Digitální Architekti podporují prvákoviny na ZČU

Říkáte si, proč spojení analytického studia Digitální architekti a Prvákovin ZČU, tedy konference pro studenty nastupující do prvních ročníků na ZČU? Je to celkem jednoduché. Prvákoviny ZČU jsou akce, kterou letos již podesáté pořádá studentská nezisková organizace AIESEC. V té se na různých pozicích vystřídali všichni z otců zakladatelů Digitálních architektů a konkrétně Marek Čech stál u zrodu projektu před deseti lety(!). Za tu dobu si akcí v roli účastníků či organizátorů prošla více než 1 000 studentů, kterým akce více či méně ovlivnila život či nasměrovala budoucí snažení na vysoké škole, stejně jako tomu bylo u Jirky i Michala z Digitálních architektů a mnohých našich dalších kolegů a kamarádů.

Proč podporuje neziskové projekty a organizace?

Věříme, že podobné projekty studentských či neziskových organizací má smysl podporovat a proto působíme dlouhodobě jako mentoři, konzultanti i “táboroví vedoucí” jednotlivých skupin studentů přímo na akci. Co se týče pomoci z našeho oboru konzultujeme marketing akce, spravujeme webovou analytiku i nástroj Smartlook pro optimalizaci webové prezentace projektu. V letošním roce máme navíc tu čest být hrdým partnerem relaxační zóny, bez které by se akce rozhodně neobešla. Na to se těšíme opravdu moc!

Podle analýzy naší činnosti roku 2018 / 2019 jsme zjistili, že věnujeme až 25 % svého času neziskovým či studentským projektům a organizacím. Snažíme se tak o rozvoj komunity kolem sebe a nepřímo podporujeme agendu Cílů udržitelného rozvoje 2030 od OSN.

V čem přesně podpora a spolupráce spočívá?

Vybraným neziskovým organizacím, které nemají prostředky na kvalitní služby marketingového konzultanta a webového analytika nabízíme 100% slevu na naše služby, nechceme totiž, aby se vydali do marketingové džungle a naletěli marketingovým neřádům, kteří jim budou nabízet webové stránky za 2 000 Kč či 500 000 Kč, zvýšení všeho o stovky procent, prodají jim první pozici ve vyhledávači či reklamní kampaně s 50% konverzí a připraví je tak, o cenné prostředky, které by mohli využít u svých cílových skupin lépe. Radíme jim s tvorbou a budováním marketingových aktivit, které dávají smysl, oslovují ty správné lidi a pomáhají dlouhodobému rozvoji aktivit organizace, staráme se o jejich nástroje webové a digitální analytiky či pomáháme svou fyzickou přítomností a manuální pomocí na některých z akcích dané organizace, jako jsou třeba Prvákoviny.

V případě potřeby organizujeme pro naše partnerské organizace školení interních týmů i jejich partnerů. Speciální vztah máme s organizací AIESEC – jako hrdí alumni (bývalý členové) této mezinárodní studentské organizace, která realizuje zahraniční stáže, kulturní projekty, komunikuje agendu Globálních cílů udržitelného rozvoje a stará se tak o rozvoj potenciálu mladých lidí a naší budoucnosti, pomáháme s rozvojem práce s leady a obsahovým marketing organizace obecně, pravidelně se účastníme interních konferencí organizace a pomáháme i s rozvojem lidí prostřednictvím workshopů, začátkem roku jsme již školili plzeňskou i ostravskou pobočku v budování smysluplného marketingu.

A dalších podobných subjektů, se kterými spolupracujeme jsou spousty, o těch, ale zase někdy příště. Zároveň věnujeme svůj čas i do rozvoje nástrojů, které pomáhají celé marketingové komunitě.

Ozvěte se i vy

Jste součástí či víte o nějaké neziskové organizaci, která se hlásí k cílům udržitelného rozvoje? Pomohlo by vám promyslet váš marketing, stanovit marketingové hypotézy, zkonzultovat online strategii a strukturu reklamního účtu či pomoci s nastavením některého marketingového nástroje? Dejte nám vědět na [email protected] Každý měsíc se snažíme podpořit podobné projekty, jako je ten váš. Třeba najdeme společnou řeč stejně jako se zástupci AIESEC a projektu Prvákoviny ZČU.

Přejít nahoru
Scroll to Top