OPTIMALIZACE KONVERZÍ –
ŘEŠÍTE POKLES LEADŮ A PRODEJŮ?
Pokud řešíte v poslední době pokles generovaných leadů a prodejů, obraťte se na nás a my zjistíme, co za tím stoji!
Díky naší službě optimalizace konverzí (CRO) vám budeme schopní zvýšit prodeje, leady, odběry newsletterů, stažení ebooků, zvýšení počtu registrací nových zákazníků a další konverzní metriky.
Toto jsme schopni zajistit díky kvantitativních a kvalitativních metodách a zvolené konverze maximalizovat. Jsme profíci v analýze trhu, analýze zákazníků, analýze úzkých míst na eshopu či webu. Všechny návrhy na zlepšení s vámi budeme konzultovat a poskytneme vám kompletní report spolu s krásnou vizualizací.
chcete zvýšit vaše konverze?
Co vám nabízíme?

Kompletní analýza webu
Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.

Uživatelské testování
Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC, tak i na mobilních zařízeních.

Optimalizační návrhy
Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.

Komplexní report
Ve finále od nás obdržíte kompletní report, zahrnující kvalitativní i kvantitavní analýzu zákazníků, úzkých míst na webu a problematických nálezů a optimalizačních doporučení.

CRO PRO NÁŠ BUSINESS
Spadáte-li do definice „malé firmy“ a máte měsíční obrat do 1 milionu korun, tak i pro vás je služba CRO (optimalizace konverzí) vhodná.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvantitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „střední firmy“ a máte měsíční obrat do 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– A/B testování, vyhodnocení a implementaci
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „velké firmy“ a máte měsíční obrat nad 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX
– pokročilé A/B testování a vyhodnocení
– kompletní report.
CENOVÉ BALÍČKY
MINIMUM
CENA: 25 000 Kč
Jednorázově + DPH
Spolupráce: 1 – 2 měsíce
ZLATÁ STŘEDNÍ
CENA: 50 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
Spolupráce: 2 – 3 měsíce
PRO NÁROČNÉ
CENA: 100 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
+ licence Smartlook
Spolupráce: 3 – 6 měsíce
OPTIMALIZACE KONVERZÍ –
ŘEŠÍTE POKLES LEADŮ
A PRODEJŮ?
Pokud řešíte v poslední době pokles generovaných leadů a prodejů, obraťte se na nás a my zjistíme, co za tím stoji!
Díky naší službě optimalizace konverzí (CRO) vám budeme schopní zvýšit prodeje, leady, odběry newsletterů, stažení ebooků, zvýšení počtu registrací nových zákazníků a další konverzní metriky.
Toto jsme schopni zajistit díky kvantitativních a kvalitativních metodách a zvolené konverze maximalizovat. Jsme profíci v analýze trhu, analýze zákazníků, analýze úzkých míst na eshopu či webu. Všechny návrhy na zlepšení s vámi budeme konzultovat a poskytneme vám kompletní report spolu s krásnou vizualizací.
chcete zvýšit vaše konverze?
Co vám nabízíme?

Kompletní analýza webu
Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.

Uživatelské testování
Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC,tak i na mobilních zařízeních.

Optimalizační návrhy
Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.

CRO PRO NÁŠ BUSINESS
Spadáte-li do definice „malé firmy“ a máte měsíční obrat do 1 milionu korun, tak i pro vás je služba CRO (optimalizace konverzí) vhodná.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvantitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „střední firmy“ a máte měsíční obrat do 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– A/B testování, vyhodnocení a implementaci
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „velké firmy“ a máte měsíční obrat nad 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX
– pokročilé A/B testování a vyhodnocení
– kompletní report.
CENOVÉ BALÍČKY
MINIMUM
CENA: 25 000 Kč
Jednorázově + DPH
Spolupráce: 1 – 2 měsíce
ZLATÁ STŘEDNÍ
CENA: 50 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
Spolupráce: 2 – 3 měsíce
PRO NÁROČNÉ
CENA: 100 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
+ licence Smartlook
Spolupráce: 3 – 6 měsíce