Zhodnocení vyspělosti analytiky a marketingu
Marketingové a analytické technologie prošli za poslední roky velkými inovativními kroky a nutí celý trh, aby se postupně adaptoval. V roce 2021 a 2022 budou velkými tématy Google Analytics 4, server-side měření, změny v práci s cookies i další úpravy reklamních systémů související s měřením a vydáváním reklam.
Pro většinu společností je náročné udržet s těmito změnami krok, neboť nemají dostatečnou vyspělost analytiky a marketingu. Díky námi ověřenému postupu Marketing Meter můžete otestovat svojí vyspělost a ve spolupráci s našimi profesionály nastavit její strategický rozvoj.
Směrem kupředu!
Chcete posunout marketing a analytiku na další úroveň, ale nevíte čím začít?
Velmi často se stává, že se marketingové aktivity tvoří náhodně, bez daných pravidel a cílů. Věnujete marketingu desítky hodin, ale nepřináší to žádné pořádné výsledky? Máte skvělé nástroje, ale tým s nimi neumí pracovat? Nebo máte skvělý tým, ale ten se rozhoduje bez dat?
Čas a řešení
Nejčastější problém, který slýcháme od klientů je “nemáme na to čas.” Proto jsme se rozhodli přijít s jednoduchým nástrojem, který vám pomůže s tím zjistit, jak na tom momentálně jste a co byste mohli udělat pro to, abyste se posunuli dále.
Už několik základních doporučení, které vám Marketing Meter nabídne, vás mohou nakopnout a posunout dále. Vyplňte si krátký dotazník, který vám může pomoci v rozhodování se čemu se momentálně věnovat.
Pokud byste se vyspělosti marketingu a analytiky vašeho projektu chtěli věnovat více, naši profesionálové vám rádi pomohou.