Implementace UTM strategie

Jaká sociální síť vám přináší nejvíce návštěv na vaši webovou stránku? Jaká kampaň je nejvýkonnější? Jaká kampaň naopak kulhá? Jak funguje můj mailing? Který typ reklamy přináší nejvíce uživatelů? Je v pořádku nevědět tyto informace pro váš digitální projekt z hlavy, ale není dobře, pokud takovou informaci nejste schopni najít v rámci pár kliknutí ani ve svém analytickém nástroji. 

Jak najít potřebné odpovědi?

Klíčem k nalezení odpovědí na tyto otázky je správně nastavená UTM strategie – tedy strategie tzv. značení odkazů. Je totiž důležité vědět, které aktivity, ať už placené či neplacené, přinášejí ty správné výsledky. Od základní topologie na marketingový kanál a typ reklamy se můžete posunout na velmi detailní segmentaci vašeho marketingového úsilí, která umožní přesnější výpočet PNO, marketingového ROI i dalších výkonnostních ukazatelů.

Roztřídění dat

Proč si to třeba všechno jednoduše nerozdělit podle typů vašich marketingových aktivit? Kampaň, článek, Facebook, email…  Nebo si naopak roztřídit aktivity dle kategorií produktů na prémiové, klíčové a podřadné?

Všechny tyto informace můžete měřit zdarma za pomocí customizace Google Analytics a při využití takzvaných UTM parametrů. Co to UTM parametry jsou a jak s nimi pracovat si můžete přečíst v jednom z našich článků.

TIP: Přečtěte si více o UTM parametrech

A pokud již nyní víte, že potřebujete s UTM strategií pomoci a nemáte čas studovat vzdělávací zdroje, dejte nám vědět.

Přejít nahoru
Scroll to Top