Přestaňte ztrácet zákazníky díky nástroji Smartlook
Začněte přemýšlet o kvalitativních stránkách webové analytiky! Digitální architekti pro kvalitativní analýzu využívají nástroj Smartlook, který má mnoho excelentních funkcí.
Jde například o testování a optimalizaci vstupních stránek pro kampaně či ověření hypotéz při tvorbě nových webových stránek či aplikací. Navíc umožňuje poodhalit chování zákazníků, nastínit cestu zákazníka a upozornit na technické chyby. Proto je pravou rukou každého User Experience (UX) či Customer Experience (CX) konzultanta a markeťáka, co to s digitálem myslí vážně.
Navrhovaná řešení na úpravu webu již nebudou obsahovat nahodilé, nepodložené a zkreslené názory konzultantů, ale budou založeny na chování vašich uživatelů.
implementace smartlook
Jaké funkce jsou v nástroji SMARTLOOK nejužitečnější?
Události
Události a to především kvůli neomezenosti jejich počtu a možnosti vytvářet je zpětně.
Teplotní mapy
Teplotní mapy (heat mapy) pro pochopení chování zákazníků a jejich technologické vybavenosti.
Trychtýře
Trychtýře díky jejich neskutečně snadnému použití.
Segmenty
Segmenty pro snadnou orientaci v nahrávkách.
Přehledy
Přehledy umožňují vybrat nejpoužívanější údaje na úvodní stránku účtu.
Pokud Vás celá nabídka Smartlooku zaujala, rádi Vám pomůžeme s implementací či analýzou dat.
S čím Vám Smartlook pomůže?
Přestaňte ztrácet zákazníky díky Nástroji Smartlook
Začněte přemýšlet o kvalitativních stránkách webové analytiky! Digitální architekti pro kvalitativní analýzu využívají nástroj Smartlook, který má mnoho excelentních funkcí.
Jde například o testování a optimalizaci vstupních stránek pro kampaně či ověření hypotéz při tvorbě nových webových stránek či aplikací. Navíc umožňuje poodhalit chování zákazníků, nastínit cestu zákazníka a upozornit na technické chyby. Proto je pravou rukou každého User Experience (UX) či Customer Experience (CX) konzultanta a markeťáka, co to s digitálem myslí vážně.
Navrhovaná řešení na úpravu webu již nebudou obsahovat nahodilé, nepodložené a zkreslené názory konzultantů, ale budou založeny na chování vašich uživatelů.
implementace smartlook
Jaké funkce jsou v nástroji SMARTLOOK nejužitečnější?
Události
Události a to především kvůli neomezenosti jejich počtu a možnosti vytvářet je zpětně.
Teplotní mapy
Teplotní mapy (heat mapy) pro pochopení chování zákazníků a jejich technologické vybavenosti.
Trychtýře
Trychtýře díky jejich neskutečně snadnému použití.
Segmenty
Segmenty pro snadnou orientaci v nahrávkách.
Přehledy
Přehledy umožňují vybrat nejpoužívanější údaje na úvodní stránku účtu.
Pokud Vás celá nabídka Smartlooku zaujala, rádi Vám pomůžeme s implementací či analýzou dat.