Jednoduchá tvorba UTM parametrů pro měření kampaní

Všimli jste si, že některé z vašich kampaní se správně neměří? Vidíte v GA4 příliš často hodnoty jako „(not set)“ nebo zdroje kampaní nevidíte vůbec? Pravděpodobně máte špatně nastavené UTM parametry. Náš nástroj vám je sám vytvoří a vy je pouze zkopírujete.

STÁHNĚTE SI UTM BUILDER

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

5 jednoduchých kroků k vlastní URL

  1. Vyplňte požadované médium (social, affilate, email, cpc,…).
  2. Následně si zvolte zdroj, například Facebook, TikTok, Google.
  3. Jméno kampaně je čistě na vás, dodržujte jen základní pravidla, například, že mezery jsou nežádoucí. Použijte proto spodní podtržítko „_“.
  4. Dále content a klíčové slovo, jak vidíte ve vzoru.
  5. Posledním krokem je URL vašeho webu nebo e-shopu, na který směřuje reklama. Hned poté se vám vedle vypíše celá URL, kterou stačí zkopírovat.
Přejít nahoru
Scroll to Top