SPRAVUJEME GTM
PRO KLÍČOVÉ HRÁČE ČESKÉ ECOMMERCE
Nabízíme plnohodnotnou implementaci, rozvoj a péči Google Tag Manager (GTM). Budeme jej dlouhodobě udržovat, řešit přístupy, provádět další nastavení, držet ochranou ruku nad ním názvosloví a dokumentaci, aby když přijde nový člověk, byl schopný se ve všem vyznat. Vše jsme schopni nastavit včetně serverového tagingu a konverzních API.
Google Tag Manager (GTM) je bezplatný nástroj od společnosti Google, který umožňuje spravovat a aktualizovat analytické skripty, remarketingové a konverzní kódy na webových stránkách.
Nástroj umožňuje snadno přidávat do webu nové kódy a udržovat aktuální ty stávající, bez potřeby zásahu webového vývojáře.
PROČ NÁSTROJ GTM POUŽÍVAT?
ZJEDNODUŠENÍ SPRÁVY MĚŘÍCÍCH KÓDŮ
Jedním z největších přínosů Google Tag Manageru je zjednodušení správy sledovacích kódů. Díky tomu, že jsou všechny měřící a marketingové kódy uloženy v jednom kontejneru, je možné snadno spravovat jejich aktivaci a deaktivaci, bez nutnosti zásahu v kódu stránky.
RYCHLEJŠÍ NASAZENÍ KÓDU
Díky použití Google Tag Manageru je nasazení nových sledovacích kódů na webové stránky rychlejší a snadnější. Uživatelé nemusí čekat na zásah webového vývojáře, ale mohou nový kód vložit sami a okamžitě ho publikovat.
FLEXIBILITA A MOŽNOSTI PŘIZPŮSOBENÍ
Google Tag Manager poskytuje uživatelům velkou flexibilitu a možnosti přizpůsobení. Uživatelé mohou vytvářet vlastní sledovací kódy, upravovat existující kódy, definovat triggerovací podmínky a mnoho dalšího.
proces nastavení gtm
JAK VYPADALY NAŠE PROJEKTY?
Nová implementace webové analytiky pro ekosystém webů, implementace správce značek, detailní dokumentace a optimalizace měření
Pomáháme s akviziční a retenční analytikou přímo pro Shoptet. Zároveň rozvíjíme analytické integrace, které využívá více než 40.000 majitelů eshopů na Shoptetu.
Kompletní implementace a rozvoj Business Intelligence postupů, budování dlouhodobé analytické vyspělosti, implementace a údržba webové analytiky
Pro Super zoo jsme navrhli úpravy datové vrstvy, kompletně nastavili měření ecommerce v GA4, reklamních konverzí a reportingu. Společnost pak dlouhodobě využívá analytické konzultace.
CHCETE ZAČÍT SBÍRAT SVÁ DATA SPRÁVNĚ?
Pak vyplňte kontaktní formulář. My vás následně kontaktujeme a domluvíme s vámi úvodní konzultaci, kde si ukážeme, jak může vypadat moderní analytických ekosystém a jakou roli v něm hraje Google Tag Manager a jeho dlouhodobý rozvoj.
SPRAVUJEME GTM
PRO KLÍČOVÉ HRÁČE ČESKÉ ECOMMERCE
Nabízíme plnohodnotnou implementaci, rozvoj a péči Google Tag Manager (GTM). Budeme jej dlouhodobě udržovat, řešit přístupy, provádět další nastavení, držet ochranou ruku nad ním názvosloví a dokumentaci, aby když přijde nový člověk, byl schopný se ve všem vyznat. Vše jsme schopni nastavit včetně serverového tagingu a konverzních API.
Google Tag Manager (GTM) je bezplatný nástroj od společnosti Google, který umožňuje spravovat a aktualizovat analytické skripty, remarketingové a konverzní kódy na webových stránkách.
Nástroj umožňuje snadno přidávat do webu nové kódy a udržovat aktuální ty stávající, bez potřeby zásahu webového vývojáře.
PROČ NÁSTROJ GTM POUŽÍVAT?
ZJEDNODUŠENÍ SPRÁVY MĚŘÍCÍCH KÓDŮ
Jedním z největších přínosů Google Tag Manageru je zjednodušení správy měřících a marketingových kódů. Díky tomu, že jsou všechny sledovací kódy uloženy v jednom kontejneru, je možné snadno spravovat jejich aktivaci a deaktivaci, bez nutnosti zásahu v kódu stránky.
RYCHLEJŠÍ NASAZENÍ KÓDU
Díky použití Google Tag Manageru je nasazení nových sledovacích kódů na webové stránky rychlejší a snadnější. Uživatelé nemusí čekat na zásah webového vývojáře, ale mohou nový kód vložit sami a okamžitě ho publikovat.
FLEXIBILITA A MOŽNOSTI PŘIZPŮSOBENÍ
Google Tag Manager poskytuje uživatelům velkou flexibilitu a možnosti přizpůsobení. Uživatelé mohou vytvářet vlastní sledovací kódy, upravovat existující kódy, definovat triggerovací podmínky a mnoho dalšího.
proces nastavení gtm
JAK VYPADALY NAŠE PROJEKTY?
Nová implementace webové analytiky pro ekosystém webů, implementace správce značek, detailní dokumentace a optimalizace měření
Pomáháme s akviziční a retenční analytikou přímo pro Shoptet. Zároveň rozvíjíme analytické integrace, které využívá více než 40.000 majitelů eshopů na Shoptetu.
Kompletní implementace a rozvoj Business Intelligence postupů, budování dlouhodobé analytické vyspělosti, implementace a údržba webové analytiky
Pro Super zoo jsme navrhli úpravy datové vrstvy, kompletně nastavili měření ecommerce v GA4, reklamních konverzí a reportingu. Společnost pak dlouhodobě využívá analytické konzultace.
CHCETE ZAČÍT SBÍRAT SVÁ DATA SPRÁVNĚ?
Pak vyplňte kontaktní formulář. My vás následně kontaktujeme a domluvíme s vámi úvodní konzultaci, kde si ukážeme, jak může vypadat moderní analytických ekosystém a jakou roli v něm hraje Google Tag Manager a jeho dlouhodobý rozvoj.