Implementace Facebook Pixel a nastavení událostí

Každý, kdo využívá placené reklamy na Facebooku a přivádí tak nové návštěvníky na svůj web, by měl zvážit implementaci Facebook Pixelu. 

Co je Facebook Pixel?

Jedná se o kód, který se umístí na webové stránky například pomocí Google Tag Manageru. Tento kód umí získávat informace o návštěvnících webu, událostech a konverzích a posílat je do správce Facebook reklam.

Proč Facebook Pixel využívat?

Použití Facebook Pixelu je doporučeno hned k několika věcem a všechny souvisí s placenou reklamou. Jedním z důvodů je například remarketing. Bez Facebook Pixelu ho nenastavíte.

Při správném nastavení vám pomůže cílit nejen na návštěvníky vašeho webu, ale i na různé skupiny podobné vašim návštěvníkům, kteří například přidali položky do košíku nebo nakoupili. Nezapomeňte, že pro remarketing bude nově nutné získat souhlas o využití cookies, stejně jako pro další marketingové aktivity.

Proč požádat s implementací o pomoc

Na první pohled by se mohlo zdát, že nastavit Facebook Pixel není složité. Je to pravda, pokud chcete pracovat pouze se zobrazením stránek, chcete-li ale posílat události a s událostmi i parametry (například informace o zákazníkovi či produktech, které si zobrazil, je lepší na pomoc přizvat zkušenějšího implementátora.Ten zajistí mimo jiné to, že ID produktů z webu budou souhlasit s ID produktů v katalogu, nebo že struktura událostí bude správně navržena a vhodně zdokumentována. Další komplikací, kdy naši klienti většinou žádají o pomoc je vložení více kódu Facebook Pixel na jeden web případně zasílání rozdílných událostí do jednotlivých pixelů.

Je třeba upozornit na to, že sběr výše uvedených informací je podmíněn souhlasem uživatelů s personalizovanou reklamou.

TIP: Podívejte se na produkt k Napojení Cookie Constentu na měření

Vašemu týmu nabídneme i nastavení měření událostí přes Facebook Conversion API. Více o Facebook Pixelu a našem přístupu k němu si můžete přečíst u nás na webu.

Přejít nahoru
Scroll to Top