VYVÍJÍTE SaaS APLIKACI
A POTŘEBUJETE POMOCI S JEJÍ ANALYTIKOU?

Pro SaaS aplikace je klíčové znát veškeré o svých uživatelích, kteří se nově registrovali do aplikace, kteří aplikaci používají aktivně, nebo kteří naopak aplikaci nepoužívají vůbec. A z toho důvodu jsme zde my, Digitální architekti. Nabízíme vám kompletní analytiku vašeho SaaS projektu!

Abyste si dlouhodobě udrželi aktivní uživatele své aplikace, je nutné je skvěle poznat, pochopit jak se chovají, jaké části aplikace používají a jaké je na druhou stranu odrazují.

V rámci našich řešení sbíráme údaje o chování a akvizici uživatelů, tj. odkud přišli. Díky tomu můžeme realizovat analýzy, které vám pomohou zlepšovat vaši aplikaci a rozšiřovat uživatelskou bázi. Typické analýzy, které se realizují jsou Activation Rate, Marketing Qualified Lead, Cost Per Acquisition a další.

Analýza vašich aplikací vám umožní přístup k řízení projektů založený na datech a tedy i lepší rozhodování, maximální efektivitu a vyšší úspěšnost.

Analytika saas aplikací pro vás



    JAK SE U SaaS APLIKACÍ POSTAVIT K JEJICH ANALYTICE

    JAK VYPADALY NAŠE PROJEKTY?

    V rámci realizovaného projektu pro Smartlook jsme provedli audit, revizi a nastavili měření Google Analytics 4 pro SaaS a SPA. Díky tomu se marketingový tým i vedení může spolehnout na data získávaná z aplikace.

    Shoptet patří mezi největší české SaaS businessy a je to přední hráč na trhu s eshopovým řešením. Pro ně, jsme připravili kompletní revizi sběru webových dat včetně jejich následného zpracování.

    Pro True Clicks jsme realizovali zadání datové vrstvy, kompletní nastavení GA4 a konverzních tagů včetně serverového měření pro Google Ads Enhanced Conversion a Offline conversions.

    Jedná se o českou firmu, která řeší vlastní VPN řešení. Navrhli jsme pro ně datovou vrstvu a pomohli s zmapováním onboarding jednotlivých uživatelů, kteří přijdou na webovou stránku Sign up for free.

    PROČ ŘEŠIT ANALYTIKU

    LEPŠÍ POROZUMĚNÍ POTŘEBÁM VAŠICH UŽIVATELŮ
    Analytika SaaS projektů může poskytnout užitečné informace o způsobu, jakým uživatelé využívají vaši aplikaci. Díky tomu můžete následně optimalizovat celý chod aplikace, vyvíjet nové funkce nebo získávat zpětnou vazbu od zákazníků.
    Pro maximální porozumění potřebám uživatelů využíváme nástroje jako Google Analytics 4 či Smartlook a v 99% případů jsou dostačující. Pokud však nebudou stačit, známe řadu dalších nástrojů, které lze pro tyto účely využít. 😉
    MĚŘENÍ PRŮCHODU UŽIVATELŮ SKRZ FUNNEL A JEJICH NÁSLEDNÝ REMARKETING
    Pro SaaS aplikace jsou klíčové dva momenty: získání leadů (vytvoření trial verze) a průchod onboarding úvodním zaškolením. Pro obě tyto zásadní interakce vytváříme trychtýře (funnely). Např. od začátku vyplnění formuláře v rámci aplikace až po odeslání potvrzovacího e-mailu.
    Výhodné to je i kvůli tomu, že pokud uživatel opustí onboardingový proces v určité části, my za vás analyzujeme, kde přesně to bylo a vy tak budete schopni nastavit remarketingové aktivity a oslovit tak daného uživatele.
    MĚŘENÍ KONVERZÍ A ANALYTIKA ZDROJE AKVIZICE UŽIVATELE DO APLIKACE
    U SaaS aplikací je nezbytné zjistit zdroj akvizice uživatele. Díky správné implementaci, měření konverzí, sledování kampaňových zdrojů i propojování leadů s vašim CRM systémem, jsme schopni rozklíčovat zdroje akvizice. Díky tomu můžete lépe optimalizovat váš marketing, zvýšit dosah marketingových a reklamních kampaní a vyhodnocovat efektivitu celého marketingového mixu.

    JAK TO CELÉ FUNGUJE?

    V rámci vašeho leadového webu i aplikace implementujeme sémantickou datovou vrstvu, nastavíme GTM a zajistíme sběr požadovaných dat do jednotlivých analytických a marketingových systémů. To vše ještě doplníme o správné zpracování souhlasů uživatelů prostřednictvím nástroje Cookiebot.
    Dále navrhneme implementaci serverového měření prostřednictvím SGTM. To nám otevře možnosti využít moderní postupy měření konverzí, které ještě více zkvalitní výkonnost vašich kampaní (např. Facebook Conversions API, Google Ads Enhanced Conversions for Leads).
    Následné zpracování dat probíhá v nástrojích Google BigQuery a Keboola, kde s využitím produkčního datasetu, kde jsou údaje nasbírané se souhlasem a s využitím anonymního datasetu, můžeme vytvářet manažerské a operativní přehledy. Pokud se rozhodnete pro implementaci s SGTM, můžete pak využít možnosti, jako je zhodnocení leadů, tzv. lead scoring v reálném čase, příp. logování a debugging celé integrace.

    NEJČASTĚJI SLEDOVANÉ HODNOTY

    Chtěli byste vědět více o této službě? Pojďte to s námi zkonzultovat a naši profíci se už o vás postarají!


    VYVÍJÍTE SaaS APLIKACI
    A POTŘEBUJETE POMOCI S JEJÍ ANALYTIKOU?

    Pro SaaS aplikace je klíčové znát veškeré o svých uživatelích, kteří se nově registrovali do aplikace, kteří aplikaci používají aktivně, nebo kteří naopak aplikaci nepoužívají vůbec. A z toho důvodu jsme zde my, Digitální architekti. Nabízíme vám kompletní analytiku vašeho SaaS projektu!

    Abyste si dlouhodobě udrželi aktivní uživatele své aplikace, je nutné je skvěle poznat, pochopit jak se chovají, jaké části aplikace používají a jaké je na druhou stranu odrazují.

    V rámci našich řešení sbíráme údaje o chování a akvizici uživatelů, tj. odkud přišli. Díky tomu můžeme realizovat analýzy, které vám pomohou zlepšovat vaši aplikaci a rozšiřovat uživatelskou bázi. Typické analýzy, které se realizují jsou Activation Rate, Marketing Qualified Lead, Cost Per Acquisition a další.

    Analýza vašich aplikací vám umožní přístup k řízení projektů založený na datech a tedy i lepší rozhodování, maximální efektivitu a vyšší úspěšnost.

    Analytika saas aplikací pro vás



      JAK SE U SaaS APLIKACÍ POSTAVIT K JEJICH ANALYTICE

      JAK VYPADALY NAŠE PROJEKTY?

      V rámci realizovaného projektu pro Smartlook jsme provedli audit, revizi a nastavili měření Google Analytics 4 pro SaaS a SPA. Díky tomu se marketingový tým i vedení může spolehnout na data získávaná z aplikace.

      Shoptet patří mezi největší české SaaS businessy a je to přední hráč na trhu s eshopovým řešením. Pro ně, jsme připravili kompletní revizi sběru webových dat včetně jejich následného zpracování.

      Pro True Clicks jsme realizovali zadání datové vrstvy, kompletní nastavení GA4 a konverzních tagů včetně serverového měření pro Google Ads Enhanced Conversion a Offline conversions.

      Jedná se o českou firmu, která řeší vlastní VPN řešení. Navrhli jsme pro ně datovou vrstvu a pomohli s zmapováním onboarding jednotlivých uživatelů, kteří přijdou na webovou stránku Sign up for free.

      PROČ ŘEŠIT ANALYTIKU

      LEPŠÍ POROZUMĚNÍ POTŘEBÁM VAŠICH UŽIVATELŮ
      Analytika SaaS projektů může poskytnout užitečné informace o způsobu, jakým uživatelé využívají vaši aplikaci. Díky tomu můžete následně optimalizovat celý chod aplikace, vyvíjet nové funkce nebo získávat zpětnou vazbu od zákazníků.
      Pro maximální porozumění potřebám uživatelů využíváme nástroje jako Google Analytics 4 či Smartlook a v 99% případů jsou dostačující. Pokud však nebudou stačit, známe řadu dalších nástrojů, které lze pro tyto účely využít. 😉
      MĚŘENÍ PRŮCHODU UŽIVATELŮ SKRZ FUNNEL A JEJICH NÁSLEDNÝ REMARKETING
      Pro SaaS aplikace jsou klíčové dva momenty: získání leadů (vytvoření trial verze) a průchod onboarding úvodním zaškolením. Pro obě tyto zásadní interakce vytváříme trychtýře (funnely). Např. od začátku vyplnění formuláře v rámci aplikace až po odeslání potvrzovacího e-mailu.
      Výhodné to je i kvůli tomu, že pokud uživatel opustí onboardingový proces v určité části, my za vás analyzujeme, kde přesně to bylo a vy tak budete schopni nastavit remarketingové aktivity a oslovit tak daného uživatele.
      MĚŘENÍ KONVERZÍ A ANALYTIKA ZDROJE AKVIZICE UŽIVATELE DO APLIKACE
      U SaaS aplikací je nezbytné zjistit zdroj akvizice uživatele. Díky správné implementaci, měření konverzí, sledování kampaňových zdrojů i propojování leadů s vašim CRM systémem, jsme schopni rozklíčovat zdroje akvizice. Díky tomu můžete lépe optimalizovat váš marketing, zvýšit dosah marketingových a reklamních kampaní a vyhodnocovat efektivitu celého marketingového mixu.

      JAK TO CELÉ FUNGUJE?

      V rámci vašeho leadového webu i aplikace implementujeme sémantickou datovou vrstvu, nastavíme GTM a zajistíme sběr požadovaných dat do jednotlivých analytických a marketingových systémů. To vše ještě doplníme o správné zpracování souhlasů uživatelů prostřednictvím nástroje Cookiebot.
      Dále navrhneme implementaci serverového měření prostřednictvím SGTM. To nám otevře možnosti využít moderní postupy měření konverzí, které ještě více zkvalitní výkonnost vašich kampaní (např. Facebook Conversions API, Google Ads Enhanced Conversions for Leads).
      Následné zpracování dat probíhá v nástrojích Google BigQuery a Keboola, kde s využitím produkčního datasetu, kde jsou údaje nasbírané se souhlasem a s využitím anonymního datasetu, můžeme vytvářet manažerské a operativní přehledy. Pokud se rozhodnete pro implementaci s SGTM, můžete pak využít možnosti, jako je zhodnocení leadů, tzv. lead scoring v reálném čase, příp. logování a debugging celé integrace.

      NEJČASTĚJI SLEDOVANÉ HODNOTY

      Chtěli byste vědět více o této službě? Pojďte to s námi zkonzultovat a naši profíci se už o vás postarají!

      Přejít nahoru
      Scroll to Top