Online školení Google Tag Manager – pro pokročilé
Chcete posunout své zkušenosti s nástrojem Google Tag Manager na další úroveň? Rádi byste se naučili s GTM pracovat efektivně, dokumentovat nastavení a nahlédnout i do server-side GTM? Pak jste tady správně!
Připravili jsme si pro Vás školení GTM pro pokročilé. Náš program bude složený z ukázek, praktických příkladů a testingu. Tyto vědomosti obzvláště využijete, pokud jste mediorními analytiky, markeťáky či majitelé e-shopů.
Teprve s Google Tag Managerem začínáte? Nevadí! Máme pro Vás řešení, přihlašte se na školení pro začátečníky. ?
Termín: | vyprodáno |
V kolik: | 9:00 – 13:30 |
Forma: | Online školení v Google Meet |
Kapacita školení: | 15 účastníků (min. 5 účastníků) |
Zaváděcí cena: | 4.900 Kč bez DPH |
Toto školení navazuje na Školení Google Tag Manager – základy a prohlubuje znalosti a praktické dovednosti účastníků. Ukazuje další možnosti použití JavaScriptu v rámci Google Tag Manageru. Odhaluje pokročilejší funkce rozhraní nástroje jako jsou importy a exporty, porovnávání a vracení verzí. Detailněji prochází jednotlivé spouštěče a automatické proměnné. Tím to ale nekončí.
Na základě školení budete schopni fungovat jako plnohodnotní implementátoři webové analytiky a měřících kódů. Více rozpracujeme problematiku datové vrstvy a její správné tvorby a manipulace. Spolu s lektorem projdeme praktické a byznysově hodnotné implementace a nastavení, které se věnují třeba monitoringu chybových hlášek a stránek, nedostupných produktům nebo prázdným kategoriím.
V neposlední řadě se podíváme na manipulaci JavaScriptových objektů a polí, tedy na často nezbytnou přípravu objektů především těch produktových (items) pro reklamní systémy. Zaměříme se i na vytahování dat pomoci s CSS selektory.
Obsah školení Google Tag Manager – pro pokročilé
- Stručný úvod ke Google Tag Manageru, novinky posledních měsíců
- Práce s workspaces, verzemi
- Audit přístupů
- Jak nastavení testovat a dokumentovat
- Pokročilé spouštěče (history change, časovač, chyby)
- Vlastní HTML a JavaScriptové tagy
- Data atributy
- Datová vrstva – tvorba, manipulace, příkazy (_clear, .reset())
- Manipulace JavaScriptu – CSS selektory, úprava objektů, vytažení hodnot nedostupných v datové vrstvě, čtenost článků, chybové stránky, prázdné výsledky vyhledávání, nedostupné produkty a mnohé další
- Praktický tipy pro správnou práci se souhlasy
- Časté chyby a jak se jim vyhnout
- Nejčastěji používané regulární výrazy pro práci v GTM
- Google Tag Manager na více doménách
- Praktické tipy a triky pro práci s Google Tag Managerem – pár hacků získaných dlouholetou praxí
- Jak si při nastavování Google Tag Manageru pomoci s ChatGPT
Je školení vhodné právě pro vás?
- Ano, pokud již znáte Google Tag Manager a chcete prohloubit své znalosti jako implementátor nástroje.
- Ano, pokud jste markeťák či marketingový specialista a zajímá vás, jak prohloubit své znalosti v měření webů.
- Ano, pokud jste vývojář a chcete proniknout hlouběji do problematiky Google Tag Manageru.
- Ano, pokud jste již začali svoji kariéru ve webové analytice a chcete Google Tag Manager využívat, jako Váš každodenní nástroj.
Co se na školení naučíte?
Bude skvělé, pokud na školení přijdete již s praktickými zkušenostmi s Google Tag Managerem či JavaScriptem ve webovém prostředí. Díky tomu rychleji a hlouběji pochopíte problematiku měření webů. Zjistíte, jaké je propojení mezi JavaScriptem, datovou vrstvou a Google Tag Managerem. Odejdete se znalostí praktických praktických Use Casu, které lze v rámci měření nastavit a byznysově využít. Budete se moc považovat za pokročilého implementátora nástroje Google Tag Manager.
Jako bonus pochopíte, jak správně posílat souhlasy uživatelů do Google Tag Manageru a pohrajete si s pár prompty v ChatGPT.
Ze školení získáte záznam pro budoucí použití, prezentační materiály a případně kódy a skripty, které bude lektor ukazovat.
Kdo školení vede?
Školení povede certifikovaný profesionál Marek Čech, který se práci s Google Tag Managerem věnuje již více než 10 let. V Digitálních architektech je aktuálně na pozici CEO a věnuje se komplexnějším implementačním projektům. Má za sebou rozsáhlé implementace Google Tag Manageru pro společnosti jakými je třeba Shoptet, Smartlook, Ochutnejorech.cz či skupina Saint-Gobain. Je velkým odborníkem na marketingové technologie a kromě detailních technických znalostí je schopen hledat dopady analytiky i na úrovni byznysových rozhodnutí.
Náš architektí tým si zakládá na odbornosti a kvalitě služeb. Nejen proto udržujeme strategická partnerství i individuální certifikace jednotlivých členů našeho týmu.
Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!
Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace od Digitálních architektů zdarma v ceně 1700 Kč!
Máte zájem o školení?
Pokud vás téma Google Tag Manager zajímá, chcete se v něm lépe orientovat a zefektivnit svojí práci v nástroji, pak je školení pro vás!
Vyplňte tedy tento formulář ?. Po odeslání formuláře vám pošleme do 24 hodin fakturu, kterou je nutné obratem uhradit. Tím máte místo na školení jisté a obdržíte pak další údaje přímo od lektora.
Školení je vyprodané pokud máte zájem o individuální termín dejte nám vědět.
Budeme se na Vás těšit!
V případě zájmu méně než 5 účastníků si vyhrazujeme právo termín neotevřít.