TikTok Pixel je fragment kódu HTML, který sleduje akce, chování a konverze uživatelů na vašem webu. Přidává se na web prostřednictvím Google Tag Manager a používá data a soubory cookie ke sledování uživatelů a zobrazování relevantních reklam na TikToku na základě toho, jak interagovali s vaším webem.
TikTik pixel poskytuje lepší pochopení toho, kdo jsou vaši zákazníci a jak se pohybují na vašem webu. Data, která získáte ze sledování konverzí z pixelu navíc zajistí, že budete moci svým zákazníkům zobrazovat cílené reklamy.
Jak nastavit TikTok Pixel
Sledování reklam a konverzí TikTok vyžaduje, abyste na svůj web přidali TikTok Pixel – ale jak začít? Zde je rychlý průvodce krok za krokem, jak nastavit během několika minut.
Krok 1:
Vytvořte si účet prostřednictvím panelu reklam na TikToku.
Krok 2:
Nainstalujte TikTok Pixel na svůj web, například pomocí GTM.
Krok 3:
Zkontrolujte, zda váš pixel funguje pomocí praktického pomocníka TikTok Pixel Helper.
Krok 4:
Vyberte kategorii odvětví, která definuje vaši značku a typy produktů nebo služeb, které prodáváte.
Krok 5:
Vyberte události, které chcete zaznamenat a sledovat. Můžete se například rozhodnout zacílit na lidi, kteří si přidali položky do košíku, ale neprovedli rezervaci, nebo kteří navštívili určitou stránku na vašem webu.
Krok 6:
Vytvořte a spusťte reklamy.
Nastavení eventů v GTM
TikTok pixel eventy lze nastavit ručně prostřednictvím GTM a posílat řadu parametrů, které jsou ručně vytaženy z eshopu, případně z datové vrstvy.
- Základní setup code
Základní kod vypadá takto a mění se pouze část: “ttg.looad(“”);”
<script>
!function (w, d, t) {
w.TiktokAnalyticsObject=t;var ttq=w[t]=w[t]||[];ttq.methods=["page","track","identify","instances","debug","on","off","once","ready","alias","group","enableCookie","disableCookie"],ttq.setAndDefer=function(t,e){t[e]=function(){t.push([e].concat(Array.prototype.slice.call(arguments,0)))}};for(var i=0;i<ttq.methods.length;i++)ttq.setAndDefer(ttq,ttq.methods[i]);ttq.instance=function(t){for(var e=ttq._i[t]||[],n=0;n<ttq.methods.length;n++)ttq.setAndDefer(e,ttq.methods[n]);return e},ttq.load=function(e,n){var i="https://analytics.tiktok.com/i18n/pixel/events.js";ttq._i=ttq._i||{},ttq._i[e]=[],ttq._i[e]._u=i,ttq._t=ttq._t||{},ttq._t[e]=+new Date,ttq._o=ttq._o||{},ttq._o[e]=n||{};var o=document.createElement("script");o.type="text/javascript",o.async=!0,o.src=i+"?sdkid="+e+"&lib="+t;var a=document.getElementsByTagName("script")[0];a.parentNode.insertBefore(o,a)};
ttq.load('C56Q1ONB3D4MMMSLO3KG');
ttq.page();
}(window, document, 'ttq');
</script>
- Základní eventy
Seznam základní eventů i s parametry je zde:
Kod pro “AddToCart” vypadá následovně:
ttq.track('AddToCart', {
content_name: DYNAMIC_PRODUCT_NAME_COMES_HERE,
value: DYNAMIC_ORDER_VALUE_COMES_HERE,
currency: 'USD',
});
Do parametrů lze přidat dynamické parametry z datové vrstvy, array, object, cycle, atd.
Pokud ale nechcete procházet náročným procesem nastavení TikTok pixelů, nechte si je nastavit od profesionálů. Neváhejte, kontaktujte nás a získejte konzultaci zdarma!