V posledních letech se výrazně zvýšil počet marketingových, nástrojů, systému a reklamních sítí. S nimi přibývá i množství kódu, tzv. tagů, s jejichž implementací musíte neustále obtěžovat vaše vývojáře. Zároveň nemáte kontrolu nad implementací kódu, jejich spuštění a úprava napříč webem je složitá a kontrola funkčnosti tzv. Debugging, velmi komplikovaná. Vše má ale své řešení. V tomto případě je řešení označováno jako Tag Management system, tedy nástroj pro správu značek. Tím nejdostupnějším pro širokou veřejnost je Google Tag Manager (GTM).
Nástroj umožňuje jednoduše vkládat jednotlivé marketingové a analytické značky na váš web, umožňuje přesně nastavovat jejich spouštění a testovat celou implementaci.
Naši architekti se postarají o implementaci nástroje Google Tag Manager. Co pro vás a váš byznys GTM může přinést?
Proč Google Tag Manager používáme?
Stejně jako v případně Google Analytics se jedná o nejvíce používaný nástroj pro správu marketingových značek. Umožňuje Vám plnou kontrolu nad měřením webu, nabízí přehlednou správu uživatelů a verzování.
Umí pracovat s javascriptovým objektem dataLayer, která pomáhá ve zpracování dat do více systémů a se zařazením požadavků do fronty, což je v případě asynchronní implementace nezbytná věc.
Veškeré naše implementace webové analytiky stavíme vždy na Google Tag Manageru, který usnadňuje a zrychluje jednotlivé implementace. Pokud by Vás k tomuto tématu zajímalo více, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám s Vaším dotazem či problémem pomůžeme.