VPN: Jak si správně vybrat?
VPN (Virtual Private Network) je jedním z klíčových nástrojů, který může pomoci zabezpečit vaše data a anonymizovat vaši online aktivitu. Proto […]
VPN (Virtual Private Network) je jedním z klíčových nástrojů, který může pomoci zabezpečit vaše data a anonymizovat vaši online aktivitu. Proto […]
Adobe XD je moderní nástroj vyvinutý společností Adobe, určený pro tvorbu designů a prototypů uživatelských rozhraní (UI) a uživatelských zážitků
Google Vertex AI Search for Retail je komplexní řešení pro e-commerce platformy, které využívá nejnovější technologie umělé inteligence (AI) a
Google Vertex AI Search for Retail: Personalizované vyhledávání a doporučení Přečíst více
LinkedIn Recruiter Lite je profesionální nástroj od LinkedInu, navržený pro malé a střední podniky, náborové agentury a jednotlivé náboráře. Umožňuje
LinkedIn Recruiter Lite: Nástroj pro efektivní nábor talentů Přečíst více
Analýza zákaznické zkušenosti (CX) je proces shromažďování a analýzy dat o zkušenostech zákazníků s produkty, službami a značkou firmy. Tato data
Analýza zákaznické zkušenosti (CX): Klíč k růstu a prosperitě Přečíst více
Není novinkou, že umělá inteligence (AI) se stává čím dál tím důležitějším nástrojem v mnoha oblastech a webová analytika není výjimkou.
Využití umělé inteligence (AI) v oblasti webové analytiky Přečíst více
Automatizace se stává stále nezbytnější součástí každodenního světa ecommerce. E-shopům umožňuje automatizovat opakující se úkoly, šetřit čas a peníze a
Automatizace v e-commerce: zvýšení efektivity a zisku Přečíst více
Prediktivní analýza je statistická technika, která využívá historická data k předpovědi budoucích událostí nebo trendů. K tomu se používají různé modely strojového
Prediktivní analýza a prognózování: cesta k informovanějším rozhodnutím Přečíst více
Pro růst vašeho e-commerce je nezbytné, aby se každá investice do marketingu a optimalizace webu promítla do hmatatelných výsledků. Jak
Měření návratnosti investic (ROI) v e-commerce: co se skutečně vyplatí? Přečíst více
V současné době se v rámci analytiky a vyhodnocování kampaní a obecně marketingových nákladů hodně hovoří právě o analýze chování uživatelů.
Jak vám analýza chování uživatelů pomůže k růstu e-shopu Přečíst více