posledních letech velké téma, což je samozřejmě dobře. Měření a vyhodnocování dat je tu víceméně …
Analytické minimum aneb co měřit v základu a co je pro nás základní měření Přečíst více
Google Data Studio (GDS) je vizualizační nástroj, který používáme každý den. Jde o poměrně jednoduchý a intuitivní nástroj pro tvorbu vizualizací z připojených …