Implementace
DATOVÉ VRSTVY
– VIDEO UKÁZKA
Implementace datové vrstvy do vaší digitální strategie není jen příležitostí, ale nutností. Datová vrstva vám umožňí plně využívat potenciál vašich dat a podpořit tak růst a úspěch vašeho podnikání.
Pokud váš technologický dodavatel vhodně zapracuje datovou vrstvu již při vývoji řešení, ušetříte si do bodoucna množství starostí a úprav existující verze webu.
Získejte tedy konkurenční výhodu! Využitím poznatků v reálném čase, personalizací uživatelských zkušeností a zlepšením marketingových aktivit můžete překonat své protihráče a zajistit si místo na špici. Nečekejte a udělejte první krok k inovaci založené na datech ještě dnes!
implementujeme za vás
Praktická ukázka prostřednictvím GA4 + GTM
ODEMKNĚTE CESTU K ÚSPĚŠNÉMU PODNIKÁNÍ DÍKY DATOVÉ VRSTVĚ
Přehled v reálném čase
Datová vrstva vám poskytne přehled o chování uživatelů v reálném čase. Umožní vám sledovat každé kliknutí, posunutí a interakci na vašem webu nebo v aplikaci. Tyto cenné informace vám pomohou lépe porozumět vašemu publiku a činit rozhodnutí založené na datech.
Marketing založený na datech
Datová vrstva, je pro marketéry zlatým dolem. Pomáhá sledovat výkonnost kampaní, efektivně segmentovat publika a optimalizovat marketingové výkony pro maximální návratnost investic. Rozlučte se s dohady a přivítejte marketingové strategie založené na datech.
Efektivní využití zdrojů
Díky tomu, že budete mít k dispozici cenná data a tedy se rozhodovat na základě faktů nikoli dojmů, vaše procesy se zoptimalizují a ušetříte tak svých časových i finančních kapacit. Identifikací a odstraněním úzkých míst vaší digitální strategie můžete efektivněji alokovat zdroje a snížit tak zbytečné výdaje.
Konkurenční výhoda
V konkurenčním prostředí je důležité udržet si náskok. Díky implementaci datové vrstvy získáte konkurenční výhodu tím, že poskytnete lepší user experience, maximálně optimalizujete marketingové kampaně a začnete činit rozhodnutí založená na datech rychleji než vaši konkurenti.
ČASTO KLADENÉ DOTAZY (FAQ)
Jedná se o JavaScriptový objekt, nad kterým je pomocí knihovny Google Tag Manageru vytvořena fronta, díky které jsou jednotlivá data (tzv. pushe či eventy) odbavovány do analytických a marketingových systémů.
Datová vrstva je páteří vaší digitální prezentace. Je jako základ mrakodrapu, který podpírá vše nad ním. V podstatě jde o strukturovaný, organizovaný a standardizovaný způsob shromažďování, ukládání a distribuce dat v rámci vašeho digitálního ekosystému. To zahrnuje webové stránky, aplikace a další online platformy.
Pokud váš technologický dodavatel vhodně zapracuje datovou vrstvu již při vývoji řešení, ušetříte si do bodoucna množství starostí a úprav existující verze webu. Množství marketingových značek a dat pro ně totiž získáte a nastavíte právě na základě událostí v datové vrstvě. Především v případě, že je datová vrstva zobecněná (někteří analytici používají slovo sémantická – to znamená, že usnadňuje orientaci a poskytuje vhodný kontext), můžete finální podobu dat pro jednotlivé pixely vytvořit pomocí JavaScriptu přímo v Google Tag Manageru.
Vývojáři tedy nemusí natvrdo přímo do webu připravovat 6 variant stejných informací pouze v jiné struktuře, což je zase usnadnění pro ně.
Díky datové vrstvě můžete shromažďovat preference uživatelů, historii procházení a demografické informace. Tato data vám umožní přizpůsobovat obsah a doporučení produktů jednotlivým uživatelům.
Díky získávání dat o interakcích a chování uživatelů můžete identifikovat bolestivá a úzká místa ve své aplikaci či webu. Tyto znalosti vám umožní provést potřebná vylepšení, jejichž výsledkem budou spokojenější a angažovanější uživatelé.
Jsme profesionálové, kteří za vás vše vyřídí! Máme za sebou řadu implementací datové vrstvy, které jsme kompletně dotáhli do konce a získali tak spokojené klienty.
Implementace
DATOVÉ VRSTVY
– VIDEO UKÁZKA
Implementace datové vrstvy do vaší digitální strategie není jen příležitostí, ale nutností. Datová vrstva vám umožňí plně využívat potenciál vašich dat a podpořit tak růst a úspěch vašeho podnikání.
Pokud váš technologický dodavatel vhodně zapracuje datovou vrstvu již při vývoji řešení, ušetříte si do bodoucna množství starostí a úprav existující verze webu.
Získejte tedy konkurenční výhodu! Využitím poznatků v reálném čase, personalizací uživatelských zkušeností a zlepšením marketingových aktivit můžete překonat své protihráče a zajistit si místo na špici. Nečekejte a udělejte první krok k inovaci založené na datech ještě dnes!
implementujeme za vás
Praktická ukázka prostřednictvím GA4 + GTM
ODEMKNĚTE CESTU K ÚSPĚŠNÉMU PODNIKÁNÍ DÍKY DATOVÉ VRSTVĚ
Přehled v reálném čase
Datová vrstva vám poskytne přehled o chování uživatelů v reálném čase. Umožní vám sledovat každé kliknutí, posunutí a interakci na vašem webu nebo v aplikaci. Tyto cenné informace vám pomohou lépe porozumět vašemu publiku a činit rozhodnutí založené na datech.
Marketing založený na datech
Datová vrstva, je pro marketéry zlatým dolem. Pomáhá sledovat výkonnost kampaní, efektivně segmentovat publika a optimalizovat marketingové výkony pro maximální návratnost investic. Rozlučte se s dohady a přivítejte marketingové strategie založené na datech.
Efektivní využití zdrojů
Díky tomu, že budete mít k dispozici cenná data a tedy se rozhodovat na základě faktů nikoli dojmů, vaše procesy se zoptimalizují a ušetříte tak svých časových i finančních kapacit. Identifikací a odstraněním úzkých míst vaší digitální strategie můžete efektivněji alokovat zdroje a snížit tak zbytečné výdaje.
Konkurenční výhoda
V konkurenčním prostředí je důležité udržet si náskok. Díky implementaci datové vrstvy získáte konkurenční výhodu tím, že poskytnete lepší user experience, maximálně optimalizujete marketingové kampaně a začnete činit rozhodnutí založená na datech rychleji než vaši konkurenti.
ČASTO KLADENÉ DOTAZY (FAQ)
Jedná se o JavaScriptový objekt, nad kterým je pomocí knihovny Google Tag Manageru vytvořena fronta, díky které jsou jednotlivá data (tzv. pushe či eventy) odbavovány do analytických a marketingových systémů.
Datová vrstva je páteří vaší digitální prezentace. Je jako základ mrakodrapu, který podpírá vše nad ním. V podstatě jde o strukturovaný, organizovaný a standardizovaný způsob shromažďování, ukládání a distribuce dat v rámci vašeho digitálního ekosystému. To zahrnuje webové stránky, aplikace a další online platformy.
Pokud váš technologický dodavatel vhodně zapracuje datovou vrstvu již při vývoji řešení, ušetříte si do bodoucna množství starostí a úprav existující verze webu. Množství marketingových značek a dat pro ně totiž získáte a nastavíte právě na základě událostí v datové vrstvě. Především v případě, že je datová vrstva zobecněná (někteří analytici používají slovo sémantická – to znamená, že usnadňuje orientaci a poskytuje vhodný kontext), můžete finální podobu dat pro jednotlivé pixely vytvořit pomocí JavaScriptu přímo v Google Tag Manageru.
Vývojáři tedy nemusí natvrdo přímo do webu připravovat 6 variant stejných informací pouze v jiné struktuře, což je zase usnadnění pro ně.
Díky datové vrstvě můžete shromažďovat preference uživatelů, historii procházení a demografické informace. Tato data vám umožní přizpůsobovat obsah a doporučení produktů jednotlivým uživatelům.
Díky získávání dat o interakcích a chování uživatelů můžete identifikovat bolestivá a úzká místa ve své aplikaci či webu. Tyto znalosti vám umožní provést potřebná vylepšení, jejichž výsledkem budou spokojenější a angažovanější uživatelé.
Jsme profesionálové, kteří za vás vše vyřídí! Máme za sebou řadu implementací datové vrstvy, které jsme kompletně dotáhli do konce a získali tak spokojené klienty.