Google Workspace, dříve G Suite, je dynamická sada cloudových nástrojů pro produktivitu a spolupráci. Přinesl revoluci v tom, jak pracujeme a komunikujeme, a nabízí řadu funkcí a výhod, které jsou určeny jak jednotlivcům, tak firmám.
Google Workspace používáme v naší práci dennodenně. Prakticky je to první věc, kterou spustíme, když přijdeme k naším počítačům. A co to všechno zahrnuje? Je to balíček několika aplikací, které spadají pod Google platformu a primárně jsou určeny pro zjednodušení a zefektivnění Vaší práce. Ušetří Vám i Vašemu týmu spoustu času, zpřehlední Váš denní program, usnadní společnou práci na sdílených dokumentech, ulehčí komunikaci a to vše a mnoho dalšího udělá bezpečně a nezáleží na tom, kde se zrovna nacházíte (můžete být v kanceláři, ve vlaku nebo třeba na Bali).
Dostanete na výběr mezi třemi druhy balíčků, na základě kterých budete mít k dispozici několik užitečných benefitů a nástrojů. Balíčky jsou samozřejmě finančně ohodnoceny avšak ve srovnání s nabízenými funkcemi, jsou ceny velice přijatelné a rozumné.
Druhy balíčků:
- Business Starter
- Business Standard
- Business Plus
- Enterprise
Aplikace, které jsou v ceně balíčku, jsou Gmail, Drive, Calendar, Meet, Chat, Docs, Sheets, Slides, Forms, Sites, Keep, Jamboard, Apps Script a Cloud Search. Zároveň obdržíte i aplikace, které se postarají o to, aby Vaše data byly v bezpečí a spravována – Admin, Endpoint, Vault a Work Insights.
Digitální architekti v současnosti využívají verzi Business Standard a v rámci našich požadavků a potřeb ji hodnotíme jako nezbytnou pracovní aplikaci. Nesmírnou výhodou je propojení všech aplikací, možnost upravování v reálném čase, ochrana dat, přístup k práci odkudkoli s připojením k internetu, zpřístupnění velkého úložiště pro naše projekty a hlavně snadnost užívání všech Google nástrojů pro celý náš tým.