Výpočet marže v reálném čase

Potřebujete pracovat s náklady na položku a marží a to v reálném čase? Máme pro vás řešení!

K čemu je zpracování dat v reálném čase?

Zpracování dat v reálném čase využijete v případě, kdy zákazník na vašem e-shopu provede konverzi a na základě toho budete potřebovat dostat data do reklamního systému. Informace o konverzi posílá prohlížeč návštěvníka – proto je potřeba okamžité zpracování.

Díky okamžitému propsání (např. do Skliku) je možné kampaně či celé reklamní systémy optimalizovat lépe, než když do nich posíláte celou cenu. Proč? Každý produkt nebo značka může mít jinou marži – a vy chcete optimalizovat reklamy dle reálného zisku (místo klasických údajů o tržbě).

Údaje o marži

Práce s daty přichází nejen u importu do reklamního systému, ale především v několika krocích předtím – data o marži musíte získat a zpracovat.

  • Shoptet a některá další řešení poskytují nákupní cenu (z toho lze vypočítat marži)
  • Marže může být v externích systémech (SAP, skladové systémy)
  • Marži lze definovat do několika oblastí podle procent (například dle značky)

Do dat o marži přicházejí také data o dani – některé produkty jsou od daně osvobozené, každý produkt může mít jinou sazbu daně (nelze to počítat na úrovni značky).

Kromě toho do marží zasahují různé měny (jazykové mutace e-shopu, možnost nákupu ve více měnách), nebo rozdílný náklad za dopravu od toho, který se účtuje zákazníkovi (doprava zdarma pro zákazníka není bezplatná pro vás, příplatek za dobírku apod).

V čem vám výpočet marže v reálném čase pomůže?

  • možnost optimalizace kampaní na základě reálného zisku
  • jednodušší komunikace s marketingovou agenturou – víte, jaké produkty jsou pro vás zajímavé a má smysl na ně zaměřovat marketingové aktivity

Zaujala vás možnost výpočtu marže v reálném čase? Napište nám a určitě najdeme společnou cestu.

Přejít nahoru
Scroll to Top