OPTIMALIZACE KONVERZNÍHO POMĚRU –
ŘEŠENÍ PROPADU PRODEJŮ A LEADŮ

Pokud vás trápí propad prodejů na vašem eshopu nebo leadů z kontaktních formulářů na webu, obraťte se na nás.

Podstatou naší služby optimalizace konverzního poměru (CRO) je právě zvýšení počtu prodejů, leadů z kontaktních a poptávkových formulářů, odběrů newsletterů, stažení ebooků nebo třeba počtu registrací nových zákazníků.

K samotnému řešení propadu prodejů a leadů používáme primárně analýzu trhu a zákazníků, nalezení a testování úzkých míst na eshopu/webu za pomocí kvalitativních a kvantitativních metod. Následují návrhy na zlepšení spolu s kompletním reportem.

Je tento produkt vhodný pro Vaše podnikání?

ŘEŠÍME PROPAD KONVERZÍ ZA VÁS




    Kompletní analýza webu

    Kompletní analýza webu

    Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.

    Uživatelské testování

    Uživatelské testování

    Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC,tak i na mobilních zařízeních.

    Optimalizační návrhy

    Optimalizační návrhy

    Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.

    Komplexní report

    Komplexní report

    Ve finále od nás obdržíte kompletní report, zahrnující kvalitativní i kvantitavní analýzu zákazníků, úzkých míst na webu a problematických nálezů a optimalizačních doporučení.

    Optimalizace konverzního poměru

    CRO PRO NÁŠ BUSINESS

    CENOVÉ BALÍČKY OPTIMALIZACE KONVERZNÍHO POMĚRU

    MINIMUM

    Tvorba hypotéz k ověření

    Uživatelské testování na PC a mobilním zařízení

    Doporučení ohledně UX, funkčnosti webu a produktů na které cílit reklamu

    CENA: 25 000 Kč

    Jednorázově + DPH

    Spolupráce: 1 – 2 měsíce

    ZLATÁ STŘEDNÍ

    BALÍČEK MINIMUM +

    Základní nastavení /
    optimalizace měření v GTM

    Otestování funkčnosti a UX důležitých částí webu a konverzí 

    Google Analytics analýza se zaměřením na konverze, poměry a TOP stránky + funnels

    Dokumentace a report

    CENA: 50 000 Kč

    Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)

    Spolupráce: 2 – 3 měsíce

    PRO NÁROČNÉ

    BALÍČEK ZLATÁ STŘEDNÍ +

    SMARTLOOK měření a analýza

    A/B testování hypotéz a výsledků analýz Google Analytics a Smartlook

    CENA: 100 000 Kč

    Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)

    + licence Smartlook

    Spolupráce: 3 – 6 měsíce

    JAK TO PROBÍHÁ V PRAXI

    Jako první provedeme audit vašeho současného nastavení měření v Google Analytics a Google Tag Manager. Následně upravíme/přidáme jednotlivé eventy, abychom získaly potřebná data.
    Najdeme stránky, které mají nejvyšší a nejnižší návštěvnost – na ty pak zaměříme detailní testování.
    Zkontrolujeme a otestujeme funkčnost konverzních cest – zde budeme potřebovat vaší součinnost, neboť vy víte nejlépe, které akce na webu jsou pro vás nejdůležitější.
    Zahájíme uživatelské testování celého webu/e-shopu, a to včetně mobilních zařízení.
    Na základě vámi poskytnutých dat a dat z našeho testování stanovíme hypotézy, které následně ověříme kvalitativní analýzou (Smartlook)
    Ve chvíli, kdy máme takto získaná data, máme také jasnější představu o místech, kde by mohl být problém – navrhneme optimalizaci úzkých míst.
    Před samotnou aplikací optimalizačních bodů je potřeba otestovat očekávaný přínos v konverzích. Zde přichází na řadu A/B testování a vyhodnocení „vítězů“
    Jakmile známe očekávané přínosy a víme, které optimalizace se vám vyplatí aplikovat a co vám přinesou, dostanete od nás kompletní report. V reportu najdete výsledky kvantitativního i kvalitativního měření, analýzu úzkých míst na webu, hypotézy, které jsme testovali a samozřejmě to nejdůležitější – doporučenou optimalizaci oněch úzkých míst s očekávaným přínosem

    Svěřte optimalizace konverzního poměru svého webu/e-shopu do rukou profesionálů.


    OPTIMALIZACE KONVERZNÍHO POMĚRU –
    ŘEŠENÍ PROPADU PRODEJŮ A LEADŮ

    Pokud vás trápí propad prodejů na vašem eshopu nebo leadů z kontaktních formulářů na webu, obraťte se na nás.

    Podstatou naší služby optimalizace konverzního poměru (CRO) je právě zvýšení počtu prodejů, leadů z kontaktních a poptávkových formulářů, odběrů newsletterů, stažení ebooků nebo třeba počtu registrací nových zákazníků.

    K samotnému řešení propadu prodejů a leadů používáme primárně analýzu trhu a zákazníků, nalezení a testování úzkých míst na eshopu/webu za pomocí kvalitativních a kvantitativních metod. Následují návrhy na zlepšení spolu s kompletním reportem.

    Je tento produkt vhodný pro Vaše podnikání?

    ŘEŠÍME PROPAD KONVERZÍ ZA VÁS




      Kompletní analýza webu

      Kompletní analýza webu

      Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.

      Uživatelské testování

      Uživatelské testování

      Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC,tak i na mobilních zařízeních.

      Optimalizační návrhy

      Optimalizační návrhy

      Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.

      Komplexní report

      Komplexní report

      Ve finále od nás obdržíte kompletní report, zahrnující kvalitativní i kvantitavní analýzu zákazníků, úzkých míst na webu a problematických nálezů a optimalizačních doporučení.

      Optimalizace konverzního poměru

      CRO PRO NÁŠ BUSINESS

      CENOVÉ BALÍČKY OPTIMALIZACE KONVERZNÍHO POMĚRU

      MINIMUM

      Tvorba hypotéz k ověření

      Uživatelské testování na PC a mobilním zařízení

      Doporučení ohledně UX, funkčnosti webu a produktů na které cílit reklamu

      CENA: 25 000 Kč

      Jednorázově + DPH

      Spolupráce: 1 – 2 měsíce

      ZLATÁ STŘEDNÍ

      BALÍČEK MINIMUM +

      Základní nastavení /
      optimalizace měření v GTM

      Otestování funkčnosti a UX důležitých částí webu a konverzí 

      Google Analytics analýza se zaměřením na konverze, poměry a TOP stránky + funnels

      Dokumentace a report

      CENA: 50 000 Kč

      Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)

      Spolupráce: 2 – 3 měsíce

      PRO NÁROČNÉ

      BALÍČEK ZLATÁ STŘEDNÍ +

      SMARTLOOK měření a analýza

      A/B testování hypotéz a výsledků analýz Google Analytics a Smartlook

      CENA: 100 000 Kč

      Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)

      + licence Smartlook

      Spolupráce: 3 – 6 měsíce

      JAK TO PROBÍHÁ V PRAXI

      Jako první provedeme audit vašeho současného nastavení měření v Google Analytics a Google Tag Manager. Následně upravíme/přidáme jednotlivé eventy, abychom získaly potřebná data.
      Najdeme stránky, které mají nejvyšší a nejnižší návštěvnost – na ty pak zaměříme detailní testování.
      Zkontrolujeme a otestujeme funkčnost konverzních cest – zde budeme potřebovat vaší součinnost, neboť vy víte nejlépe, které akce na webu jsou pro vás nejdůležitější.
      Zahájíme uživatelské testování celého webu/e-shopu, a to včetně mobilních zařízení.
      Na základě vámi poskytnutých dat a dat z našeho testování stanovíme hypotézy, které následně ověříme kvalitativní analýzou (Smartlook)
      Ve chvíli, kdy máme takto získaná data, máme také jasnější představu o místech, kde by mohl být problém – navrhneme optimalizaci úzkých míst.
      Před samotnou aplikací optimalizačních bodů je potřeba otestovat očekávaný přínos v konverzích. Zde přichází na řadu A/B testování a vyhodnocení „vítězů“
      Jakmile známe očekávané přínosy a víme, které optimalizace se vám vyplatí aplikovat a co vám přinesou, dostanete od nás kompletní report. V reportu najdete výsledky kvantitativního i kvalitativního měření, analýzu úzkých míst na webu, hypotézy, které jsme testovali a samozřejmě to nejdůležitější – doporučenou optimalizaci oněch úzkých míst s očekávaným přínosem

      Svěřte optimalizaci konverzí svého webu/e-shopu do rukou profesionálů.

      Přejít nahoru