Postup nastavení Measurement Protocol (MP)
V našem předešlém článku jsme vám představili, co to vlastně Measurement Protocol (MP) je, jaké jsou jeho ne/výhody a možnosti […]
V našem předešlém článku jsme vám představili, co to vlastně Measurement Protocol (MP) je, jaké jsou jeho ne/výhody a možnosti […]
Google Analytics 4 je důležitý analytický nástroj, díky kterému můžete sledovat a analyzovat návštěvnost na vašem webu či e-shopu. Nástroj
Zjednodušený postup vyloučení interní návštěvnosti v GA4 Přečíst více
V dnešní době je pro podniky klíčové nejen sbírat data, ale také je rychle analyzovat a využít k okamžitým rozhodnutím. Real-time
Real-time Analytics: Podložte svá rozhodnutí daty Přečíst více
Pro každého podnikatele je nezbytností sledovat cesty zákazníka k nákupu nebo konverzi. Je to důležité pro pochopení toho, jak různé marketingové
Attribution Modeling: Identifikujte nejefektivnější marketingové kanály Přečíst více
V neustále se vyvíjejícím světě digitální analytiky hraje Google Analytics klíčovou roli. Firmám pomáhá porozumět chování uživatelů a konat rozhodnutí
Možná jste již zaslechli, že kromě ukončení podpory Cookies třetích stran v prohlížečích Chrome nás v průběhu roku 2024 čeká ještě jedna
V rámci minulého roku (2023) se díky spolupráci Digitálních Architektů, Measure Design a Shoptetu podařilo nachystat základní podobu měření do
WordPress se stal jednou z nejpopulárnějších platforem pro tvorbu webových stránek díky své jednoduchosti, flexibilitě a široké škále dostupných pluginů. Při
Webová analýza na platformě WordPress: Výhody, Nevýhody a Potřebné Pluginy Přečíst více
Definice GA4 Raw Data Export? Raw data jsou v současnosti velice častým tématem. Google Analytics 4 je nový analytický nástroj od
V první části článku Google Signály, jsme si detailně popsali, jaké služby v rámci Google Analytics tato funkce umožňuje. Pro zopakování