Webový analytik – Plzeň

Lokalita: Plzeň 
Mzda: dohodou 
Spolupráce: Stáž, Part-Time či Full Time 

Jsi člověk s nadšením pro digitální marketing nebo zkušený analytik, hledající nový vítr do plachet v novém prostředí? U nás najdeš práci, ve které budeš naplno uplatňovat své analytické schopnosti. Každý den se budeš sám i společně se skvělým týmem lidí propracovávat k novým znalostem v oboru. Pokud se chceš pohybovat ve světě rychle se rozvíjejícího prostředí analytiky, dat a digitálního marketingu čti dál.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den? 

  • Pracovat budeš v týmu se čtyřmi nadšenci do marketingu a webové analytiky, kterým není cizí sledování aktuálních trendů, účast na oborových konferencích a rozvoj marketingové a analytické komunity. 
  • Přijdeš nebo přijedeš do kanceláře v centru Plzně a zaparkuješ na našem parkovišti. 
  • Ráno si uvaříš kafe nebo čaj a po krátkém pokecu s klukama zasedneš k počítači 
  • Pracuješ v čistém a útulném prostředí, které podporuje soustředění a zároveň umožňuje spolupráci v týmu. Prostory jsou dost velké na to, aby měl každý svůj klid. 
  • Jako první zkontroluješ své klientské projekty a měření, provedeš případné úpravy či je zadáš vývojářům.
  • Následně třeba zpracuješ zadání pro nové implementační projekty a dokončíš komunikaci se svými klienty.
  • Oběd je pro nás čas klidu, kdy jdeme společně nebo každý zvlášť doplnit energii.
  • Odpoledne zasedneš opět do prostorné kanceláře nebo na gauč v relaxační místnosti a provedeš několik analytických implementací od těch jednodušších po ty složitější, vše zadokumentuješ a odešleš klientům či jejich account manažerům.
  • Poslední hodinu věnuješ například vzdělání či rozvoji interních nástrojů, skriptů a addonů pro každodenní práci.
  • Následně zhodnotíš vše, co jsi udělal projdeš úkoly, které ti chybí a připravíš se na další den
  • Odcházíš s pocitem, že jsi posunul svoje klient dál přinesl jim nový byznys či se pomohl zorientovat v tom aktuálním, vyřešil jsi výzvy v měření svých projektů a naučil se nejméně tři nové věci.
  • Takhle by vypadal tvůj den Digitálního architekta. 

Kdo jsou Digitální architekti? 

Firma Digitální architekti s.r.o., vznikla jako nápad tři kamarádů z vysoké školy, kteří se chtěli zaměřit na skutečná data v marketingu a ne jen na domněnky a názory. Cílem fungování společnosti je, aby firmám dával marketing smysl a byl podložen daty. Tým tvoří Jirka, Michal, Martin a Marek. Marek je mozkem celé operace, věnuje se marketingu v souvislostech, implementačních projektům webové analytiky a UX. Jirka se staré o nové klienty, věnuje se vizualizaci dat a konzultaci dlouhodobých klientů. Michal se věnuje zpracování dat a analýzám. Martin řeší kampaně, náš marketing a stojí za rozvojem marketingové metodiky.

Klíčovou hodnotou je u nás vášeň pro technologický pokrok a data. Motivátorem pro nás je efektivní využití zdrojů a to nejen v marketingu, ale i běžné životě, logistice či přírodě. Spojuje nás zodpovědnost, pozitivita a otevřenost. Naší vizí je být do tří let na špici v analytice v České republice, vykročit mimo marketingová data a časem se dopracovat i do mezinárodních vod. 

Za dobu existence jsme již realizovali mnoho krátkodobých i dlouhodobých projektů u klientů mezi které patří například Nejremeslnici.cz,Staropramen, Outdoor Concept, Rock Point, Hannah, Actijoy, RealSimulator, Festival Finále, Weber, Rigips a další.

Denně pracujeme na tom, abychom byli profíci v oblasti datové části marketingu, kteří se nebojí pokročilých implementací analytiky webu i mobilních aplikaci.Věnujeme se i zákaznické analytice. Mimo to jsme součástí komunity Marketingová Plzeň a pravidelně networkujeme či přednášíme na národních i mezinárodních konferencích. Podílíme se i na rozvoji komunitních a marketingových nástrojů jako je Analytixer či Marketingové Mapy.

Jak si tě představujeme? 

  • Vzhledem k současné situaci si nemůžeme dovolit přijmout úplného nováčka, kterého bychom museli učit úplně všechno od nuly a věnovat mu více času než si můžeme dovolit (pokud máš, ale stejnou vášeň pro technologický pokrok a data, jako my, tak se nám taky ozvi a třeba časem něco vymyslíme, pravidelně realizuje například Večerní školy marketingu )
  • Požadujeme po tobě, abys byl člověk schopný pracovat samostatně, akční povahy se zápalem, všechny úkoly plnil pečlivě a neměl problém si sám dohledat informace nebo cestu, jak problém vyřešit 
  • Pokud máš smysl pro humor, máš rád technologie a inovace jistě mezi nás zapadneš
  • Důležitá pro nás je zkušenost a znalost Google nástrojů – Google Analytics, Google Tag Manager, Google Docs
  • Další velkou výhodou je znalost Google Optimize, Google Ads, JavaScriptu, Google Apps Scriptu a případně Firebase či dalších modulů z platformy Google Cloud 
  • Hodit se ti bude obecná znalost HTML, CSS, převážně CSS selektorů, a fungování webů jako takových, nepohrneme ani zkušenostmi s regulárními výrazy

Chceš se stát jedním z Digitálních architektů?

Cítíš, že práce u nás je to, co by ti teď sedlo? Něco z výše uvedeného tě zaujalo a láká tě stát se Digitálním architektem, pošli stručný strukturovaný životopis a motivační dopis na: marek.cech@digitalniarchitekti.cz

Následně tě co nejdříve kontaktujeme a domluvíme se na dalších krocích.
Očekávej, že vyplníš osobnostní test, pozveme tě na online schůzku a splníš jeden až dva praktické úkoly.

Budeme se těšit
Tým Digitálních architektů