V rámci našich aktivit jsme se krom neziskovek rozhodli pomáhat i startupovým firmám. Vytvořili jsme marketingový akcelerátor pro startupy a zajímavé projekty..
Co všechno nabídka marketingového akcelerátoru obsahuje se můžete dočíst zde.
První firmou, kterou jsme si vybrali je firma Děláme do plen, která nabízí prodej látkových plen a zároveň i pomáhá o ně pečovat. Realizuje také osvětu ohledně této problematiky rodičovství. Proč jsme si vybrali právě tuto firmu? Líbí se nám koncept firmy – oproti jednorázovým plenám, tyto látkové pleny nezatěžují životní prostředí. Mimo to se jeden z našich zakladatelů Jirka stal otcem a vše do sebe krásně zapadlo.
Naše spolupráce se sestávala z několika online setkání, jelikož sídlo firmy je ve Zlíně a osobní schůzky by byly pro obě strany složité. Během každého setkání jsme probrali část celkového balíčku, který jsme měli společně naplánovaný.
První naše setkání bylo složené z části, kde jsme od Tomášovi Petrželovi, který je autorem projektu, představili co všechno ho čeká, zjišťovali jsme jeho pracovní cíle, společně jsme dali dohromady firemní značku, persony a jaké produkty cílit na kterou z nich. Na dalších setkáních jsme postupně probrali celý marketingový rámec SEE – THINK – DO – CARE. Na něj poté navazovala tvorba obsahu, strategií a měřící strategie – jak a kde měřit úspěšnost aktivit.
Na poslední schůzce jsme společně prošli vše, co jsme za celou dobu dělali, nastavili jsme první placenou reklamu, zodpověděli jsme si poslední dotazy a nastavili jsme si věci do budoucna.
Hmatatelným výstupem pro Tomáše byla jasně nastavená marketingová strategie, definované persony, cíle a produkty, nastíněný komunikační a obsahový plán a připravené koncepty kampaní.
Jak naši práci komentuje Tomáš – majitel firmy Děláme do plen?
Jsme projekt Dělámedoplen.cz a zúčastnili jsme se Marketingového akcelerátoru od Digitálních architektů. Účast v akcelerátoru byla časově náročná, plná úkolů a velmi intenzivní. Toho si však cením nejvíce. Kluci mě provedli online světem reklamy, ukázali mi toho hodně a mám z toho ještě teď hlavu jak balon a několik stránek poznámek. Ale to hlavní je, že to nebylo školení, bylo to plno úkolů, otázek a odpovědí, diskuzí a akce. Digitální architekti se mnou prošli ten důležitý a často chybějící základ (velmi rozsáhlý základ), myslím si poměrně hodně do detailů. Pár nástrojů jsme si prošli přímo na konkrétních kampaních a nastaveních. Taky nám předali spoustu rad a doporučení.
Naše spolupráce tímto snad nekončí, budu se těšit, jak budeme dále spolupracovat na kampaních a obecně na rozvoji našeho projektu. Každopádně v této fázi můžu říct, že v nástrojích online propagace mám větší pořádek, vím co k čemu slouží, jak s nástroji pracovat a hlavně jak je analyzovat. Abych nezapomněl, není všechno jenom o online prostředí – Architekti nám výrazně pomohli si uvědomit, stanovit a vypsat marketingovou strategii, kterou nám následně pomohli překlopit do plánu s využitím jejich interního sofistikovaného nástroje, který pěkně jednotlivé moduly propojuje a navazuje na sebe. Věřím, že díky tomu budeme lépe dělat kompletní marketing a ne jen reklamu. Díky moc! Vřele doporučuji každému projektu, který bude aspoň kouskem fungovat na internetu.
Jsme rádi, že první firmou pro náš produkt – marketingový akcelerátor byl právě Tomáš a jeho firma Děláme do plen.
Rádi bychom v našem programu pokračovali s dalšími firmami, možná hledáme právě tu Vaši!
Co musím udělat pro to abych pro svůj projekt získat marketingovou akceleraci od Digitálních architektů?
CO – co je váš projekt a čím se zabývá
PROČ – proč na něm pracuje a proč by nás projekt měl zajímat
JAK – jak jste daleko s marketingem, jak řešíte jednotlivé věci
KDO – kdo za projektem stojí, s kým na projektu pracujete, jaký je tým.