HLEDÁME MARKETINGOVÉHO SPECIALISTU

POJĎ DĚLAT MARKETING DO DIGITÁLNÍ FIRMY

O nás

Jsme Digitální architekti, inovativní firma, která se zaměřuje na poskytování špičkových řešení v oblasti datové a webové analytiky. Naše práce je postavena na nejnovějších technologiích a silném zaměření na výsledky. Spojujeme technickou preciznost s kreativitou, abychom našim klientům pomohli dosáhnout jejich obchodních cílů. Náš tým je malý, ale dynamický, každý člen má příležitost přímo ovlivňovat směřování našich projektů a tím i úspěch našich klientů.

Koho hledáme

Hledáme ambiciózního a kreativního člověka, který buď má zkušenosti, či se chce vzdělávat v digitálním marketingu. Potřebujeme někoho, kdo má zájem o digitální marketing, orientuje se v trendech na sociálních sítích, má cit pro grafiku a umí si poradit s výzvami. Pokud jsi samostatný/á, máš strategické myšlení a chtěl/a bys pracovat ve firmě, kde můžeš růst a rozvíjet se, pak jsi ten pravý kandidát!

Tvoje hlavní odpovědnosti budou:

  • Nápady na možnosti další propagace: Přicházet s nápady, kde se jako firma prezentovat, kam poslat naše odborníky s cílem budování dlouhodobého povědomí o značce a našich službách. Budeš na tom úzce spolupracovat hlavně s majitelem firmy.
  • Správa sociálních sítí: Aktivní správa našich profilů na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, Twitteru a YouTube. Pravidelné zveřejňování příspěvků, interakce s komunitou a monitorování trendů. Tvorba příspěvků z firemních aktivit, konferencí a dalších činností.
  • Tvorba kampaní: Navrhování a realizace kampaní na sociálních sítích s cílem zvýšit povědomí o Digitálních architektech a jejich produktech.
  • Správa webu: Úpravy a správa firemního webu (CZ + EN) na platformě WordPress, tvorba a publikace blogových příspěvků, vytváření landing pages a celková estetická správa webu.
  • Koordinace copywritingu: Organizace a dohled nad tvorbou obsahu pro firemní blog. Vykopávání témat se speciality ve firmě (co by bylo dobré napsat, kdy, jak odborně). Dotahování materiálů získaných od specialistů do výsledné podoby blogových příspěvků, článků, infografik a podobných materiálů. Budování firemního blogu.
  • Tvorba grafických materiálů a úprav: Vytváření grafických materiálů v nástroji Canva, které podporují naše marketingové aktivity, příp. pro web Digitálních architektů. Rozvoj a údržba existujících grafických šablon a materiálů.

Dále uvítáme, pokud budeš umět:

  • Pracovat s Google Ads: Správa a optimalizace reklamních kampaní především ve vyhledávání.
  • Tvořit marketingový plán: Plánování obsahu, marketingových aktivit, rozpočtu a strategií pro dosažení našich cílů. Vyhodnocování návratnosti.
  • Event management: Občasná organizace a koordinace firemních akcí, seminářů, konferencí, podcastů a workshopů.
  • SEO aktivity: Dlouhodobá práce s klíčovými slovy, optimalizace webu pro vyhledávače a linkbuilding.

Co vám nabízíme:

  • Práci v mladém a moderním prostředí, kde inovace a kreativita jsou vítány.
  • Práce v digitální firmě,  kde většina koordinace práce funguje v online prostředí – Google Meet, Gmail, Slack, úkolový nástroj Caflou.
  • Možnost přímého vlivu na směřování firmy a růst s ní.
  • Flexibilní pracovní dobu s možností práce na dálku, jednou měsíčně se potkáváme v kanceláři v Plzni.
  • Možnost pravidelného vzdělávání a získání vhledu do oboru webové/datové analytiky.
  • Kanceláře v centru Plzně.
  • Odhadovaný objem práce je 40 hodin měsíčně, dle spokojenosti obou stran lze později navyšovat.
  • Forma spolupráce dle domluvy.

Co očekáváme:

  • Schopnost samostatně pracovat a přicházet s novými nápady v oblasti marketingu, reklam, public relations.
  • Zkušenosti s digitálním marketingem, zejména v oblasti správy sociálních sítí a webového obsahu.
  • Zkušenosti či minimálně zájem o realizaci marketingu v B2B segmentu konzultačních služeb (nabízíme odborné analytické činnosti pro firemní zákazníky).
  • Znalost nástrojů jako je Google Workspace, Slack, WordPress, Canva, AdobeXD, Facebook Meta, Google Ads, zájem o SEO…
  • Kreativní myšlení, chuť se učit nové věci a vášeň pro sledování trendů (ChatGPT, Gemini AI).

Jak se na pozici přihlásit?

Pokud máš pocit, že jsi to právě Ty, kdo by mohl zapadnout do našeho týmu, neváhej a pošli nám svůj životopis, motivační dopis a klidně ukázky tvé práce či projekty, kterými se chceš pochlubit, na [email protected].

Přijde Ti, že nesplňuješ všechny požadavky ale inzerát Tě zaujal? Nevadí, my nekoušeme! Zkus nám i tak napsat, poslat CV a motivační dopis a my už se Ti ozveme zpátky. 😊

Těšíme se až Tě poznáme!

Marketingový specialista - inzerát
Přejít nahoru