OPTIMALIZACE KONVERZNÍHO POMĚRU –
ŘEŠENÍ PROPADU PRODEJŮ A LEADŮ
Pokud vás trápí propad prodejů na vašem eshopu nebo leadů z kontaktních formulářů na webu, obraťte se na nás.
Podstatou naší služby optimalizace konverzního poměru (CRO) je právě zvýšení počtu prodejů, leadů z kontaktních a poptávkových formulářů, odběrů newsletterů, stažení ebooků nebo třeba počtu registrací nových zákazníků.
K samotnému řešení propadu prodejů a leadů používáme primárně analýzu trhu a zákazníků, nalezení a testování úzkých míst na eshopu/webu za pomocí kvalitativních a kvantitativních metod. Následují návrhy na zlepšení spolu s kompletním reportem.
Je tento produkt vhodný pro Vaše podnikání?
ŘEŠÍME PROPAD KONVERZÍ ZA VÁS
Kompletní analýza webu
Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.
Uživatelské testování
Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC,tak i na mobilních zařízeních.
Optimalizační návrhy
Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.
Komplexní report
Ve finále od nás obdržíte kompletní report, zahrnující kvalitativní i kvantitavní analýzu zákazníků, úzkých míst na webu a problematických nálezů a optimalizačních doporučení.
CRO PRO NÁŠ BUSINESS
Spadáte-li do definice „malé firmy“ a máte měsíční obrat do 1 milionu korun, tak i pro vás je služba CRO (optimalizace konverzí) vhodná.
V takovém případě může CRO zahrnovat:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvantitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „střední firmy“ a máte měsíční obrat do 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě může CRO zahrnovat:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– A/B testování, vyhodnocení a implementaci
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „velké firmy“ a máte měsíční obrat nad 7 milionu korun, tak je služba CRO právě pro vás. Díky svému obratu a počtu prodejů jistě oceníte kvality a výstup CRO, jež vám pomůže posunout zase o kus dál.
Ve vašem případě CRO zahrnuje:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– pokročilé A/B testování a vyhodnocení
– kompletní report.
CENOVÉ BALÍČKY OPTIMALIZACE KONVERZNÍHO POMĚRU
MINIMUM
Tvorba hypotéz k ověření
Uživatelské testování na PC a mobilním zařízení
Doporučení ohledně UX, funkčnosti webu a produktů na které cílit reklamu
CENA: 25 000 Kč
Jednorázově + DPH
Spolupráce: 1 – 2 měsíce
ZLATÁ STŘEDNÍ
BALÍČEK MINIMUM +
Základní nastavení /
optimalizace měření v GTM
Otestování funkčnosti a UX důležitých částí webu a konverzí
Google Analytics analýza se zaměřením na konverze, poměry a TOP stránky + funnels
Dokumentace a report
CENA: 50 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
Spolupráce: 2 – 3 měsíce
PRO NÁROČNÉ
BALÍČEK ZLATÁ STŘEDNÍ +
SMARTLOOK měření a analýza
A/B testování hypotéz a výsledků analýz Google Analytics a Smartlook
CENA: 100 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
+ licence Smartlook
Spolupráce: 3 – 6 měsíce
JAK TO PROBÍHÁ V PRAXI
Svěřte optimalizace konverzního poměru svého webu/e-shopu do rukou profesionálů.
OPTIMALIZACE KONVERZNÍHO POMĚRU –
ŘEŠENÍ PROPADU PRODEJŮ A LEADŮ
Pokud vás trápí propad prodejů na vašem eshopu nebo leadů z kontaktních formulářů na webu, obraťte se na nás.
Podstatou naší služby optimalizace konverzního poměru (CRO) je právě zvýšení počtu prodejů, leadů z kontaktních a poptávkových formulářů, odběrů newsletterů, stažení ebooků nebo třeba počtu registrací nových zákazníků.
K samotnému řešení propadu prodejů a leadů používáme primárně analýzu trhu a zákazníků, nalezení a testování úzkých míst na eshopu/webu za pomocí kvalitativních a kvantitativních metod. Následují návrhy na zlepšení spolu s kompletním reportem.
Je tento produkt vhodný pro Vaše podnikání?
ŘEŠÍME PROPAD KONVERZÍ ZA VÁS
Kompletní analýza webu
Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.
Uživatelské testování
Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC,tak i na mobilních zařízeních.
Optimalizační návrhy
Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.
Komplexní report
Ve finále od nás obdržíte kompletní report, zahrnující kvalitativní i kvantitavní analýzu zákazníků, úzkých míst na webu a problematických nálezů a optimalizačních doporučení.
CRO PRO NÁŠ BUSINESS
Spadáte-li do definice „malé firmy“ a máte měsíční obrat do 1 milionu korun, tak i pro vás je služba CRO (optimalizace konverzí) vhodná.
V takovém případě může CRO zahrnovat:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvantitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „střední firmy“ a máte měsíční obrat do 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě může CRO zahrnovat:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– A/B testování, vyhodnocení a implementaci
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „velké firmy“ a máte měsíční obrat nad 7 milionu korun, tak je služba CRO právě pro vás. Díky svému obratu a počtu prodejů jistě oceníte kvality a výstup CRO, jež vám pomůže posunout zase o kus dál.
Ve vašem případě CRO zahrnuje:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– pokročilé A/B testování a vyhodnocení
– kompletní report.
CENOVÉ BALÍČKY OPTIMALIZACE KONVERZNÍHO POMĚRU
MINIMUM
Tvorba hypotéz k ověření
Uživatelské testování na PC a mobilním zařízení
Doporučení ohledně UX, funkčnosti webu a produktů na které cílit reklamu
CENA: 25 000 Kč
Jednorázově + DPH
Spolupráce: 1 – 2 měsíce
ZLATÁ STŘEDNÍ
BALÍČEK MINIMUM +
Základní nastavení /
optimalizace měření v GTM
Otestování funkčnosti a UX důležitých částí webu a konverzí
Google Analytics analýza se zaměřením na konverze, poměry a TOP stránky + funnels
Dokumentace a report
CENA: 50 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
Spolupráce: 2 – 3 měsíce
PRO NÁROČNÉ
BALÍČEK ZLATÁ STŘEDNÍ +
SMARTLOOK měření a analýza
A/B testování hypotéz a výsledků analýz Google Analytics a Smartlook
CENA: 100 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
+ licence Smartlook
Spolupráce: 3 – 6 měsíce
JAK TO PROBÍHÁ V PRAXI
Svěřte optimalizaci konverzí svého webu/e-shopu do rukou profesionálů.