OPTIMALIZACE KONVERZÍ –
ŘEŠÍTE POKLES LEADŮ A PRODEJŮ?
Pokud řešíte v poslední době pokles generovaných leadů a prodejů, obraťte se na nás a my zjistíme, co za tím stoji!
Díky naší službě optimalizace konverzí (CRO) vám budeme schopní zvýšit prodeje, leady, odběry newsletterů, stažení ebooků, zvýšení počtu registrací nových zákazníků a další konverzní metriky.
Toto jsme schopni zajistit díky kvantitativních a kvalitativních metodách a zvolené konverze maximalizovat. Jsme profíci v analýze trhu, analýze zákazníků, analýze úzkých míst na eshopu či webu. Všechny návrhy na zlepšení s vámi budeme konzultovat a poskytneme vám kompletní report spolu s krásnou vizualizací.
chcete zvýšit SVÉ konverze?
Co vám nabízíme?
Kompletní analýza webu
Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.
Uživatelské testování
Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC, tak i na mobilních zařízeních.
Optimalizační návrhy
Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.
Komplexní report
Ve finále od nás obdržíte kompletní report, zahrnující kvalitativní i kvantitavní analýzu zákazníků, úzkých míst na webu a problematických nálezů a optimalizačních doporučení.
CRO PRO NÁŠ BUSINESS
Spadáte-li do definice „malé firmy“ a máte měsíční obrat do 1 milionu korun, tak i pro vás je služba CRO (optimalizace konverzí) vhodná.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvantitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „střední firmy“ a máte měsíční obrat do 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– A/B testování, vyhodnocení a implementaci
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „velké firmy“ a máte měsíční obrat nad 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX
– pokročilé A/B testování a vyhodnocení
– kompletní report.
CO ZÍSKÁTE
Balíček: RYCHLÁ OPTIMALIZACE
V rámci balíčku UX ZÁKLAD zkontrolujeme, otestujeme a zdokumentujeme uživatelský průchod vaším webem. Najdeme úzká místa v rámci webu a pomůžeme vám s jejich vyladěním a opravou. Výsledkem bude kompletní report uživatelského zážitku z vašeho webu a seznam doporučení pro vyladění webu k dokonalosti.
Příkladem může být kontaktní formulář, který na PC vypadá přehledně, ale v mobilním telefonu jej nelze vyplnit, protože se prvky překrývají, případně nejsou vidět.
Dalším příkladem může být zvýraznění, případně redesign tzv. CTA (call-to-action) prvků na webu pro jejich lepší viditelnost a více prokliků.
Balíček: ZLATÁ STŘEDNÍ
V balíčku: ZLATÁ STŘEDNÍ se detailněji zaměříme na to, jakým způsobem získáváte data o svých zákaznících. Zkontrolujeme a zdokumentujeme způsoby měření dat a jejich vyhodnocování, případně doladíme nebo vytvoříme nové události pro měření chování vašich uživatelů.
Takto získaná data následně využijeme pro hloubkovou analýzu úzkých míst na webu/e-shopu a kontrolu UX a funkčnosti jednotlivých prvků webu, a to primárně se zaměřením na konverzní cesty a stránky na které cílí reklama. Součástí kompletního reportu budou také uživatelské scénáře, kde jasně uvidíte, ve kterém kroku nákupního procesu odpadá nejvíce uživatelů. Spolu s naším doporučením jej pak můžete optimalizovat k dokonalosti.
Příkladem může být zjednodušení celého nákupního procesu z nutnosti absolvovat 4 – 5 kroků k dokončení nákupu (od vložení zboží do košíku po zaplacení) do stavu, kdy zázkaník vše vyřeší v rámci jediného, maximálně dvou kroků.
Balíček: PRO NÁROČNÉ
V rámci našeho největší balíčku optimalizace konverzí vám nábízíme vše uvedené v přechozích dvou, tedy „RYCHLÁ OPTIMALIZACE“ a „ZLATÁ STŘEDNÍ“.
Kromě toho se jedná o detailní analýzu celého webu, včetně nákupního procesu, a to za použití jak kvantitativních, tak i kvalitativních metod. Jinými slovy, v první fází zjistíme nedostatky, úzká místa, chyby a kroky, kde uživatelé odcházejí. V druhé fázi pak tato data ověříme za pomocí analyzování chování uživatelů a jejich chování v reálném čase.
Následující fáze bude o tvorbě doporučení, jak konkrétní problémy a úzká místa řešit a A/B testování. Výstupem bude samozřejmě kompletní report, zahrnující data o testování, chybách, úzkých místech, chování uživatelů,… Součástí budou také naše podložená doporučení optimalizace konverzí.
Příkladem může být automatický předvýběr dopravy a platby, čímž dojde ke zrychlení celého nákupního procesu a zvýšení komfortnosti.
Dalším příkladem můžou být tzv. „doporučené produkty“ a jejich načítání ve správnou chvíli tak, aby byly relevantní pro konkrétního uživatele.
CENOVÉ BALÍČKY
RYCHLÁ OPTIMALIZACE
CENA: 25 000 Kč
Jednorázově + DPH
Spolupráce: 1 – 2 měsíce
ZLATÁ STŘEDNÍ
CENA: 50 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
Spolupráce: 2 – 3 měsíce
PRO NÁROČNÉ
CENA: 100 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
+ licence Smartlook
Spolupráce: 3 – 6 měsíce
OPTIMALIZACE KONVERZÍ –
ŘEŠÍTE POKLES LEADŮ
A PRODEJŮ?
Pokud řešíte v poslední době pokles generovaných leadů a prodejů, obraťte se na nás a my zjistíme, co za tím stoji!
Díky naší službě optimalizace konverzí (CRO) vám budeme schopní zvýšit prodeje, leady, odběry newsletterů, stažení ebooků, zvýšení počtu registrací nových zákazníků a další konverzní metriky.
Toto jsme schopni zajistit díky kvantitativních a kvalitativních metodách a zvolené konverze maximalizovat. Jsme profíci v analýze trhu, analýze zákazníků, analýze úzkých míst na eshopu či webu. Všechny návrhy na zlepšení s vámi budeme konzultovat a poskytneme vám kompletní report spolu s krásnou vizualizací.
chcete zvýšit vaše konverze?
Co vám nabízíme?
Kompletní analýza webu
Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.
Uživatelské testování
Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC,tak i na mobilních zařízeních.
Optimalizační návrhy
Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.
CRO PRO NÁŠ BUSINESS
Spadáte-li do definice „malé firmy“ a máte měsíční obrat do 1 milionu korun, tak i pro vás je služba CRO (optimalizace konverzí) vhodná.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvantitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „střední firmy“ a máte měsíční obrat do 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX (uživatelská přívětivost webu)
– A/B testování, vyhodnocení a implementaci
– kompletní report.
Spadáte-li do definice „velké firmy“ a máte měsíční obrat nad 7 milionu korun, tak je pro vás služba CRO (optimalizace konverzí) ideální.
V takovém případě doporučujeme:
– analýzu zákazníků
– analýzu a případnou úpravu měření událostí
– kvalitativní analýzu odhalující úzká místa na webu
– uživatelské testování pro PC a mobilní zařízení se zaměřením na UX
– pokročilé A/B testování a vyhodnocení
– kompletní report.
CO ZÍSKÁTE
Balíček: RYCHLÁ OPTIMALIZACE
V rámci balíčku UX ZÁKLAD zkontrolujeme, otestujeme a zdokumentujeme uživatelský průchod vaším webem. Najdeme úzká místa v rámci webu a pomůžeme vám s jejich vyladěním a opravou. Výsledkem bude kompletní report uživatelského zážitku z vašeho webu a seznam doporučení pro vyladění webu k dokonalosti.
Příkladem může být kontaktní formulář, který na PC vypadá přehledně, ale v mobilním telefonu jej nelze vyplnit, protože se prvky překrývají, případně nejsou vidět.
Dalším příkladem může být zvýraznění, případně redesign tzv. CTA (call-to-action) prvků na webu pro jejich lepší viditelnost a více prokliků.
Balíček: ZLATÁ STŘEDNÍ
V balíčku: ZLATÁ STŘEDNÍ se detailněji zaměříme na to, jakým způsobem získáváte data o svých zákaznících. Zkontrolujeme a zdokumentujeme způsoby měření dat a jejich vyhodnocování, případně doladíme nebo vytvoříme nové události pro měření chování vašich uživatelů.
Takto získaná data následně využijeme pro hloubkovou analýzu úzkých míst na webu/e-shopu a kontrolu UX a funkčnosti jednotlivých prvků webu, a to primárně se zaměřením na konverzní cesty a stránky na které cílí reklama. Součástí kompletního reportu budou také uživatelské scénáře, kde jasně uvidíte, ve kterém kroku nákupního procesu odpadá nejvíce uživatelů. Spolu s naším doporučením jej pak můžete optimalizovat k dokonalosti.
Příkladem může být zjednodušení celého nákupního procesu z nutnosti absolvovat 4 – 5 kroků k dokončení nákupu (od vložení zboží do košíku po zaplacení) do stavu, kdy zázkaník vše vyřeší v rámci jediného, maximálně dvou kroků.
Balíček: PRO NÁROČNÉ
V rámci našeho největší balíčku optimalizace konverzí vám nábízíme vše uvedené v přechozích dvou, tedy „RYCHLÁ OPTIMALIZACE“ a „ZLATÁ STŘEDNÍ“.
Kromě toho se jedná o detailní analýzu celého webu, včetně nákupního procesu, a to za použití jak kvantitativních, tak i kvalitativních metod. Jinými slovy, v první fází zjistíme nedostatky, úzká místa, chyby a kroky, kde uživatelé odcházejí. V druhé fázi pak tato data ověříme za pomocí analyzování chování uživatelů a jejich chování v reálném čase.
Následující fáze bude o tvorbě doporučení, jak konkrétní problémy a úzká místa řešit a A/B testování. Výstupem bude samozřejmě kompletní report, zahrnující data o testování, chybách, úzkých místech, chování uživatelů,… Součástí budou také naše podložená doporučení optimalizace konverzí.
Příkladem může být automatický předvýběr dopravy a platby, čímž dojde ke zrychlení celého nákupního procesu a zvýšení komfortnosti.
Dalším příkladem můžou být tzv. „doporučené produkty“ a jejich načítání ve správnou chvíli tak, aby byly relevantní pro konkrétního uživatele.
CENOVÉ BALÍČKY
MINIMUM
CENA: 25 000 Kč
Jednorázově + DPH
Spolupráce: 1 – 2 měsíce
ZLATÁ STŘEDNÍ
CENA: 50 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
Spolupráce: 2 – 3 měsíce
PRO NÁROČNÉ
CENA: 100 000 Kč
Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)
+ licence Smartlook
Spolupráce: 3 – 6 měsíce