Nastavení identifikace uživatelů ve Smartlooku

Smartlook je nástroj sloužící ke sběru kvalitativních dat z vašich digitálních projektů (převážně nahrávky a heatmapy). Jako každý analytický propojuje návštěvy uživatele na základě anonymního ID, které je vygenerováno náhodně pro každého uživatele při první návštěvě a ukládá se v cookie či localStorage. 

Pokud váš web sbírá údaje o uživatelích (jméno, e-mail, unikátní ID uživatele ..), lze nastavit přes API posílání těchto údajů o uživatelích přímo do Smartlooku. Vše probíhá samozřejmě po odsouhlasení dle GDPR uživatele na webu.

Sbírání těchto údajů je ideální možností například pro technickou podporu – pokud se vám množí technické problémy/dotazy ohledně webu od vašich zákazníků. Pokud propojíte jednotlivé nahrávky na konkrétního zákazníka, lze snáze zjistit kdy došlo k chybě a je snazší ji poté vyřešit.

Potřebujete li pomoci s implementací Smartlooku nebo jeho pokročilejších funkcí, jako je právě identifikace pomocí API či vlastní události, neváhejte nás kontaktovat.


Smartlook – přestaňte ztrácet zákazníky

 Smartlook má oblasti, ve kterých je skutečně excelentním pomocníkem. Jde například o testování a optimalizaci vstupních stránek pro kampaně či ověření hypotéz při tvorbě nových webových stránek či aplikací. Umožňuje poodhalit chování zákazníků, nastínit cestu zákazníka a upozornit na technické chyby. Je pravou rukou každého User Experience (UX) či Customer Experience (CX) konzultanta a markeťáka, co to s digitálem myslí vážně.

Crash reporting mobilních aplikací ve Smartlooku

Smartlook přišel s další skvělou novinkou, která ho staví na úroveň velkých konkurentů a prostředí pro vývoj a měření chodu mobilních aplikací, jako je např. Google Firebase (konkrétně modul Crashlytics či Error repoting), Sentry, Raycast či Bugsnag. 

Nastavení heatmap a funnelů ve Smartlooku

Pro správné fungování marketingu je třeba pohlížet na data i kvalitativně (proč), nejen kvantitativně (kolik). 
K tomu, v Digitálních architektech, využíváme nástroj Smartlook, díky kterému lze odhalit chování zákazníků v rámci nákupních trychtýřů a konverzních cest. Na data, která v analytických nástrojích říkají o kolik se něco změnilo a pak se lze podívat optikou “proč se to stalo”. 

Přejít nahoru