Nastavení dynamického remarketingu

Dynamický remarketing je druh remarketingu, který umožňuje cílit reklamu na uživatele vašeho webu na základě jejich aktivity.

Dynamický remarketing je ideální hlavně pro majitele e-shopů. Při klíčových momentech, jako je například přidání produktu do košíku, zobrazení produktu nebo nákup se posílají do reklamního systému ID produktů, které uživatel viděl a na základě toho lze ukazovat produkty v dynamickém remarketingu. 

Nejčastější formou dynamického remarketingu je zobrazování produktů s aktuální cenou ci slevovou akcí v obsahové síti napříč internetem.

Dynamika vs. klasický remarketing

V porovnání s klasickým remarketingem má dynamický remarketing jednu velkou výhodu – umožňuje automatizovaně zobrazovat uživatelům produkty, které si na webu přímo prohlíželi či s nimi jinak iteragovali. Systém sám rozhoduje na základě dat jaké produkty či stránky se uživateli zobrazí.

Nezbytné pro dynamický remarketing

S dynamickým remarketingem souvisejí i produktové feedy tedy nejčastěji strukturované XML soubory obsahující aktuálně dostupné produkty na eshopu. Takovýto seznam produktů je nutné poskytnout reklamnímu systému ideálně formou, která umožňuje každé denní či častější aktualizaci.

Potřebujete-li s výše uvedenou problematikou pomoci po implementační a datové stránce ozvěte se nám.

Přejít nahoru
Scroll to Top