Přechod na GA4 na Shoptetu
Začněte měřit duplicitně ke klasickým Universal Analytics na event based modelu v GA4. Pomůžeme vám s tím i na Shoptetu!
Jak nastavit GA4 na Shoptetu?
Shoptet zatím nemá oficiální podporu formátu datové vrstvy pro GA4 (květen 2021). Našemu týmu se podařilo vytvořit kombinací využití již existující datové vrstvy a scrapingu informací přímo ze Shoptet šablony použitelné řešení, které umožní váš Shoptet eshop měřit do nových přehledů Google Analytics 4.
Oficiální migrace na Google Analytics 4 přímo v administraci zatím není možná. Náš tým vám rád pomůže s přechodem z Universal Analytics (GA3) na GA4.
Ptáte se zda na Google Analytics 4 přecházet?
Aktuálně (květen 2021) to není o kompletním přechodu na GA4, ale zahájení duplicitního měření existujících událostí do GA4. A kdy se na to vrhnout? Co nejdříve.
Zároveň doporučujeme začít postupně celé marketingové i datové oddělní připravovat na novou daotovou filozofii založenou na událostech, kterou Google Analytics 4 přináší. Ta může být pro méně vyspělé projekty velkým oříškem.
Naši analytici vám rádi s přechodem i zaškolením na Google Analytics 4 pomohou. Vhodné je také začíst již některé části marketingu a uživatelských interakcí reportovat z dat v GA4, kde maximálně doporučujeme hned po nastavení vytvořit Google Cloud projekt a zapnout Big Query export raw dat.
Více o našem aktuálním názoru si můžete přečíst v článku o GA4 na blogu.
Aktuálně funkční moduly, které jsme schopni na Shoptetu přenést:
- page_view
- add_payment_info
- add_shipping_info
- add_to_cart
- begin_checkout
- entrance
- purchase
- remove_from_cart
- select_item
- view_cart
- view_item
- view_item_list
- vaše vlastní události
Pracujeme na přenosu dalších informací – jako jsou například interní promo akce na e-shopu.
Proč si na migraci na GA4 u Shoptetu vybrat nás?
- Zkušený tým analytiků s praxí v mnoha nástrojích včetně GA4 a Shoptetu
- S datovou vrstvou umíme kouzla
- Jsme partneři Shoptetu