Analytický audit webu

“Máte nastavené měření webu? A mohli bychom ho vidět? Ale ano, beze všeho.”

Tak často začínají naše nejúspěšnější projekty. Proč? Je to situace, kdy si klient uvědomuje vážnost situace a složitost nastavení, která s moderními nástroji analytiky i marketingových technologií souvisí. 

Obvykle se klient se spolehne na naše dlouholeté zkušenosti a outsourcuje veškeré analytické procesy na Digitální architekty. My naoplátku nabídneme ten nejkvalitnější servis v oboru, otevřenou a upřímnou komunikaci a kvalitně sbíraná data.

Jak vypadá audit?

Náš technický audit, který pravidelně zdokonalujeme a obsahuje více než 100 kontrolních bodů a procesů odhalí aktuální kondici analytiky projektu (nejčastěji webu či mobilní aplikace). Mimo jiné na základě auditu odhalíme, zda se na webu náhodou nevyskytuje jeden za 13 problémů webové analytiky

Audit pak slouží pro tvorbu konkrétního business case, prioritizaci projektu a úkolů a stanoveního harmonogramu spolu s termíny. Smyslem je navrhnout cestu dlouhodobě udržitelného rozvoje analytiky projektu se zaměřením na cíle klienta.

Často odhalíme situace, jako jsou:

  • Do analytiky má přístup člověk nebo agentura, kde spolupráce skončila několik let zpátky
  • Kvůli technickým chybám vývojářů se měří jen polovina webu
  • K měření jsou připojené úplně jiné reklamní účty
  • Publika z webu posíláme do pixelu či remarketingového kódu, ke kterému nemáme přístup

A je toho více

Audit ale není jen o technickém nastavení. Je také o filozofickém přístupu k datům a analytice. Zajímá nás, jak marketingový tým přemýšlí o marketingových kanálech a jejich cílech, konverzích a případně jaké má zkušenosti s následným nakládáním s daty.

Jak naložit s výstupy z auditu? Většinou najdeme velké množství témat, na která by bylo nutné se zaměřit mohou se týkat technického stavu webu, přístupu marketingového týmu i nastavení analytických nástrojů či přístupů k nim. Vše, ale nejde vyřešit hned a to, co se děje po auditu souvisí s marketingovou a analytickou vyspělostí projektu. Je to jako s autem – když se učíte řídit, asi si hned nekoupíte “ferárko”, naopak zkušeného řidiče už “favorit” v dnešní době neosloví. I tak je to s analytikou. Analytika by neměla předbíhat vyspělost marketingového týmu a naopak vyspělý tým by měl dostávat kvalitní data pro své rozhodování.

I tohle jsou body, které náš audit a následná konzultace s našimi odborníky odhalí. Požádejte o audit webové a mobilní analytiky Vašeho projektu ještě dnes a začněte smysluplně budovat jeho dlouhodobou analytickou vyspělost.

Scroll to Top