HLEDÁME DATOVÉHO ANALYTIKA (SPECIALISTU)

O nás

Jsme Digitální architekti, inovativní firma, která se zaměřuje na poskytování špičkových řešení v oblasti datové webové analytiky. Naše práce je postavena na nejnovějších technologiích a silném zaměření na výsledky. Spojujeme technickou preciznost s kreativitou, abychom našim klientům pomohli dosáhnout jejich obchodních cílů. Náš tým je malý, ale dynamický, každý člen má příležitost přímo ovlivňovat směřování našich projektů a tím i úspěch našich klientů.

Datový analytik (specialista)
Datový analytik (specialista)

Koho hledáme

Hledáme datového analytika se zkušenostmi s ETL procesy, který má nadšení pro zpracování dat a budování datových pipeline. Pokud tě baví objevovat nové projekty, rozvíjet se v oboru a pracovat v dynamickém prostředí, kde každý den přináší nové výzvy, hledáme právě tebe!

Chceme člověka s alespoň roční praxí v oblasti datové analytiky, který rád pracuje s daty, dokáže samostatně plnit úkoly a vyhledávat si potřebné informace. Pokud tě baví nové technologie a máš smysl pro humor, rychle zapadneš do našeho týmu.

Tvoje hlavní odpovědnosti budou:

  • Správa a optimalizace datových pipeline: Zajišťování správného fungování datových toků pomocí nástrojů jako Google Cloud a Keboola.
  • Zpracování dat a analýzy: Práce s daty z různých zdrojů, tvorba SQL dotazů a příprava analýz v Google BigQuery.
  • Datová integrace: Implementace nových datových integrací pro klienty a řešení chyb v existujících pipeline.
  • Reporting a vizualizace: Vytváření reportů a vizualizací v nástrojích jako Looker Studio a Power BI.
  • Projektový management: Řízení projektů a komunikace s klienty, zajištění hladkého průběhu všech fází projektu.

Co pro Tebe bude výhodou:

  • Znalost SQL, ideálně v prostředí Google BigQuery.
  • Zkušenosti s nástroji Keboola, Google Cloud Platform, Looker Studio, Power BI, Knime, DeepNote.
  • Znalost programování v Pythonu nebo JavaScriptu.
  • Znalost regulárních výrazů a zkušenosti s automatizací pomocí skriptů.

Co vám nabízíme:

  • Práci v mladém a moderním prostředí, kde inovace a kreativita jsou vítány.
  • Práce v digitální firmě,  kde většina koordinace práce funguje v online prostředí – Google Meet, Gmail, Slack, úkolový nástroj Caflou.
  • Možnost přímého vlivu na směřování firmy a růst s ní.
  • Flexibilní pracovní dobu s možností práce na dálku, jednou měsíčně se potkáváme v kanceláři v Plzni.
  • Možnost pravidelného vzdělávání a získání vhledu do oboru webové analytiky.
  • Kanceláře v centru Plzně.
  • Forma spolupráce dle domluvy.

Jak se na pozici přihlásit?

Pokud máš pocit, že jsi to právě Ty, kdo by mohl zapadnout do našeho týmu, neváhej a pošli nám svůj životopis, motivační dopis a klidně ukázky tvé práce či projekty, kterými se chceš pochlubit, na [email protected]. 😊

Těšíme se až Tě poznáme!


Jednotlivé role a profese v datovém byznysu

Ztrácíte se občas v jednotlivých profesích v oblasti zpracování dat, my občas ano a proto uvádíme, jak jednotlivé pozice vnímáme. Dle velikosti společnosti mohou jednotlivé role splývat a až u opravdu vyspělých společností dochází k jejich přesnému vymezení a rozdělení. V Digitálních architektech i vzhledem k velikosti našeho týmu stále držíme určitou univerzálnost a jednotlivé pozice prolínáme.

  • datový vědec – pro něj je klíčové pochopení celkové problematiky, měl by vědět, jaká data potřebuje a co s nimi chce dělat, nemusí nutně být ten co to dělá, je zodpovědný za přípravu projektů a komunikaci s klienty, spolu s klientem dává dohromady byznys zadání
  • datový architekt – sbírá surová data a optimalizuje systémy, řeší ochranu dat, je návrhářem datových struktur a systémů, které následně tvoří datový inženýr, sleduje aktuální technologické trendy a vždy hledá nejlepší řešení
  • datový inženýr – realizuje skladování dat a to, že jsou vždy dostupná, když je klient nebo někdo z týmu potřebuje, zároveň řeší, že data jsou skladována s přiměřenými náklady a bezpečně, částečně řeší analýzu dat
  • datový analytik – provádí analýzy dat k poskytnutí nejlepších a srozumitelných podkladů klientům či manažerům, interpretuje data do obchodní podoby, tvoří vizualizace a manažerské přehledy pro klienty
  • Chief Data Officer – osoba zodpovědná za data firmy na straně klientů, řeší s jakými daty se pracuje, jakým způsobem, zda jsou konzistentní a zda jejich sběr splňuje veškeré legální náležitosti, ve společnostech je tato role dle zaměření organizace často sloučena s vedoucím IT, vedoucím marketingu, vedoucím prodeje apod.

Přejít nahoru