OPTIMALIZACE KONVERZÍ –

ŘEŠÍTE POKLES LEADŮ A PRODEJŮ?

Pokud řešíte v poslední době pokles generovaných leadů a prodejů, obraťte se na nás a my zjistíme, co za tím stoji!

Díky naší službě optimalizace konverzí (CRO) vám budeme schopní zvýšit prodeje, leady, odběry newsletterů, stažení ebooků, zvýšení počtu registrací nových zákazníků a další konverzní metriky.

Toto jsme schopni zajistit díky kvantitativních a kvalitativních metodách a zvolené konverze maximalizovat. Jsme profíci v analýze trhu, analýze zákazníků, analýze úzkých míst na eshopu či webu. Všechny návrhy na zlepšení s vámi budeme konzultovat a poskytneme vám kompletní report spolu s krásnou vizualizací.

chcete zvýšit SVÉ konverze?




    Co vám nabízíme?

    Kompletní analýza webu

    Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.

    Uživatelské testování

    Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC, tak i na mobilních zařízeních.

    Optimalizační návrhy

    Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.

    Komplexní report

    Ve finále od nás obdržíte kompletní report, zahrnující kvalitativní i kvantitavní analýzu zákazníků, úzkých míst na webu a problematických nálezů a optimalizačních doporučení.

    CRO PRO NÁŠ BUSINESS

    CO ZÍSKÁTE

    Balíček: RYCHLÁ OPTIMALIZACE

    V rámci balíčku UX ZÁKLAD zkontrolujeme, otestujeme a zdokumentujeme uživatelský průchod vaším webem. Najdeme úzká místa v rámci webu a pomůžeme vám s jejich vyladěním a opravou. Výsledkem bude kompletní report uživatelského zážitku z vašeho webu a seznam doporučení pro vyladění webu k dokonalosti.

    Příkladem může být kontaktní formulář, který na PC vypadá přehledně, ale v mobilním telefonu jej nelze vyplnit, protože se prvky překrývají, případně nejsou vidět.

    Dalším příkladem může být zvýraznění, případně redesign tzv. CTA (call-to-action) prvků na webu pro jejich lepší viditelnost a více prokliků.

    Balíček: ZLATÁ STŘEDNÍ

    V balíčku: ZLATÁ STŘEDNÍ se detailněji zaměříme na to, jakým způsobem získáváte data o svých zákaznících. Zkontrolujeme a zdokumentujeme způsoby měření dat a jejich vyhodnocování, případně doladíme nebo vytvoříme nové události pro měření chování vašich uživatelů.

    Takto získaná data následně využijeme pro hloubkovou analýzu úzkých míst na webu/e-shopu a kontrolu UX a funkčnosti jednotlivých prvků webu, a to primárně se zaměřením na konverzní cesty a stránky na které cílí reklama. Součástí kompletního reportu budou také uživatelské scénáře, kde jasně uvidíte, ve kterém kroku nákupního procesu odpadá nejvíce uživatelů. Spolu s naším doporučením jej pak můžete optimalizovat k dokonalosti.

    Příkladem může být zjednodušení celého nákupního procesu z nutnosti absolvovat 4 – 5 kroků k dokončení nákupu (od vložení zboží do košíku po zaplacení) do stavu, kdy zázkaník vše vyřeší v rámci jediného, maximálně dvou kroků.

    Před optimalizací
    Po optimalizaci

    Balíček: PRO NÁROČNÉ

    V rámci našeho největší balíčku optimalizace konverzí vám nábízíme vše uvedené v přechozích dvou, tedy „RYCHLÁ OPTIMALIZACE“ a „ZLATÁ STŘEDNÍ“.

    Kromě toho se jedná o detailní analýzu celého webu, včetně nákupního procesu, a to za použití jak kvantitativních, tak i kvalitativních metod. Jinými slovy, v první fází zjistíme nedostatky, úzká místa, chyby a kroky, kde uživatelé odcházejí. V druhé fázi pak tato data ověříme za pomocí analyzování chování uživatelů a jejich chování v reálném čase.

    Následující fáze bude o tvorbě doporučení, jak konkrétní problémy a úzká místa řešit a A/B testování. Výstupem bude samozřejmě kompletní report, zahrnující data o testování, chybách, úzkých místech, chování uživatelů,… Součástí budou také naše podložená doporučení optimalizace konverzí.

    Příkladem může být automatický předvýběr dopravy a platby, čímž dojde ke zrychlení celého nákupního procesu a zvýšení komfortnosti.

    Dalším příkladem můžou být tzv. „doporučené produkty“ a jejich načítání ve správnou chvíli tak, aby byly relevantní pro konkrétního uživatele.

    CENOVÉ BALÍČKY

    RYCHLÁ OPTIMALIZACE

    Tvorba hypotéz k ověření
    Uživatelské testování na PC a mobilním zařízení
    Doporučení ohledně UX, funkčnosti webu a produktů na které cílit reklamu
    CENA: 25 000 Kč

    Jednorázově + DPH

    Spolupráce: 1 – 2 měsíce

    ZLATÁ STŘEDNÍ

    BALÍČEK RYCHLÁ OPTIMALIZACE
    Základní nastavení / optimalizace měření v GTM
    Otestování funkčnosti a UX důležitých částí webu a konverzí 
    Google Analytics analýza se zaměřením na konverze, poměry a TOP stránky + funnels
    Dokumentace a report
    CENA: 50 000 Kč

    Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)

    Spolupráce: 2 – 3 měsíce

    PRO NÁROČNÉ

    BALÍČEK ZLATÁ STŘEDNÍ
    SMARTLOOK měření a analýza
    A/B testování hypotéz a výsledků analýz Google Analytics a Smartlook
    CENA: 100 000 Kč

    Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)

    + licence Smartlook

    Spolupráce: 3 – 6 měsíce

    OPTIMALIZACE KONVERZÍ –

    ŘEŠÍTE POKLES LEADŮ
    A PRODEJŮ?

    Pokud řešíte v poslední době pokles generovaných leadů a prodejů, obraťte se na nás a my zjistíme, co za tím stoji!

    Díky naší službě optimalizace konverzí (CRO) vám budeme schopní zvýšit prodeje, leady, odběry newsletterů, stažení ebooků, zvýšení počtu registrací nových zákazníků a další konverzní metriky.

    Toto jsme schopni zajistit díky kvantitativních a kvalitativních metodách a zvolené konverze maximalizovat. Jsme profíci v analýze trhu, analýze zákazníků, analýze úzkých míst na eshopu či webu. Všechny návrhy na zlepšení s vámi budeme konzultovat a poskytneme vám kompletní report spolu s krásnou vizualizací.

    chcete zvýšit vaše konverze?




      Co vám nabízíme?

      Kompletní analýza webu

      Detailně se podíváme na to, kdo jsou vaši zákazníci a klienti, jak se na webu pohybují a co je zajímá. Zároveň zjistíme, zda a jak se zaměřujete na svou cílovou skupinu a zda jsou vaše reklamy v souladu s webem.

      Uživatelské testování

      Celý váš web/eshop detailně projdeme, otestujeme klíčové oblastí a konverzní události (nákupní proces, odesílání formulářů, newslettery, …) a najdeme úzká místa. A to jak na PC,tak i na mobilních zařízeních.

      Optimalizační návrhy

      Po analýze a testování zkompletujeme všechny nálezy a vyhotovíme soubor optimalizačních doporučení na míru pro váš web/eshop. Součástí je také očekávaný přínos, náročnost a priorita.

      CRO PRO NÁŠ BUSINESS

      CO ZÍSKÁTE

      Balíček: RYCHLÁ OPTIMALIZACE

      V rámci balíčku UX ZÁKLAD zkontrolujeme, otestujeme a zdokumentujeme uživatelský průchod vaším webem. Najdeme úzká místa v rámci webu a pomůžeme vám s jejich vyladěním a opravou. Výsledkem bude kompletní report uživatelského zážitku z vašeho webu a seznam doporučení pro vyladění webu k dokonalosti.

      Příkladem může být kontaktní formulář, který na PC vypadá přehledně, ale v mobilním telefonu jej nelze vyplnit, protože se prvky překrývají, případně nejsou vidět.

      Dalším příkladem může být zvýraznění, případně redesign tzv. CTA (call-to-action) prvků na webu pro jejich lepší viditelnost a více prokliků.

      Balíček: ZLATÁ STŘEDNÍ

      V balíčku: ZLATÁ STŘEDNÍ se detailněji zaměříme na to, jakým způsobem získáváte data o svých zákaznících. Zkontrolujeme a zdokumentujeme způsoby měření dat a jejich vyhodnocování, případně doladíme nebo vytvoříme nové události pro měření chování vašich uživatelů.

      Takto získaná data následně využijeme pro hloubkovou analýzu úzkých míst na webu/e-shopu a kontrolu UX a funkčnosti jednotlivých prvků webu, a to primárně se zaměřením na konverzní cesty a stránky na které cílí reklama. Součástí kompletního reportu budou také uživatelské scénáře, kde jasně uvidíte, ve kterém kroku nákupního procesu odpadá nejvíce uživatelů. Spolu s naším doporučením jej pak můžete optimalizovat k dokonalosti.

      Příkladem může být zjednodušení celého nákupního procesu z nutnosti absolvovat 4 – 5 kroků k dokončení nákupu (od vložení zboží do košíku po zaplacení) do stavu, kdy zázkaník vše vyřeší v rámci jediného, maximálně dvou kroků.

      Před optimalizací
      Po optimalizaci

      Balíček: PRO NÁROČNÉ

      V rámci našeho největší balíčku optimalizace konverzí vám nábízíme vše uvedené v přechozích dvou, tedy „RYCHLÁ OPTIMALIZACE“ a „ZLATÁ STŘEDNÍ“.

      Kromě toho se jedná o detailní analýzu celého webu, včetně nákupního procesu, a to za použití jak kvantitativních, tak i kvalitativních metod. Jinými slovy, v první fází zjistíme nedostatky, úzká místa, chyby a kroky, kde uživatelé odcházejí. V druhé fázi pak tato data ověříme za pomocí analyzování chování uživatelů a jejich chování v reálném čase.

      Následující fáze bude o tvorbě doporučení, jak konkrétní problémy a úzká místa řešit a A/B testování. Výstupem bude samozřejmě kompletní report, zahrnující data o testování, chybách, úzkých místech, chování uživatelů,… Součástí budou také naše podložená doporučení optimalizace konverzí.

      Příkladem může být automatický předvýběr dopravy a platby, čímž dojde ke zrychlení celého nákupního procesu a zvýšení komfortnosti.

      Dalším příkladem můžou být tzv. „doporučené produkty“ a jejich načítání ve správnou chvíli tak, aby byly relevantní pro konkrétního uživatele.

      CENOVÉ BALÍČKY

      MINIMUM

      Tvorba hypotéz k ověření
      Uživatelské testování na PC a mobilním zařízení
      Doporučení ohledně UX, funkčnosti webu a produktů na které cílit reklamu
      CENA: 25 000 Kč

      Jednorázově + DPH

      Spolupráce: 1 – 2 měsíce

      ZLATÁ STŘEDNÍ

      BALÍČEK MINIMUM
      Základní nastavení / optimalizace měření v GTM
      Otestování funkčnosti a UX důležitých částí webu a konverzí 
      Google Analytics analýza se zaměřením na konverze, poměry a TOP stránky + funnels
      Dokumentace a report
      CENA: 50 000 Kč

      Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)

      Spolupráce: 2 – 3 měsíce

      PRO NÁROČNÉ

      BALÍČEK ZLATÁ STŘEDNÍ
      SMARTLOOK měření a analýza
      A/B testování hypotéz a výsledků analýz Google Analytics a Smartlook
      CENA: 100 000 Kč

      Jednorázově + DPH (lze rozložit na několik částek dle doby spolupráce)

      + licence Smartlook

      Spolupráce: 3 – 6 měsíce

      Přejít nahoru