Šablony pro klienty a pro GTM
Představte si situaci, kdy vyvíjíte, aktualizujete a udržujete e-shopové řešení pro desítky svých klientů. Ti po vás neustále požadují implementaci marketingových a analytických značek. Vy neustále řešíte zda vše přidávat do jádra systému a udržovat aktuální (prakticky nemožné) a nebo zvolit jinou cestou. Především mezi vývojářskými studii je tento náš produkt velmi oblíben.
Kvalitní datová vrstva
V rámci svého “krabicového řešení” nabídnete zákazníkům kvalitní a perfektně zdokumentovanou sémantickou datovou vrstvu. K ní pak nabídnete předpřipravené šablony pro Google Tag Manager, které řeší většinu standardních požadavků.
Díky perfektní dokumentaci a šíři datové vrstvy může pak i méně zkušený analytik nastavit měření pro méně používané use cases. Tato, na první pohled, naprosto očividná věc udělá z vašeho řešení jasného favorita na trhu.
Udržitelná implementace
Díky výše uvedenému vyřešíte i jedno z klíčových témat z pohledu agentury/vývojářů– správnou a udržitelnou implementaci Google Tag Manageru a datové vrstvy. Jsme schopni pomoci s nastavením datové vrstvy pro web tak, aby se dalo dané nastavení implementovat pro další projekty.
Zakládáme si na kvalitních dokumentacích a šablonách, které usnadňují našim klientům práci s daty. Každou naší práci doprovází dokumentace nastavení a případné šablony pro snazší nastavení do budoucna.