Online školení Google Tag Manager – pro pokročilé

Chcete posunout své zkušenosti s nástrojem Google Tag Manager na další úroveň? Rádi byste se naučili s GTM pracovat efektivně, dokumentovat nastavení a nahlédnout i do server-side GTM? Pak jste tady správně!

Připravili jsme si pro Vás školení GTM pro pokročilé. Náš program bude složený z ukázek, praktických příkladů a testingu. Tyto vědomosti obzvláště využijete, pokud jste mediorními analytiky, markeťáky či majitelé e-shopů.

Teprve s Google Tag Managerem začínáte? Nevadí! Máme pro Vás řešení, přihlašte se na školení pro začátečníky. ?

Termín:vyprodáno
V kolik:9:00 – 13:30
Forma:Online školení v Google Meet
Kapacita školení:15 účastníků (min. 5 účastníků)
Zaváděcí cena:4.900 Kč bez DPH

Toto školení navazuje na Školení Google Tag Manager – základy a prohlubuje znalosti a praktické dovednosti účastníků. Ukazuje další možnosti použití JavaScriptu v rámci Google Tag Manageru. Odhaluje pokročilejší funkce rozhraní nástroje jako jsou importy a exporty, porovnávání a vracení verzí. Detailněji prochází jednotlivé spouštěče a automatické proměnné. Tím to ale nekončí.

Na základě školení budete schopni fungovat jako plnohodnotní implementátoři webové analytiky a měřících kódů. Více rozpracujeme problematiku datové vrstvy a její správné tvorby a manipulace. Spolu s lektorem projdeme praktické a byznysově hodnotné implementace a nastavení, které se věnují třeba monitoringu chybových hlášek a stránek, nedostupných produktům nebo prázdným kategoriím.

V neposlední řadě se podíváme na manipulaci JavaScriptových objektů a polí, tedy na často nezbytnou přípravu objektů především těch produktových (items) pro reklamní systémy. Zaměříme se i na vytahování dat pomoci s CSS selektory.

Obsah školení Google Tag Manager – pro pokročilé

  • Stručný úvod ke Google Tag Manageru, novinky posledních měsíců
  • Práce s workspaces, verzemi
  • Audit přístupů
  • Jak nastavení testovat a dokumentovat
  • Pokročilé spouštěče (history change, časovač, chyby)
  • Vlastní HTML a JavaScriptové tagy
  • Data atributy
  • Datová vrstva – tvorba, manipulace, příkazy (_clear, .reset())
  • Manipulace JavaScriptu – CSS selektory, úprava objektů, vytažení hodnot nedostupných v datové vrstvě, čtenost článků, chybové stránky, prázdné výsledky vyhledávání, nedostupné produkty a mnohé další
  • Praktický tipy pro správnou práci se souhlasy
  • Časté chyby a jak se jim vyhnout
  • Nejčastěji používané regulární výrazy pro práci v GTM
  • Google Tag Manager na více doménách
  • Praktické tipy a triky pro práci s Google Tag Managerem – pár hacků získaných dlouholetou praxí
  • Jak si při nastavování Google Tag Manageru pomoci s ChatGPT

Je školení vhodné právě pro vás?

  • Ano, pokud již znáte Google Tag Manager a chcete prohloubit své znalosti jako implementátor nástroje. 
  • Ano, pokud jste markeťák či marketingový specialista a zajímá vás, jak prohloubit své znalosti v měření webů.
  • Ano, pokud jste vývojář a chcete proniknout hlouběji do problematiky Google Tag Manageru.
  • Ano, pokud jste již začali svoji kariéru ve webové analytice a chcete Google Tag Manager využívat, jako Váš každodenní nástroj.

Co se na školení naučíte?

Bude skvělé, pokud na školení přijdete již s praktickými zkušenostmi s Google Tag Managerem či JavaScriptem ve webovém prostředí. Díky tomu rychleji a hlouběji pochopíte problematiku měření webů. Zjistíte, jaké je propojení mezi JavaScriptem, datovou vrstvou a Google Tag Managerem. Odejdete se znalostí praktických praktických Use Casu, které lze v rámci měření nastavit a byznysově využít. Budete se moc považovat za pokročilého implementátora nástroje Google Tag Manager.

Jako bonus pochopíte, jak správně posílat souhlasy uživatelů do Google Tag Manageru a pohrajete si s pár prompty v ChatGPT.

Ze školení získáte záznam pro budoucí použití, prezentační materiály a případně kódy a skripty, které bude lektor ukazovat.

Kdo školení vede?

Školení povede certifikovaný profesionál Marek Čech, který se práci s Google Tag Managerem věnuje již více než 10 let. V Digitálních architektech je aktuálně na pozici CEO a věnuje se komplexnějším implementačním projektům. Má za sebou rozsáhlé implementace Google Tag Manageru pro společnosti jakými je třeba Shoptet, Smartlook, Ochutnejorech.cz či skupina Saint-Gobain. Je velkým odborníkem na marketingové technologie a kromě detailních technických znalostí je schopen hledat dopady analytiky i na úrovni byznysových rozhodnutí.

Náš architektí tým si zakládá na odbornosti a kvalitě služeb. Nejen proto udržujeme strategická partnerství i individuální certifikace jednotlivých členů našeho týmu. 

Doporučte školení a získejte hodinu konzultace zdarma!

Není školení přímo pro vás? Již vše z výše uvedeného ovládáte? Doporučte školení někomu dalšímu a získejte hodinu konzultace od Digitálních architektů zdarma v ceně 1700 Kč!

Máte zájem o školení?

Pokud vás téma Google Tag Manager zajímá, chcete se v něm lépe orientovat a zefektivnit svojí práci v nástroji, pak je školení pro vás!

Vyplňte tedy tento formulář ?. Po odeslání formuláře vám pošleme do 24 hodin fakturu, kterou je nutné obratem uhradit. Tím máte místo na školení jisté a obdržíte pak další údaje přímo od lektora.

Školení je vyprodané pokud máte zájem o individuální termín dejte nám vědět.

Budeme se na Vás těšit!

V případě zájmu méně než 5 účastníků si vyhrazujeme právo termín neotevřít.

Přejít nahoru